Capitolul 22

650 76 33
                                    

Amaya

O singură cameră pentru două persoane... și de sex opus, între care există sentimente nerostite, nu poate aduce nimic bun... știm asta din povești, din acele romane de dragoste. Și mie asta mi-e confirmat de îndată ce eu și Ethan rămânem singuri.

Mă privește atent în ochi cu o privire ce spune multe, dar în același timp nimic.

— Am avut primul sărut, a venit și al doilea... Dar nu vreau să ne oprim doar la asta. Oprește-mă dacă tu nu vrei ce vreau și eu, murmură fără să-și ia atenția de la chipul meu.

Corpul îmi tremură, simt cum fiecare organ în parte tremură, valuri de căldură îmi inunda tot corpul, dar în același timp acest tremurat se simte de parcă m-aș afla la Polul Nord, la o temperatură foarte joasă.

Pot doar bănui ceea ce își dorește el. Și o mare parte din mine își dorește același lucru, cealaltă gândind prea mult, prea în amănunt. Dar las acea parte deoparte, aleg să nu mă gândesc la probleme lui, la promisiunea mea - pe care o anulez, am anulat-o de când l-am cunoscut pe acest bărbat.

Noaptea asta o să fie despre noi, despre sentimentele ce le purtăm în suflet și se cer eliberate.

Când se apropie de mine, respirația mi se precipită, devine din ce în ce mai greu să trag aer în piept, inima îmi face tumbe, parcă ar vrea să iasă în afară, să i se ofere bărbatului din fața mea. În momentul când mâna lui îmi atinge obrazul drept, simt ca mă topesc încet.

Cu pași mărunți și cu privirea ațintită în ochii mei, începe încet să mă sărute, prima dată pe buze, coborând încet pe gâtul lăsat dezgolit de rochia de vară ce am purtat-o astăzi. Trupul îmi tremură din ce în ce mai tare, simt ca leșin, dar în același timp simt că zbor.

Încet, fără să se grăbească, coboară cu mâinile pe corpul meu, tot la fel de încet se apleacă și privind cu ochii căprui întunecați și sclipitori, începe să-mi ridice rochia. Mi-o trage în sus și mă lasă dezgolită, doar în lenjerie intimă, el având un zâmbet larg pe chip.

— Frumoasa mea...

Revine și mă sărută încet, fără prea mare grabă, limba lui parcă făcând dragoste cu a mea. Ne îndreptăm cu pași mărunți spre pat, sărutându-ne. 

Mâinile mele se scaldă în părul lui mătăsos, trăgându-l mai aproape de gura mea, pentru a simți mai mult. Când ajungem lângă pat, mă întinde fără grabă pe spate, el rămânând în picioare, cu privirea în ochii mei. Nu pot să îmi dau seama ce văd în ei din cauza luminii ce este stinsă, poate puțină dorință, poate iubire sau poate doar un gol imens, dar în acest moment prefer să închid ochii și să las ca totul să vină de la sine, trăind doar momentul.

Las ce-mi trece prin gând deoparte, las toate grijile și preocupările pe mâine, când mintea mea o sa fie mai limpede, azi decid să trăiesc clipele petrecute împreună.

Cu mișcări de un expert se apropie de mine, simt ca iau foc, simt cum pulsul mi se mărește. Cu grijă și fără grabă se întinde peste mine, mă sărută încet, limba lui făcând dragoste cu mine, sau cel puțin asta îmi doresc și asta vreau sa simt în aceasta seara. Simt cum corpul îmi vibrează, pulsul se liniștește, valurile de căldură coboară încet spre sexul meu.

Încet, cu mișcări mici, îmi coboară chilotul, iar eu simt cum încep să mă ud, vrând mai mult. Trage cu dinți de bretelele sutienului și bâjbâie pe la spatele meu să-l deschidă. Mă dezbracă complet, mă lasă așa în aerul rece din cameră, simțind fiori de tot felul zguduindu-mă. Și cu privirea pironită în ochii lui, îl urmăresc cum se dezbracă.

Parfum clandestin | Finalizată |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum