"Daca as putea sa iti spun ca te plac mi-ar fi usor
Dar cand vorbesc cu tine deja simt ca zbor
Totul in jurul meu prinde culori
Si simt cum plutesc pana la nori
Sa vorbesc cu tine despre asta am tot cautat
Dar faza e ca esti greu de abordat
Nu stiu cum sa te iau, cum sa iti vorbesc
Tremur in fata ta si nu stiu cum sa ma linistesc
Sti..uneori as vrea sa citesc ganduri
Sa vad ochii tai ca pe niste randuri
As fi mult mai sigura pe mine
Nu am incredere cand vine vorba de tine
Un raspuns simplu da sau nu ..
Ar usura lucrurile, sti si tu..
Defapt nu sti, pentru ca nu ti-am zis
Ca tu esti cheia intrarii in paradis . "
Clar . Nu imi mai puteam stapanii lacrimile de fericire . Micuta mea , superba mea printesa .. ma iubeste . Nu pot sa cred , dar nici nu e bine . Daca ar stii Vampiri de Justitie ne-ar elimina pe amandoi . Trebuie sa fac un plan , trebuie sa o salvez , tot daca viata mea va fi in pericol .
Aky P.O.V
Of , bietul Edwin . Cred ca a fost surprins cand a vazut ca l-am lasat singur , dar chiar imi era foame . Spre bucuria mea , am gasit un dozator care avea niste dulciuri .Dupa ce m-am aprovizionat cu dulciuri si cipsuri , ma indrept spre camera . Inainte sa deschid usa , vad prin geamul fumuriu o figura ce se misca prin camera . Corpul bine format se putea vedea de la o posta . Ma aplec usor pana ajung in dreptul broastei de la usa . Inchis un ochii si privesc cu celalalt prin micuta gaura ce ma desparte de Edwin . Da , chiar era el . Era la bustul gol si citea ceva . Parea ingrijorat , se misca intr-un ritm alert prin camera . Doream sa ii vad expresia cand intru intr-o postura sexy si murdara de ciocolata pe la gura , la fel de sexy . Dar nu apuc ...
Edwin P.OV
Eram inca surprins de scrisoare , dar un zgomot ma trezise din transa . Deschis usa grabit si vad cum cineva o tara pe Aky dupa el . Era inconstienta si plina de sange in jurul gurii . Ma apropii nervos spre el , dar inainte sa il ajung , doua maini subtiri mi se lipesc de corp . Parul roscat era singurul lucru care il puteam observa . Intr-o fractiune de secunda , imi pusese un prosopel albastrui in jurul nasului . Piciorele mi se inmuiasera de placere , ochii mei vedeau dublu , dar inca o aveam in vizor pe Aky .... incetosat , dar o mai vedeam , pana cand somnul ma cuprinse .
***
Ma trezesc buimac intr-o camera intunecata . Stateam pe un scaun rece de otel . Mainile si picioarele imi erau legate stramt cu sarma zimțată . Vroiam sa incerc sa ma eliberez , dar stiam ca este imposibil . Mi-as fi facut pur si simplu rau . Nu stiam ce cautam aici si nici cum sa scap . Cine erau rapitorii mei? Primul raspuns ar fi fost Vampirii Justitiei , dar daca ar fi fost ei , nici ca m-as fi trezit . Mi-ar fi pus capul la post de expozitie , iar corpul l-ar fi dat la varcolacii. Bietii de ei , creature nevinovate tinute in captivitate . Dar .. stai ! Aky ! Unde este Aky?! In acel coment incep sa ma zbat si sa ii strig numele .
-Uite cine sa trezit ! Aky , nu iti saluti iubirea? se aude o voce feminina dintr-un colt al camerei .
In acel moment , 4 becuri se aprinsera . Totul era mai clar . Eram intr-o camera de tortura . In fata mea era Aky , plansa si plina de vanatai . Biata de ea . Cine i-a facut asta? Incerca sa imi spuna ceva , dar nu o intelegeam . Teama se vedea in ochii ei . Dar nu era o teama persoanala ... ii era teama sa nu patesc ceva . In acel moment , in fata mea apare o figura feminina cu un bici de fier in mana . Ea era....
Next la 10 comentari si 15 stelute .
Vreau sa va la cati le plac cartea .
CITEȘTI
Raza din abis (1 § 2) -PAUZA-
FantasyI book : Aky , hibrid in devenire , il intalneste pe EL-protectorul ei . Ce se va intampla cand ea va afla ca toata viata si-a petrecut-o in minciuna , ca este adoptata sau ca toate fiintele magice vor sa o omoare ? Prietenii noi apar , dusmanii...