Capitolul 2.12 - Problema lupilor

102 9 3
                                    

2.12

- Poate esti un print răsfățat , dar esti inteligent ! Ma ridic de pe trunchiul putrezit si ii s-ar in brate .

- Se pare ca mi-ai citit biletul ! Mâinile sale puternice nu vroiam sa ma părăsească . Știam ca nu e ca restul , știam ca nu am facut alegerea gresita .

Flashback

"Ce naiba..." Soptesc încet in timp ce ma aplec sa iau hârtiuță rozalie căzută din buzunarul gecii . Avea un miros de trandafiri amestecați cu lavandă . De mica aveam obsesia sa savurez mirosul lucrurilor fine .

Il desfac usor ca sa nu il rup . Scrisul era cursiv si ordonat .

"Draga Aky ,
Știam cine esti . Daca citești biletul asta inseamna că Kate ne-a stricat întâlnirea , iar tu ai rămas cu geaca mea ( ce sa fac daca tu esti asa posesiva si imi furi si hainele - glumesc vulpito ) . 

Vroiam sa iti spun ca ceea ce ti-am mărturisit in seara aia , era adevarat . Am început sa ma îndrăgostesc de tine si cred ca te iubesc . Stiu ca este greșit , dar nu imi pot controla sentimentele in preajma ta . 

Candva am invatat ca fuga salveaza si te invata, dar ca tot timpul va fi un moment al intoarcerii. Un moment in care trenul va cobori in aceeasi gara aparent luminoasa, de tavanul careia atarna flori rosii ce impanzesc parfumul lor mai ales noaptea . 

Tu esti floarea mea , iar iubirea noastră este trenul .  Cuvintele imi curg pe coala rozalie cerandu-ti o șansa , cat de mica sa fim împreuna si sa ne cunoastem . Sunt constient ca lumea nu va fi deacord , dar vreau sa încercam . Daca si tu crezi si vrei asta , te astept la granița teritoriilor .

Cu drag , Derek ! "

End flashback

- L-am citit si m-am gândit la propunerea ta ! Spun in timp ce il sarut timid , mai apoi sa preia el conducerea . Mâinile sale imi strangeau talia timid , parca nevrând sa ma sparg . Ne dezlipim usor , încă analizând fiecare sentiment trăit .

- Chiar vrei asta? Daca afla cineva vom fi terminati ..

-Am incredere in tine si nu va afla nimeni . Iti promit . Acum ..saruta-ma !

**

Nu pot sa cred cum trec zilele . Parca ieri m-a lovisem de Derek si acum suntem de nedespărțit .
Peste cateva zile va fi aniversarea noastră de trei luni si chiar nu stiu ce sa ii iau cadou . El mereu e atent cu mine si ma răsfăța  in limita noastră .

 La început ne era greu sa Ieșim din baza sau sa ne întâlnim fara sa fim urmăriti , dar cu încetul am reușit sa devenim un cuplu cat de cat normal .  Încă rad la amintirea cu a doua întâlnire : el dorea sa ne întâlnim deasupra unei cascade , dar eu din destinație fusesem urmărită , iar el nevoit sa se arunce ca sa imi salveze pielea . 

De atunci il numesc "liliac Marin" . Nu stiu daca a fost destinul sau pura coincidenta , dar eu il iubesc pe nebunul meu . Ma face fericita si cu timpul am început sa uit de pierderea mea ..

-Aky , baza către tine , mai esti prezenta? Zice draga mea Kira in timp ce imi flutura mana prin fata ochilor .

Uitasem complet ca asistam la o întâlnire ..care eu am convocato.

-Deci..imi dreg vocea . Ne-am întâlnit toti aici ca sa discutam o problema destul de serioasa printre clanurile lupilor : majoritatea copiilor ce depășesc varsta de 11 ani se transforma . De ce? De obicei varsta minima e 15 ani !

-Pai Aky , motivul e ...

HAIDETI SA II URAM UB CĂLDUROS "LA MULTI ANI " DRAGEI MELE PRIETENE  EllaGreeny <3

*IMI PARE EXTREM DE RAU CA NU AM MAI PUS NEXT .

*Am avut cateva probleme si nu am reușit , in plus nu prea aveam dispoziția necesară .

Raza din abis (1 § 2) -PAUZA-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum