پارت12- بالا و پایین

355 94 29
                                    

حدود ده دقیقه بود که منتظر رسیدن جیمین بود
با خودش رمزمه کرد:
((پشیمون شده؟ حتما زیادی خودم رو مایل نشون
دادم))

جیمین با عجله با راهنمایی گارسون به میز رسید و تهیونگ با دیدن جیمین لبخندی زد و از روی صندلی بلند شد و دست جیمین رو فشرد.

تهیونگ : سلام،کم کم داشتم فکر میکردم کردم که پشیمون شدی

لبخند کوتاهی زد و خجالت زده دست تهیونگ رو رها کرد، زیر چشمی به لباس کرم رنگ و پوست برنزه اش نگاهی کرد و روی صندلی نشست و با اشاره تهیونگ منو رو برداشت.

جیمین :البته که پشیمون نشدم، برعکس اونقدری حمام و دوش گرفتنم طول کشید که باعث شد
دیر برسم واقعا معذرت....

تهیونگ : حمام و .....؟

جملاتشون توی هم گره خورد و هر دو با رسیدن گارسون سر میز از ادامه حرفشون جاموندن.

گارسون:آقایون ، خوش اومدید ، میتونم انتخاب امشبتون رو بدونم؟

جیمین دوباره منو رو بالا و پایین کرد.

جیمین :برای من لطفا استیک لطفاً ، طَبخِش، مدیوم وِل باشه و کنار اون مایل هستم شراب پینو نوآر رو داشته باشم.

گارسون عینکش رو با انگشت پایین تر کشید و از بالای عینک به جیمین نگاه کرد و لبخند زد.

گارسون: آقای جوان انتخاب غذا و شراب هم مثل
انتخاب همراهتون عالی هست ولی حیف نبود ایشون رو منتظر گذاشتید؟

تهیونگ لبخندی ریز به جیمین که نگاهش رو از گارسون گرفته بود و بهش نگاه میکرد زد و ابروهاش رو بالا انداخت و منتظر جواب جیمین شد.

جیمین به چشم های تهیونگ زل زد.

جیمین :اوه، آقا فکر نمیکنید برای ملاقات با همچنین مردی باید بهترینم رو آماده میکردم؟

گارسون عینکش رو بالا داد

گارسون:جوابتون هم هوشمندانه بود، درست مثل انتخابهاتون.

تهیونگ به جیمین چشمکی زد که از چشم گارسون دور نموند و ادامه داد.

گارسون : پس اجازه بدید برای عذر خواهی از طرف شما برای همراه پِرفِکتتون، غذای مخصوص سرآشپز، همراه با شراب قرمزی ترش رو پیشنهاد کنم

جیمین به تهیونگ نگاه کرد و با تاکیید اون لب زد.

جیمین : البته که بهتون اعتماد دارم

گارسون يادداشتش رو کامل کرد تعظيم کوتاهی کرد و عقب عقب از میز دور شد.

تهیونگ : خداکنه پیشنهادش غذای تند نباشه.

جیمین :اصلا مهم نیست، اگه غذات رو دوست نداشتی میتونیم، عوضش کنیم

جیمین :اصلا مهم نیست، اگه غذات رو دوست نداشتی میتونیم، عوضش کنیم

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
anajo 안아줘  (آ.ناجو) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora