Sadece sen..

2.7K 107 29
                                    

Gözümü açtığımda kendi odamda uyandım, başımı yastıkta- ah pardon uzayın göğsünden kaldırırken o da kırmızı gözlerini anında açtı.
Uyandırmadan kalkmak isterdim fakat karşımda bir vampir var her hareketi hissediyor..
"Günaydın.." sesim beklediğimden iyi çıktı.
"Günaydın ufaklık." Sensin Ufaklık.
Yataktan kalkıp lavaboya girdim ve elimi yüzümü yıkadım.

Aynada kendime bakarken göz altlarımın morardığını farkettim, boynumda ki yara ise olduğu gibi duruyordu.
Zaten küçük olduğu için onu fazla dert etmeden lavabodan çıktım.
Odada uzayı göremeyince avlanmaya gittiğini anlamak zor değildi.
"Hayvanların neslini siz bitirirsiniz bu gidişle.." kendi kendime konuşup üstümü değiştirdim.

Leydi yanıma koşup oyuncu bir tavırla bana bakıyordu.
"Sana arkadaş bulmamız gerekiyor.." leydi cevap vermezken odadan çıkmak yerine bir süre onunla oynadım.
Yaptığı hareketler beni gülme krizine sokarken gerçekten karnıma ağrılar girmişti.
Leydi acıkmış olacak ki yemeğini yemeye giderken benim de karnım guruldadı.
"Pekala bende yemek yesem iyi olur.." yerimden doğrulup odadan çıktım.

Salondan bizimkilerin sesi gelse de kulak vermedim, yüksek sese alıştım diyebilirim.
E tabi evinizde çılgın kurt adamlar ve onlarla inatlaşan vampirler varsa artık bağırış sesleri normal geliyor.
Mutfağa girip dolaba baktım, boş..
Sakin ol, sakin ol, sakin ol..
"ATAKAN VE AYKUT ÇABUK BURAYA GELİN." Bu yaptıklarına hainlik derler.
İkili hızla yanıma gelirken ellerimi belime koyup sinirle onlara baktım.
"BU DOLAP NEDEN BOŞ? HANİ ALIŞVERİŞ YAPACAKTINIZ." Aykut atakanı işaret etti.
"Hepsi bunun suçu." Al işte..

Atakan hızla itiraz etti. "Asıl varya bunun suçu." İkisinin birbirini suçlamasına kafam karışmış halde bakarken elinde poşetlerle içeri birisi girdi.
Ahh doğru ya ilk zamanlar bu da vardı vampir ekibinde sonradan kayboldu.

"Sakin olun imdadınıza yetiştim." Atakan gelenin omzuna sertçe vurdu.
"Lan hainlik yapmasan olmuyor değil mi?" Ona cevap vermezken elini nazikçe bana uzattı.
"Aslında daha önce görmüştük birbirimizi fakat tanışamadık, ben ray." Gülümseyip elini sıktım.
"Bende ada.." Aykut homurdandı.
"Resmen yalaka.." ikisi mutfaktan çıkarken aklımdan geçen soruyu sordum.
"Nerelerdeydin? seni sadece bir kez gördüm." Başını salladı.
"Annemin babamla evlilik tazeleme işleri derken bir türlü gelemedim." Anladım diyerek poşettekileri tezgaha çıkarttım.

Ray yanımdan giderken içeri uzay girdi.
"Yardım lazım mı?" Guruldayan karnım benim yerime cevap verdi, yani sonuçta o bir vampir hızlıca birşeyler hazırlasa fena olmaz..
"Yani çok az." Uzay yanıma gelip çıkardığım şeylere bakarken beni kenara çekti.
"Sadece 5 dakikaya hazır." Kaşlarımı havaya kaldırdım, 5 dakikada da bitiremez ki.
"İddasına var mısın?" Adam vampir diyen yanımı dinlemek yerine inatlaşmayı tercih ettim.
"Pekala ben kazanırsam istediğim bir şeyi yaptırırım." Uzay pis pis sırıttı.
"Aynısından, kabul." Pişmanlık dalgası içime vururken uzay telefonunu uzattı.

"Süre tut." Kim ona daha önce telefon kullanmadığımı söylemek ister? Söyledim bile..
Uzay bana saat uygulamasını açıp dakikayı ayarladı.
"Şuraya bastığında zaman başlar." Uzaya göz kırpıp zamanı başlattım.

Tamı tamına 4 dakika 59 saniye de tüm yemekleri tezgaha bırakırken yenilginin gazabı ile ona baktım.
"Haksızlık bu.." acaba ne isteyecek?
"Afiyet olsun." En büyük savunma üstte çıkmaktır.
"Sen bu kadar hızlı yemek yapmayı nereden biliyorsun? Kim öğretti?" Evet evet harika konuyu değiştirdim böyle devam.
Mutfağa ray girdi ve uzay yerine cevapladı.
"Eski sevgilisi öğretti." Kaşlarım havada kalırken iştahım kaçtı.

uzay ray'a öldürücü bakışlar attı.
"Hey rengin soldu, şaka yapmıştım." Uzay onu kovarken ben ise yere bakıyordum, eski sevgilisi olması normal birşey fakat böyle bir anda söyleyince..
"Bu şerefsizi yersiz lafları yüzünden kafasını kopartacağım."
Zorlukla gülümseyip başımı salladım.
"Sorun yok hem şaka olmasa da gayet normal birşey." Tabakları elime alıp içeri gidecekken beni durdurdu.
"Kıskançlık havası mı alıyorum?" Panikle hayır dedim.
"Hayır yok öyle birşey hem benimd-" uzay kolumdan tutup duvara yasladı.

Vampirin Gölgesinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin