Capitolul 21

642 73 15
                                    

Amaya

De cum deschid ușa camerei și măresc pasul să mă întorc la Ethan și băieții lui, se aud râsete. Sunt surprinsă, Landon și Joshua erau destul de triști în această dimineață, chiar și știind că îi vom duce la un parc de distracții. Iar eu m-am grăbit cu un duș, să mă schimb și să-mi pun câte ceva într-un bagaj, neștiind cum vor interacționa cu tatăl meu. Am realizat târziu ce am făcut, faptul că i-am lăsat singuri cu el, fără să știu dacă mama era acasă, fără să le fac cunoștință mai bine.

— Va trebui să ne povestești, neapărat, aud vocea lui Josh și mă bucură să văd că nu mai păstrează tăcerea.

— O voi face eu dacă tatăl vostru uită, stați fără grijă, se aude și glasul tatei și nu înțeleg despre ce discută.

Pășesc apăsat încât tocurile mele să facă zgomot atunci când calc, iar ei să știe că urmează să intru în bucătărie. Îi surprind imediat, au privirile îndreptate spre mine, băieții fiind pe un scaun cu tatăl lor în spatele lor, având câte o mână pe umărul fiecăruia, iar părintele meu în partea cealaltă a blatului din bucătărie.

— Cumva v-am prins discutând despre mine? Întreb rămânând în pragul ușii, sprijinindu-mă de toc. Tati, le-ai povestit cumva întâmplări jenante din copilăria mea? privesc de la unul la celălalt și cu toții zâmbesc.

Nu știu dacă asta ar trebui să însemne că da, despre asta vorbeau. Dar știu că mă bucură să văd că nu s-au certat sau să fi rămas în liniște, fără să interacționeze măcar puțin. E reconfortant să văd că băieții s-au relaxat și și-au revenit fiind în compania tatălui meu. Din asta deduc că se vor înțelege dacă chiar va fi să ne tot intersectăm în viitor, chiar și mai mult de atât.

— Nu am reușit, dar poți fi sigură că data viitoare o voi face. Doar e ceva ce un părinte obișnuiește să facă și sunt sigură că și soții Harlow îți vor spune multe despre fiul lor, îmi răspunde și își întoarce privirea spre Ethan, zâmbind către el.

Nu știu cum va evolua relația noastră, dacă sentimentele ce s-au născut vor rezista și vom reuși să le dăm curs... însă dacă chiar vom ajunge să fim un cuplu, evident este foarte important ca familiile să se înțeleagă. Și din ce văd eu în acest moment, din interacțiunea mamei când am mers la ei acasă, mi-e clar că nu vor exista probleme în ceea ce îi privește.

Știu că mama și tata mă vor susține și îmi vor fi alături dacă chiar voi decide să fiu împreună cu el. Tot ce mi-au spus a fost să am grijă de mine, să nu ajung să fiu rănită – o victimă colaterală a problemei din viața lui Ethan. Dar nu trebuie să își facă griji, așa ceva nu se va întâmpla. Mai rău decât ce mi s-a întâmplat în trecut nu cred că poate exista. Și dacă am trăit atunci, o voi face și acum.

— Data viitoare, deci? Ați făcut planuri pe la spatele meu?

— Ți-am găsit un partener la petrecerea la care trebuie să mergi, Joshua se ridică de pe scaun și vine spre mine, lăsându-i în spate pe fratele și tatăl său.

Mi-am primit răspunsul. Au decis una alta pe la spatele meu. Și dacă pe moment nu înțeleg la ce petrecere se referă, îmi dau imediat seama. E posibil chiar să știu de unde a pornit discuția și de ce își dorește Ethan să meargă la o petrecere în perioada în care se află.

— Tu ești a noastră. Nu putem lăsa un bad boy de doi bani, un afemeiat cum zice Landon, să ni te fure.

Îmi pun mâna peste gură când aud ceea ce spune. Mi-e clar, și-a mai revenit după ceea ce a aflat ieri. Dar această concluzie ce o trag nu e îndeajuns încât să mă facă să trec cu vederea ceea ce aud. Nu știam că au un vocabular atât de colorat.

Parfum clandestin | Finalizată |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum