پارت37_گِی پورن

358 78 12
                                    

مثل کشیدن یه تیکه یخ توی دهن، تیکه یخی که رفته رفته توی دهن خودش گرم شد، اما به جای إب شدن، با هر مِک زدن، انگار بزرگتر میشد.
چطور دلش اومد از اون لب ها دل بکنه و رهاشون کنه برای خودش هم جای سوال بود.

_: آقای جئون ؟ حالتون خوبه ؟

تهیونگ :جونگکوک؟

جونگکوک انگار کسی که تازه از خواب بیدار شده باشه، روی صندلی جت به جا شد.

جونگکوک : عذر میخوام، میشه یه بار دیگه تکرارش کنید؟

مایکل، وکیل رزی پوزخندی زد و به جونگکوک نگاه کرد.

مایکل : کدوم قسمتش رو آقا؟ میدونید موکل من سفرش رو عقب انداخته تا خواسته شما رو اجرا کنن؟

تهیونگ : اوه ، البته، مطمئنم آقای جئون میدونن

جونگکوک : فقط برای یه لحظه ذهنم دور شد

رزی : مسئله‌ای نیست مایکل، حتما آقای جئون شب درازی رو داشتن.

جونگکوک نگاهی به تهیونگ که با چشمهاش براش خط و نشون میکشید، کرد

جونگکوک : باز هم عذر خواهی میکنم، لطفاً ادامه بدید.

مایکل پوفی کشید و برگه های توی دستش رو کمی زیر و رو کرد

مایکل : همون طور که میگفتم

مکثی کرد و به جونگکوک و تهیونگ نگاهی کرد

مایکل:هماهنگی های لازم برای بار زدن توتون ها از ژاپن، انجام شده بود و کشتی ها آماده ی بارگیری بودن، موکل من دو شب متوجه شدن که گویا، بارگیری به مشکل برخورده، از اونجایی که طبق قرار، کشتی باری، از لنگرگاه شرکت آقای کیم، به موقع به *کوبه رسیدن، خانم ساگونگ، مسئله رو پيگيري کردن و گویا، اجازه بارگیری، از سمت شما، آقای جئون، صادر نشده.

*کوبه _ یکی از بنادر مهم ژاپن، پنجمین شهر بزرگ ژاپن

جونگکوک خودکارش رو روی میز گذاشت و صندلیش رو به میزش نزدیک تر کرد، و آرنجهاش رو روی میز قرار داد و انگشت هاش رو توی هم قفل کرد.

جونگکوک : خانم ساگونگ، میخوام باهاتون صادق با‌شم، شبی که شریک من تماس گرفتن و پیشنهاد شما رو مطرح کردن، ایده تون برام جالب بود، ولی همونطور که میدونید، قرارداد ما با شرکتِ ژاپنیِ شما، که به صورت خصوصی و دولتی فعالیت داره بسته شده و اون شرکت، در بخش خصوصی، در اختیار شما قرار داره.

تهیونگ کمی گلوش رو صاف کرد

تهیونگ : معذرت میخوام آقای جئون، اما این موضوع جديدي نیست، کشتی باری شرکت، الان حدود 30 ساعته که توی آب‌های ژاپن منتظر بارگیری هستن، شما الان یادتون اومده که قرارداد رو برای ما، یادآوری کنید؟

جونگکوک نگاه تندی به تهیونگ انداخت

جونگکوک : آقای کیم، همون طور که میدونید خانم ساگونگ فقط برای عقد قرارداد و بررسی شرایط اینجا هستند.

anajo 안아줘  (آ.ناجو) حيث تعيش القصص. اكتشف الآن