O vedeam cum se uita la mine cu mila , dar mila disparuse in cateva momente . Capul ei angelic se albise . Ma privea nauca . Nu stiam ce sa fac , dar luasem o decizie inteleapta .... i-am lasat spatiu . Privea in gol . Vroiam sa o intreb ce are , dar stiam ca nu imi va raspunde . De multe ori am vazut-o in aceasta iposteza si i-am invatat comportamentul .
-Aky...
-Ce vrei? spune sec .
-Te simti bine ?
-Mai bine decat crezi ! spune cu o fata increzatoare .
Fata asta chiar vrea sa ma bage in boala ! Cine o mai intelege . E mai rea ca vremea , dar o ador !
Edwin pov .
-Cum adica bine? intreb inconstient .
Nici nu am terminat bine de vorbit ca o vedeam cum tremura . Dar nu era un tremurat normal , ci ... de durere .
-Aky.. ce ai?
-Edwin..doare..
-Nu ! Doctore ! Pacienta a lesinat ! Doctore !
*****
-Doctore?! Ce are? Sa trezit?
-Da , este treaza , vra sa va spuna ceva ..
-Ce?!
-Nu stiu .. ne-a zis sa va chiemam si dupa sa intors cu spatele la noi .
-Ok , ma duc ! Multumesc mult , domn' doctor !
In camera
-Aky? Cum te simti ?
-Eu ? Cum ma simt ? Scuza-ma domnul Edwin Salvatore , dar cum m-as putea simti ? Tradata? In suferinta ? Singura ? Doar tu esti acela ce a dat bir cu fugitii de 2 ori prefacanduse mort !
-Aky.... tu...
-Si stai ! Nu am terminat ! Dupa ce ai dat bir cu fugitii , miraculor , apare o femeie inflacarata care imi spune ca ii esti stapan ! Dar nu ! Asta nu e tot ! M-am trezit si pe o pajiste si am descoperit ca parintii mei sunt prinsi in capul meu !
-Aky..
-Gura ! Si ce este mai rau este ca ultimul lucru care mi-l amintesc este ca era 25 octombie , dar stai : AZI SUNTEM IN 22 NOIEMBRIE ! Deci imi poti explica cum Dumnezeul meu nu imi aduc aminte nimic ?!
-Aky ! tip destul de rastit !
-Ce dracu mai vrei ?!
-Te iubesc , zapacito ! Mi-ai lipsit ! spun cu lacrimi in ochi
-Eu nu te iubesc !
-Poftim..?
-Eu te ador , ingerul meu !
Buzele noastre se zdrobisera intr-un sarut pasional . Imi era dor de vechia Aky ! Dar nu o voi obliga sa ma iubeasca , toate la timpul lor . Azi o imbratisare , maine un sarut , cine stie .. cu timpul poate .. Hahaha .
** Captol nou
** Am inceput doua carti noi : Jurnalul unei supavietuitoare si Broken heart . Sper sa le cititi si astept cu drag parerile si criticile voastre . Sper sa va placa la fel de mult ca aceasta .
* Cel ce va raspunde corect la aceast intrebare va primi dedicatie la capitolul urmator : Cum credeti ca Edwin va reactiona cand Aky ii va povesti despre intalnirea cu parintii sai?
CITEȘTI
Raza din abis (1 § 2) -PAUZA-
FantasyI book : Aky , hibrid in devenire , il intalneste pe EL-protectorul ei . Ce se va intampla cand ea va afla ca toata viata si-a petrecut-o in minciuna , ca este adoptata sau ca toate fiintele magice vor sa o omoare ? Prietenii noi apar , dusmanii...