-Te iubesc , zapacito ! Mi-ai lipsit ! spun cu lacrimi in ochi
-Eu nu te iubesc cretinule !
-Poftim..?
-Eu te ador , ingerul meu !
Buzele noastre se zdrobisera intr-un sarut pasional . Imi era dor de vechia Aky ! Dar nu o voi obliga sa ma iubeasca , toate la timpul lor . Azi o imbratisare , maine un sarut , cine stie .. cu timpul poate .. Hahaha .
****
Edwin pov .
Doamne de cand nu am mai dormit asa bine : sa o simt intre bratele mele cum se ghemuieste ca o pisicuta in cautare de caldura si sa ii simt buzele calde cum le cauta pe ale mele in intunric . O iubesc , dar nu stau cu ea . Nu stiu ce simte cu adevarat pentru mine . Poate a zis acel " Te iubesc" ca sa nu ma raneasca .
Pierdut in gandurile mele , nu imi dadusem seama ca Aky disparuse . Langa mine era o perna si cearceafurile sifonate . Ma ridic buimac din pat si observ ca pe sifoniera este o scrisoare . Randurile scise caligrafic , cu bucle si in loc de puncte inimioare erau inexplicabil de suprbe . Dar ceva era inneregula . Nu era miros de cerneala , ci de...sange . Nebuna asta iar a facut prostii . Cu teama sa nu gasesc un testament de .... dar ce zic eu aici? Nu mai are nimic sa imi dea in testament . Doamne fereste ! Poate a fugit ... Dar de ce imi tot fac inima rea in loc sa o citesc? In sufletul meu ma rog cu sinceritate sa nu gasesc ceva ce m-ar putea face sa fac un atac de inima , dar norocul meu este ca sunt in spital .
"Daca as putea sa iti spun ca te plac mi-ar fi usor
Dar cand vorbesc cu tine deja simt ca zbor
Totul in jurul meu prinde culori
Si simt cum plutesc pana la nori
Sa vorbesc cu tine despre asta am tot cautat
Dar faza e ca esti greu de abordat
Nu stiu cum sa te iau, cum sa iti vorbesc
Tremur in fata ta si nu stiu cum sa ma linistesc
Sti..uneori as vrea sa citesc ganduri
Sa vad ochii tai ca pe niste randuri
As fi mult mai sigura pe mine
Nu am incredere cand vine vorba de tine
Un raspuns simplu da sau nu ..
Ar usura lucrurile, sti si tu..
Defapt nu sti, pentru ca nu ti-am zis
Ca tu esti cheia intrarii in paradis . "
Clar . Nu imi mai puteam stapanii lacrimile de fericire . Micuta mea , superba mea printesa .. ma iubeste . Nu pot sa cred , dar nici nu e bine . Daca ar stii Vampiri de Justitie ne-ar elimina pe amandoi . Trebuie sa fac un plan , trebuie sa o salvez , tot daca viata mea va fi in pericol .
*** Hey , capitol nou . Va astept sa cititi si : Jurnalul unei supravietuitoare sau Broken heart
*** Kiss all <3
CITEȘTI
Raza din abis (1 § 2) -PAUZA-
FantasyI book : Aky , hibrid in devenire , il intalneste pe EL-protectorul ei . Ce se va intampla cand ea va afla ca toata viata si-a petrecut-o in minciuna , ca este adoptata sau ca toate fiintele magice vor sa o omoare ? Prietenii noi apar , dusmanii...