Pov Noah
Ik word wakker en denk meteen weer aan vrijdag, het was zo gaaf. Nadat we hadden opgetreden bleven we nog even in de studio, naar de andere kijken en daarna even eten in hun cafe'tje. Daar kwamen we later chantal en gordon nog tegen. Ik sta met ze allebij op de foto. Ze vertelde ons of we holland's got talent winnen of niet, deze song moeten we hoe dan ook uitbrengen! En ze zouden ons er ook nog mee willen helpen! Dus als we uit holland's got taent liggen, gaan we een clip op nemen en dan op youtube zetten. "Noah, sam en jij staan op youtube met al 8 miljoen views van over de hele wereld! Met jullie auditie voor holland's got talent, het anti pest lied! Ook gaat het over youtube helemaal rond!" Zegt me moeder enthousiast. "echt" vraag ik. "jaa, de kans is heel groot dat je hele school het al gezien heeft" zegt me vader. "suf hoor" zegt luuk. "wat nou suf, weetje hou jij maar gewoon je mond" zeg ik boos. "nou ik vind het ook niet suf hoor" zegt me vader. "juist knap dat jij je probleem aanpakt" zegt me moeder. "noah, als je beroemd bent mag ik dan mee op tournee en ariana grande ontmoeten" vraagt kian. "haha, tuurlijk" zeg ik.Ik kom samen met Sam aan op het schoolplein. Er is gewoon niemand te bekennen. Als we de school binnen lopen zien we de hele school staan klappen en juichen. We horen ook heel hard ons liedje door de boksen. We woorden door onze mentor naar het podium geleid en krijgen een microfoon. Ze zetten ons liedje opnieuw aan maar dan met de bedoeling dat wij gaan rappen en zingen! Als we klaar zijn levert dan een hoop geklap en gejuich op. Iedereen loopt weer met zn mentor naar een lokaal. We lopen met onze klas naar een lokaal waar we allemaal plaats nemen achter de tafeltjes. "nou ik wil eerst zeggen, dat jullie liedje deze school iets heel belangrijks heeft laten zien namelijk dat er veel gepest word. Bij deze heb ik met tranen en een lach op mijn gezicht naar jullie auditie gekeken net als de rest van de school" zegt onze mentor. "Het spijt me van het pesten, ik vind het erg dat ik dat heb gedaan, jullie kunnen we bij ons in de pauze komen zitten" zegt een van de pesters.
De rest van de dag was erg leuk. Ik heb veel lol gehad en ook heel veel handtekeningen uit gedeeld. Ook wouden heel veel meisjes vooral met ons op de foto. Ik kwam net thuis van school. Me moeder en wolfs zijn aan het werk, luuk is lekker chagerijnig en kian zit op de ipad spelletjes te doen. Ik loop door naar mijn kamer en zoek mijn ipad. Als ik hem gevonden heb, loop ik weer naar beneden waar ik muziek ga luisteren.
Pov Eva
We komen net thuis waar we Noah en Kian samen op de ipad zien en Luuk die boos om kijkt. "Oke, wat is er gebeurt?" Vraag ik. "noah zet de muziek heel hard aan" zegt luuk boos. "ja, dus" reageert noah. "ik heb hoofdpijn" zegt luuk weer. "dat had je ook kunnen zeggen in plaats van me uit te schelden, kneus" zegt noah boos. "oke, klaar ik hoef er niks meer over te horen!" Zeg ik. Wolfs was snel door naar de keuken gelopen, om vast eten te koken. Een half uur later is hij klaar en roep ik de kinderen.Pov noah
"Kian eet is met je mond dicht" zegt luuk geirriteerd. "moet jij zeggen" reageert kian boos. "ja jij eet ook als een geit dus niet zo zeiken" zeg ik boos. Ik ben echt klaar met dat kind, hij bemoeit zich overal mee, echt super irritant. "jij bent echt het irritantste kind dat ik ken" zegt luuk een beetje mompelend. "sorry wat zei je" zeg ik boos. "JIJ BENT JET IRRITANTSTE KIND DAT IK KEN" zegt luuk weer. "nou als ik had geweten dat jij zo'n kut kind was had ik gehoopt dat je geen familie van mij en kian was en dat je al helemaal nooit hier zou komen wonen" zeg ik boos. "NOAH, ga naar je kamer nu!" Zegt me moeder boos. Ik sta op en loop naar me kamer. Er tegen in gaan heeft geen zin in dit soort gesprekken zit ik altijd fout, hij is zo'n heilig boontje.
JE LEEST
Stay strong (flikken maastricht)
FanficDit verhaal gaat over de ernstig zieke zoon van Eva van Dongen. Eva heeft 2 zoons samen met Frank, namelijk Noah en Kian. Eva en Frank zijn nooit getrouwt omdat ze daar geen tijd voor hadden. Net toen ze een beetje aan het plannen waren voor de brui...