Priveam spre cer : luna era aproape întreaga . Catlin a ales sa atacam fix cand se va întregi . De ce? Baza Alfa folosește drept cobai varcolacii , iar acesta ar putea fi avantajul nostru . Ar putea sa ma simtă ca sunt una dea lor . Orele treceau asa repede , de-abia mai puteam sta pe langa Crick . Uneori cand ne întâlneam pe hol , imi dădea cate un sarut scurt si rapid , dupa plecat grăbit in treaba sa . Il inteleg ! E îngrijorat ... Daca planul nu va funcționa , o sa dam de dracu toti 4 . Din lipsa de Ocupație , încep sa număr stelele , dar cateva străluceau mai tare . Fascinata ca un copil mic , încep sa unesc cu o linie imaginara toate stelele , dar ceea ce iese ma face sa inlnesc . Pe cer era scris " P " ... pericol...
Poate sunt putin paranoica !**
- Deci recapitulam , nu ne despărțim , rămânem uniti ! Spune Catlin destul de stresată .
- Da , sa trăiti! Spun ironica
- Sa dea domnul sa trăim ...
- Poftim ?
- Nu poți prea mult ca avem de treaba , spune destul de amuzata de situație . Știam ca Glumeste , dar urasc glumele seci si sarate .
Ultimile doua ore ne-am pregătit inarmandune si punandune protecții . Eram imbracata intr-o bustiera de piele , o pereche de pantaloni pana la genunchi , având in jurul lor o curea in care erau 3 cutite si un pistol . Patul il aveam prins in coada , iar la gat lantosorul care mi la dăruit Crick . Era de aur , având initiala sa . El avea unul identic , doar ca pe a lui era scris "Aky". Ce dragut ! Ultimile zile tot daca au fost stresante , m-am bucurat din plin . Chiar il iubesc , o sa imi petrec viata alături de el dupa ce se termina nebunia asta .-Iubire , totul va fi in regula , spune scumpul mei iubit , trezinduma din propria transa . In ochii lui se vedea grija ce mi-o purta si stiu ca ar fi facut orice ca sa mi vin cu ei .
-Sunt bine iubire , stai calm . Stii doar ca te iubesc si chiar nu vreau sa te pierd ! Reușesc sa spun cu greu ultimile cuvinte din cauza lacrimilor ce mi se adunasera in colturile ochilor.
- Si eu te iubesc Akyilijah ! Iti jur ca dupa de se termina nebunia asta , o sa plecam departe si o sa te prezint fiecărui trib de varcolacii si toti o sa te indrageasca si ....Nu reuși sa termine deoarece buzele mele s-au lipit timid de ale sale . O mana era înconjurată in jurul taliei mele , iar cealaltă ma tinea de ceafa , încercând sa adâncească sarutul . Cred ca fusese cel mai lung din zilele astea . Momentul fusese stricat de Catlin ce întrasera ca o furtuna in camera.
- Intr-o ora plecam . Unde este Edwin ?!
-Ultima data l-am vazut ca se îndrepta spre garaj ! Spun neinteresanta de situație. Chiar nu imi pasa ca lipseste , imi era frica sa nu decurgă ceva rau in misiune .
- Nenorocitul a dat bir cu fugiții ! Spune exasperata de situație . Suntem pe cont conturi , copii .Nu pot sa cred . Deci nu pot . Edwin nu ar face asa ceva niciodată , mai ales daca viata mea ar fi la mijloc . Ceva la facut sa plece ... Mai exact , cineva .
La cate griji am , Edwin e ultima . Se va întoarce el , mereu o face , dar de data asta sper sa nu fie prea târziu .**
Cu mult noroc am reușit sa intram in baza . Gurile de aerisire ne-au ajutat foarte mult , dar nu moare nimeni daca le vor da cu putin ulei , doar scârțâie ca un porc la tăiat . Wtf ce asemănare . In fata mea era Catlin care era destul de încordata , iar in spate Crick . Ii simteam corpul cum tremura de la depărtare , puteam sa ii sint fiecare mușchi , fiecare ...- Mâinile sus si aruncați armele daca nu vreți sa fiti uciși pe loc !
Dalphine , draga mea matusa , cum naiba ai aflat de noi ? Toti ne uitam Șocați spre ea , pana cand Catlin a spart ghiata .
-Aky , Crick , chiar imi pare rau ! Spune fara emoții . La ce naiba se referea ? O firai tu de vulpe bătrâna , ne-ai adus intr-o capcana .
- Tradatoareo! Mârâie printre dinti Crick .
- Deci Catlin , care este hibridul ? Sângele imi îngheța in mine de frica , Crick isi pusese o mana in jurul taliei mele , încercând sa para cat mai protector , dar tot ma temeam . Il simteam cum încerca sa ma calmeze.
- Cu părere de rau capitane , dar hibridul a scăpat inainte sa intram in baza . Am putut aduce doar protectoarea lui si iubitul acesteia .
In ochii ei se vedea regretul , dar aveam o dorința nestapanita sa ii rup gâtul .- Perfect ! O sa vorbească protectoarea ! Spune Dalphine pe in ton ironic .
- Si daca nu vreau ?
-Atunci iubitul tau va murii , draga nepoata ....asa cum au facut părinții tai ..
-Nemernico ! Strig din toti plămânii inainte sa fiu desprinsa de Crick cu forța de doi vampiri .
-In închisoare cu ei !
***
Eram legată de un stâlp cu niste lănțuri groase . In fata mea era Crick , răstignit pe un fel de cruce . Lanturile il strangeau asa tare încât sângele nu ii mai circula normal . Ii vedeam durerea din ochi , dar parca vroia sa mi-o ascundă-Iubire...? Spun cu o voce stisa , dar nici un răspuns . Crick ..? Încerc încă o data , dar de data asta fara nici un adjectiv.
-Da...
-Ce ne facem? Imi era asa de frica , dar nu puteam ceda .
-Sti ce facem ? Sunt sigur ca ma vor tortura , doar ca sa te vadă suferind . Vreau sa nu arati nici o emoție . Daca o vei face , va fi mai rau . Daca ceva merge prost , scapa de aici , traiesteti viata si uitama .
-Crick ... Cum poți spune asta ? Nu te voi părăsi ! Esti iubitul meu , viata mea , tot ce iu....-Si sa înceapă distracție , tipa in camera goală Dalphine ca o psihopata. Deci , Crick , cu ce începem ? Împușcături , biciuri , floarea lupului ? Te las sa alegi . Spune cu un zâmbet malefic . Nepoțico , bucurate de spectacol !
Nu puteam privi , dar eram obligată de una dintre gorile . Crick nu răspundea , asa ca matusa a luat o floare de un purpuriu stins si ii atingea pieptul cu ea. Turba de durere , vedeam asta. Mii de lacrimi sarate mi se adunasera in colturile ochilor , dar nu puteam sa le arat ca este slăbiciunea mea . Avea dreptate ! I-ar face mai mult rau ! Iubitul meu ...
Il torturau de mai bine de 3 ore , din fiecare colț al corpului ieseau siruri de sânge . Ochii lui erau negri de durere , abia putea sa respire . Sufeream in liniște .
-Acum vei vorbii? Unde este Edwin ?
Taceam , nu puteam sa zic nimic , durea prea tare . As fi urlat de tristețe daca as fi fost singura , dar nu sunt . Sunt prinsă la mijlocul unui joc murdar , josnic si injositor .
- Tic , tac printesa ! Timpul trecere .. Ultima șansa : ori Vorbești , ori moare in fata ochilor tai si va fi doar vina ta ! Matusa avea o asprime in cuvinte , reușind sa imi ajungă la inima .
-Aky , sa nu te simti vinovata de ceea ce se va intampla . Stii ce simt pentru tine si ultima dorința imi este sa iti trăiești viata fericita ...te implor iubire ...
Nu mai puteam , am izbucnit într-un plans disperat . Nu puteam stăpânii ..era greșit , știam , dar nu mai făceam fata situației.
-Deci , Aky...?
-Iti jur pe ce am mai scump , nu stiu unde este ! A fugit inainte sa plecam de acasa . E tot ce stiu ! Tipam vorbele disperate in speranța ca va avea mila .
-Il iubesti le baiatul asta? Spune arătând spre Crick .
-Da ... Te implor , fac orice ... Nu ii face rau .
-Pai daca il iubesti , infine . Spune malefic . Isi scoate sabia si i-o pune la gat.
-Nuuu , te implor matusa , te implor !
-Te iubesc Aky ! Reunească sa spună inainte ca inima sa ii fie strapunsa de sabie . Sânge negru iesea din el , iar rasul malefic al matusii răsuna in camera . Tipam de durere ! Plângeam ... Eram in soc ... A murit in fata mea ... Din vina mea .. Crick ..-Nu mai am nevoie de ea , nu stie nimic , afara cu ea ! Ordona cu o urma de amuzament .
In următoarea secunda doua maini puternice ma luaseră pe sus , punandumi la gura un prosop pătat cu verde . Corpul imi devenea asa usor , dar ploapele obositor de grele . Se inchideau usor , usor , pana ce toata durerea dispăruse .
**
Picături de apa imi curgeau pe obrazul înfierbântat , amestecanduse cu lacrimi sarate . Norii imi stiau povestea , dar nu au reușit sa afle sfârșitul . Nu se va termina aici . Mi-au luat tot : viata , umanitatea si persoanele ce le iubeam cel mai mult . Ma voi razbuna pe tot , jur , dar pana atunci , voi respecta planul . Imi voi continua viata , dar nu asa cum vroiau ei , asa cum mi-o doresc eu ! Dragi vampiri , nici nu știți cs va așteaptă ! Viata pentru viata , sânge pentru sânge , dar eu va declar razboi in numele persoanei iubite !SFÂRȘIT !
VA URMA ..* Si ... Păreri ? Următoarea carte merita sa o mai fac ? Daca da , cate capitole ?
Oricum poate o voi scrie aici .
* Scuzati greșelile gramaticale !
* Va astept părerile , criticile si ideile pentru următorul volum .
* MULTUMESC PENTRU CA MI-ATI CITIT CARTEA .
Le Multumesc lui EllaGreeny , MariiaSweet , onioni53 , AndreiaZlate si Dary345 pentru toate comentariile , criticile si ca m-au ajutat sa ajung asa departe .
* Ellenusca , iartă-ma ca sa sfârșit asa , stiu ca vroiai ca Aky sa rămână cu el ..:(
CITEȘTI
Raza din abis (1 § 2) -PAUZA-
خيال (فانتازيا)I book : Aky , hibrid in devenire , il intalneste pe EL-protectorul ei . Ce se va intampla cand ea va afla ca toata viata si-a petrecut-o in minciuna , ca este adoptata sau ca toate fiintele magice vor sa o omoare ? Prietenii noi apar , dusmanii...