Pov aron
Ik lig nog steeds in het ziekenhuis, geen idee waarom. Ik heb het hier denk ik beter dan in dat weeshuis waar ik heen moet. "hoi aron" zegt eva als ze binnen komt lopen. "uh, hoi" zeg ik. "wat komen je doen" vraag ik. "ik kom je ophalen, en dan breng ik je naar het weeshuis" zegt ze. "ik kan echt niet naar een weeshuis" zeg ik. "waarom niet" vraagt ze. "ik kan daar toch niet zitten kun je niet me been breken ofzo" zeg ik. "haha, grapjas, ga je tas inpakken" zegt ze. Aangezien alle tassen al ingepakt zijn behalve die van het overnachten hier. Dus die pak ik nu maar even in. "moet u niet naar noah ofzo" zeg ik. "nee, het is donderdag en dan mag ik niet naar hem toe" zegt ze. "oh, sorry" zeg ik. "Maakt niks uit, ik ga morgen gewoon weer naar hem toe" zegt ze. Nadat ik al mijn spullen heb ingepakt lopen eva en ik samen het ziekenhuis uit naar eva haar auto.Niet veel later komen we aan bij het weeshuis. We stappen uit de auto en lopen naar de ingang. We wachten en niet veel later worden we geholpen. Na een kort gesprekje, krijg ik een rondleiding. "wacht, eva wil je als je blieft mee lopen" vraag ik. Ik vind het hier eng ik ken niemand. "Tuurlijk" zegt ze. Als eerst lopen we naar de slaapzaal. Ik lig gewoon op zaal met alle jongens die hier zijn. Daarna lopen we door naar de badkamer. Er zijn een paar wc hokjes en 8wasbakken ofzo. Verder een grote ruimte met 12 douches. We lopen verder naar de bieb en dan door naar het klaslokaal. Ik zit dus hier op school samen met mijn leeftijdsgenoten. Ik ga liever naar een normale school maarja. Het komt wel goed.
Pov noah
Het is alweer middag en ik voel me echt het tegenover gestelde van gister. Nu heb ik niet eens genoeg energie om uit me bed te komen. Melle ligt er ook niet al te fraai bij. Die voelt zich duidelijk ook niet lekker. "Zo noah, hoe voel je je" vraagt dr reid. "ik ben heel moe en misselijk" antwoord ik. "als je wilt mag je samen met iemand hier uit de kamer naar een gewone kamer" zegt ze weer. "graag" geef ik haar weer netjes antwoord. "met wie zou je willen" vraagt ze. "met melle doe maar, maar moest je niet eerst de andere vragen die hier al langer liggen" vraag ik. "hebben we gedaan, maar die meiden die vinden het wel gezellig en de jongens maakt het niks uit" zegt ze. Ik knik. Ze loopt naar Melle toe om het te vertellen. Hij vind het goed dus lig ik dadelijk heerlijk rustig op een normale kamer. Ik ga langzaam rechtop zitten en maak me klaar om naar een andere kamer te gaan lopen. Dr reid loopt eerst met mij en dan met melle zodat ze ons beide kan helpen. Ik stap uit bed, pak mijn paal waar de chemo en het invuus aanhangt goed vast. Dr reid heeft mijn andere arm gepakt en zo lopen we langzaam naar de goede kamer. Als ik daar aankom zie ik dat het mijn oude kamer is. Kamer 414. Dr reid helpt me in bed en kijkt dan of alle snoertjes enzo nog goed zitten, daarna loopt ze terug om melle te halen. Ik heb weer mijn oude bed gekozen, die bij het raam. Zo kan ik lekker naar buiten kijken. Niet veel later ligt ook Melle bij mij op de kamer. Ik voel me nog steeds verschrikkelijk, ik heb zo weinig energie dat ik gewoon echt zo in slaap zou kunnen vallen. Maar dat is natuurlijk niet mijn bedoeling, ik wil nog wakker blijven en een serie gaan kijken ofzo. Ik pak mijn IPad en kijk op netflix of ik nog iets leuks zie staan. Na een tijdje gekeken te hebben kom ik uit bij Teen Wolf, dat lijkt me op zich wel leuk. Melle heeft het gordijntje dicht gedaan, ik denk omdat hij wel wil gaan slapen. Ik pak mijn oortjes en ga teen wolf kijken.Ze hebben net weer ons avond eten opgehaalt, we hadden er niet van gegeten, wat weer een preek op leverde van dr reid, hoe belangrijk het is om te eten. Ik voel dat me ogen heel zwaar worden en dat ik zo echt in slaap ga vallen.
Pov Wolfs
Ik zit samen met eva op de bank te kijken naar een of andere slechte politie serie. Ik zit al sinds de dag dat we aron leerde kennen, te denken om hem te adopteren. Maar dat gaat te snel denk ik, we hebben net luuk verloren en om dan alweer een nieuw familie lid te adopteren is niet echt toepasselijk. Ik zeg er ook nog maar niks over tegen eva. Als ik het zou vragen zou ze meteen ja zeggen, maar het voelt gewoon een beetje dat we luuk dan vervangen.Pov eva
Ik heb kian net even naar bed gebracht, Wolfs zat zo in gedachten. Hij verteld me elke avond op nieuw hoe erg hij zijn grote broer mist. Echt lief van hem. Hij kan skateboarden en daar is hij heel blij mee, hij kan niet wachten om het aan Noah te laten zien.
JE LEEST
Stay strong (flikken maastricht)
FanficDit verhaal gaat over de ernstig zieke zoon van Eva van Dongen. Eva heeft 2 zoons samen met Frank, namelijk Noah en Kian. Eva en Frank zijn nooit getrouwt omdat ze daar geen tijd voor hadden. Net toen ze een beetje aan het plannen waren voor de brui...