🖤 29 🖤

1.5K 63 4
                                    

Arkadaşlar Selam : ) Bundan sonraki bölümlerde sizi rahatsız edecek bazı olaylar olabilir, ama unutmayın ki sonuçta bu kitap gerçek değil kurgulanmış bir hikayedir, rahatsız olacaklar şimdiden okumasın isterlerse. Sonra linçlemeye falan kalkmayın. :D Sonuçta bir kitap dediğim gibi, gerçek olmayan bir kurgu. Dram olmazsa olmazıdır zaten kitabın. Şimdiden keyifli okumalar, sizleri çok seviyorum.

🖤

Ensemde minik minik öpücükler hissettiğimde gözlerim kapalı bir şekilde gülümsedim ve sağ omzumu kaldırıp derin nefes aldığımda ellerini saçlarıma götürdü ve okşadı, omzumu öpüp tenimi kokladı, elini belime koyup kendisine çekince ona doğru döndüm, yeşil erkeksi yüzüyle bana bakıyordu, elini karnıma götürdü oradan yukarıya çıktı ve göğsümden birini tutup hafifçe sıkınca elini tuttum.

Eğilip dudağıma bir öpücük kondurdu ve boynumu öptü, göğüslerimi okşayıp öptü, sonra alnını alnıma bastırıp gözlerini kapattı. "Günaydın karıcığım" dediğinde gülümsedim.

"Sana da günaydın kocacığım" dediğimde sırıttı ve gözlerini açıp bana baktı.

"Bir garip hissettim kendimi" dediğinde kıkırdadım, oda sırıttı ve elini özel bölgeme götürüp okşadığında kaşlarımı çattım.

"Sabah sabah..."

"Sabahı olmaz bu işin" deyip kollarını yatağa dayadığında sitem ettim.

"Acıktım"

"Beni ye o zaman" deyip içime girmesiyle inledim, dudaklarını dudaklarıma bastırıp sesimi kesmesiyle gözlerimi kapatıp kendimi ona teslim ettim.

Televizyondan şarkı açıp yüksek sesle dinleyerek kahvaltı kurdum ve çayları döktüm, onun sevdiği gibi karanfilliydi, arkamdan yaklaştığını hissettiğimde kıkırdadım, çayları masaya koyduğumda kollarını belime sarıp boynumu öptü ve kokumu içine çekti. "Mmm çok güzel görünüyor"

"Evet çünkü ben yaptım"

"Biliyorum egoist" deyip beni kendisine çevirince kıkırdadım ve uzanıp dudağını öptüm, geri çekildiğimde kaşlarını havaya kaldırdı. "Kahvaltıdan sonra sana bir süprizim var"

"Aaa ne ne ne söyle hemen valla meraktan patlarım!" diye cıyaklayıp ellerini tuttuğumda kıkırdadı ve başını iki yana salladı.

"Olmaz sevgilim sürpriz sürprizdir" dediğinde kollarımı göğsümde kavuşturup ofladığımda alnımı öptü ve beni sandalyede oturttu. "Aşkım Doğa, beklediğine değecek, lütfen beni üzme" dediğinde hemen gülümseyip gözlerinin içine baktım.

"Tamam o zaman" dediğimde kıkırdadı ve alnımı tekrar öptü. Kahvaltıdan sonra beraber evden çıktık, şansımıza bu sefer hava çok güneşli enerji veriyordu resmen, tuhafıma gitmişti ve gülümsedim oda baktıktan sonra sırıtınca parmaklarını parmaklarımın arasından geçirdi.

"Ne gülümsedin?"

"Buraya en son geldiğimizde seninle hep yağmurlu ve korkunçtu, şimdi güneş açması çok garibime gidiyor? Bir yandan da tedirgin"

"Neden güzelim?" diye sorup kaşlarını ciddiyetle çattığında koluna sarılıp yürümeye devam ettim.

"Her an yağmur yağacakmış, şimşek çakacakmış gibi hissediyordum"

"Merak etme bugün hava güneşli, bir şey olmaz" deyip başımı öptüğünde gülümsedim. Bomboş bir alan geldiğimizde gözlerimi kocaman açıp sırıttım ve etrafıma baktım, yerler yemyeşil koca bir alan boş ama etrafında sıra sıra hep ağaçlar vardı.

🖤 Sözleşme 🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin