Pov noah
Ik ben net een half uurtje geleden van de chemo gehaalt maar ik voel me nog steed erg slecht. Toch hou ik me sterk en zit ik met mijn gedachten alleen maar bij me moeder. Ze vind het zo erg dat ik hier lig, dat snap ik maar ze moet ook aan haarzelf denken en aan kian. En aan wolfs, ik denk dat ze verliefd is. Ik moet iets leuks maken voor me moeder. Ik kan aardig goed rappen dus besluit iets te bedenken. Na een uur na gedacht te hebben heb ik iets bedacht het zijn maar een paar zinnen maar het is voldoende:There's this girl I know
SHe feels unkown
Just wants to have attention
Cries on her ownShe's got a couple friends
They think that's she's okay
Inside the pain haunts her
Day by dayShe hides herself
No one hears her cry
If only you could see the world
Through her eyes
All she wanted is one little friend
To stick by her til the very end(Het is een stukje rap uit het liedje stay strong van bars and melody)
Zo ik rap het nog een keer hard op. Het klinkt best lekker. Die ene vriend is Marion. Ze staat altijd voor me moeder klaar. En nu Wolfs in beeld is gekomen heeft ze er nog een goede vriend bij! "Zo jij bent vrolijk" komt Dr reid vrolijk binnen lopen. "ja!" Antwoord ik. Ze pakt het blaadje met de rap erop en leest het. "heb jij dit geschreven" vraagt ze. "ja, wil je het horen" vraag ik. Ze knikt. Ik rap het stukje nog een keer hardop. "wouw, ik wist niet dat jij kon rappen" zegt ze verbaast. "ik rap voor de lol, ik vind het gewoon leuk om te doen!" antwoord ik. "Voor wie heb je het geschreven" vraagt ze . "voor me moeder, ik zag dat ze gehuilt had, ze huilt om mij en dat is niet nodig ik voel me slecht maar ik word beter!" Zeg ik. "Dat denk ik ook!" Zegt Dr Reid.
Het is alweer 21:00 uur.Ik heb niks gegeten want ik voel me nog steeds niet lekker. Dr reid is nog een aantal keer langs gekomen en voor de rest lig ik hier maar alleen. Ik verveel me het is zo saai om hier maar alleen te liggen. Sem stuurde me net een whats app dat hij waarschijnlijk volgende week zijn laatste chemo heeft en dan alleen nog maar bestraalt hoeft te worden. Dus dan zie ik hem ook niet meer. Ik krijg dan een nieuw kamer genootje, ik hoop dat die gene ook aardig is dan.
Pov Eva
Het is al 21:00 en ik zit me hier alleen maar zorgen te maken over Noah. Ik heb kian net naar bed gebracht. We hadden na het eten nog wat spelletjes gedaan en een film gekeken. Kian begrijpt denk ik nog niet zo goed wat er aan de hand, maarja hij is pas 9 jaar dus dat is ook wel logisch. Ik besluit me telefoon te pakken en noah even te whats appe. Hij stuurt weltrusten terug. Ik maak alles beneden uit en loop naar boven. Normaal is Wolfs er nog maar die had een lijk ofzo waar ik niet mee naar toe mocht van Mechels. Dus die komt vanacht een keer thuis denk ik. Ik trek me pyjama aan en kijk dan nog even bij Kian, die ik een kus op zn hoofd geef en dan weer naar mijn eigen kamer loop en ik in bed ga liggen.
JE LEEST
Stay strong (flikken maastricht)
FanfictionDit verhaal gaat over de ernstig zieke zoon van Eva van Dongen. Eva heeft 2 zoons samen met Frank, namelijk Noah en Kian. Eva en Frank zijn nooit getrouwt omdat ze daar geen tijd voor hadden. Net toen ze een beetje aan het plannen waren voor de brui...