Capitolul 2.5

75 9 2
                                    

Pentru cei care au citit capitolul de mai devreme imi pare extrem de rau . Acesta trebuia sa fie inainte . Mii de scuze :( .

*La media Aky cu noua ei culoare de par (capitolul urmator) .


    Stau de mai bine de doua ore pe locul pasegerului si privesc pe fereastra . Kevin a plec in dimineata aceasta spre Franța , iar eu am rămas cu Adam . Cu o viteza normala ne îndreptăm spre baza cea mai apropiată si cea mai importantă : Baza Alfa a Lunii . Celelalte patru din cate am înțeles sunt ascunse in diferite colturi ale lumii .

* In concluzie o sa ne jucam de-a pirații si găsirii comorilor !

*Si tu cine mai esti de imi comentezi in cap? Vorbim prin telepatie ?

*Doamne , de as zice ca esti proasta , m-as jigni singura , deci iti explic mai rar : la cat esti de stresată , creierasul ala dragut al tau ma creat si putem vorbi cand te simti singura. Mi te poți adresa cu Conști sau D-soara Costiintamin .

*Wtf , ce nume . Oricum , doamna ..

*Domnisoara !

*DOMNISOARA , ce credeți ca ar trebui sa fac ?

*Da ce sunt eu aici ? Nu sunt vânzător de idei , eu sunt aici sa vorbesc cu tine .

* De notat : am o contiinta nefolositoare . Mai bine vorbesc cu o carte .

"Am ajuns !" Zice Adam destul de preocupat . Eram la începutul unei păduri întunecate si dese , sunete ciudate auzinduse înăuntru .

"Cam sinistra ..nu crezi?'' Zic oftand . Ma uit la el si parca mai avea putin si o lua la fuga cu tot cu scaunul șoferului ."Hey , vom fi bine . Sunt sigura ca nu e nimic înăuntru , doar nu credeai ca vor face o baza miniatura de varcolacii pe o pasune cu floricele multicolore . "Spun chicotind . Rade si el , dupa imi face semn sa ne ridicam si sa o luam la pas . Am luat ghiozdanele cu lucruri de unica folosință : lanterne , o patura , 3 pistoale din care unul este in sutienul meu , apa , mancare care e constituita din chestii nesănătoase si pline de calorii , chibrituri si niste vervena pentru cazuri "neasteptate".
Avem cateva ore de cand tot mergem , si mergem , si mergem .... Cat naiba mai mergem ?! Nu ma mor ca e părăsită : cine ar merge atat de aici pana in oraș?

"Iar esti pierdută in gândurile tale ?" Zice Adam plictisit.

"Nu , de ce?"

"Ce am zis ultima data?"

"Ca iti place ciocolata?" Zic zambind tamp.

"Of , ce ma fac eu cu tine? E sinucidere curată sa stau aici cu tine .." Eu rabufnesc de nervi la auzul cuvintelor . "Infine , am zis ca am găsit intrarea .Era acoperită de muschi de copac si eu nu prea pot sa ii iau . Sunt fatali pentru rasa mea !"

"Ok, încă odata EU , iti salvez pielea!" Zic batandumi cu palma in piept si unflanduma in pana . Îndepărtez mușchiului si dau un sut destul de puternic in porti ca sa se deschidă . Înăuntru era bezna , la colturile coridoarelor fiind un mic felinar aprins . Inaintam tip pinguin-mișcare inventata de noi : spate in spate si cu ochii in patru . Căutam disperati cu ochii o harta al acestui labirint desprins parca dintr-un film horror . Dintr-o data aud un urlet si tresar de frica , lundul pe Adam de mana si fugind ca nebuni unde vedeam cu ochii . Am trecut prin zece camere si nu se mai sfarseasca ușile . Ne simteam urmăriti . Adam tipa de frica si ma strânge mai tare de mana cand simte ca ceva la zgâriat . Ma trantesc in ultima usa , căzând pe jos in mijlocul unei săli enorme , plină de tehnologie si arme . Imi scot arma din sutien si o îndrept spre usa :

"Cine sunteți si ce cautati aici? Am gloabele cu vervena si iarba lupului . Va avertizez ! Nu va puneti cu mine! Ieșiți dracu la lumina !" Tip nervoasa . Adam se apropie de urechea mea si imi spune :"Eu cred ca ar trebui sa fim mai draguti , dupa numărul pașilor , sunt mai mult de 10persoane , iar noi mai avem doar un pistol cu 5 glonte ..."

"Si celelalte doua ?" Zic terorizata.

"Au căzut cand te-ai speriat .." Ma strânge mai tare la piept cand vede ca in încăpere intra mai mult de 20 de persoane . "Sunt langa tine ! Te voi proteja .."

"Mai , mai , mai ! Ce avem noi aici : o puștoaică si un metamorf . Cu ce ocazie ? " zice un baiat in jurul vârstei de 19 ani , par blond si cu o culoare ciudata a ochilor .

" Ma...ma trimis un prieten sa cercetez locul !"

"Vai si prietenul asta al tau e cumva vampir?! Știți foarte bine creaturi jegoase ca nu aveți voie sa Treceti granița si pe langa asta ti-ai adus si Animalul de companie. Băieți ! Ucidetii si dupa dați foc cadavrelor !"

"Hoaa boy , nu sunt vampir . Sunt hibrid . Am fugit de voi deoarece credeam ca sunteți vampiri. In plus Adam nu este "animalul meu de companie" , ci prietenul meu ..tot daca uneori se transforma intrun motan pufos." Pe fata lor se citea uimirea . Ce am zis rau? Chiar e pufos . Toti se pun in genunchi in fata mea , iar cel ce aproape ma "condamnat la moarte" zice :

"Imi pare extrem de rau de neînțelegerea . Nu știam ca mai exista femele hibrizi . Adica mai exact nu știam ca mai exista hibrizi dupa vânătoarea de acum câțiva ani in care au fost macelariti toti . Vad ca Dumnezeu ne-a mai dat o șansa sa ii învingem pe vampiri . Eu sunt Criss , iar aceștia sunt singurii varcolacii ce au rămas aici dupa incendiu ."

"Deci Criss , hai sa readucem la viata locul asta !!" Tip entuziasmata . In timp ce ne îndreptăm spre camera generatoarelor , Criss imi povestea cum ca doar un hibrid poate reporni energia cu ajutorul sângelui sau . Am facut cum a zis , iar in momentul următor toate aparatele prinsesera viata . Toti am început curățenia , iar pana la sfârșitul zilei am terminat o parte . Era 00.00 , iar pe cer domnea o Semiluna . Am luat un microfon si am apasat pe butonul "pentru toții lupii din lume " . Din cate am înțeles fiecare lup are o brățara si primește mesaje prin ea . Mai exact e un ceas-brățara , adica asa are Kev .

"Către toții varcolacii , aici sefa departamentului Alfa . Sunt o femela hibrid si am deschis din nou porțile caselor voastre . Bazele am fost redeschise si alimentare . Momentan este populata doar aceea afla , dar ne vom extinde pe următoarele in putin timp . Va așteptam ! Avem un cămin pentru fiecare ! Noapte buna ! Speranța încă nu a murit !"

Raza din abis (1 § 2) -PAUZA-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum