Deel 22

262 17 0
                                    

Pov noah
Het is alweer een maand geleden dat ik uit het ziekenhuis ben ontslagen. Me haar groeit echt snel, maar dat zei dr reid al. Ook ben ik al goed hersteld en heb ik al toestemming gekregen om mee te gymen. School is wel echt een hel. Mijn enige vriend is Sam. De rest is allemaal ook gewoon gemeen. Ik word gepest omdat ik anders ben, omdat ik ziek was en daardoor wat littekens heb. Met omkleden voor gym pesten ze me daar altijd mee in de kleedkamer. Ook roepen kinderen in de pauze kaale naar me terwijl ik helemaal niet meer kaal ben. Ik ben het echt zat. Ik heb me ouders nog niks verteld die denken dat ik maar met plezier naar school ga. Me mentor heb ik ook niks verteld. Het rare is ze hebben het echt gemund op mij, luuk word helemaal niet gepest en die heeft nog wel minder haar dan dat ik heb. Ik spreek vaak met Sam af. We hebben allebij een goede smaak voor muziek. Hij is zanger en ik rapper.

"Noah, je moet naar school" roept me moeder. "jahaa" schreeuw ik terug aangezien het weer maandag is.Ik loop naar beneden pak mijn tas en fiets naar school. Luuk fiets met vrienden dus die heeft mij gedumpt. Luuk en ik groeien steeds verder uit elkaar, best jammer. Als ik in de fietsenstalling aan kom begint het al. "hee smurf, moet jij niet terug naar groep 5 ofzo" zegt een jongen. ik ben er echt klaar mee. "rot toch op" zeg ik boos. Ik loop weg, maar daar laat die jongen het niet bij zitten. Hij trekt me rugzak van mijn rug en gooit hem zo leeg. Als ik buk om mijn spullen te pakken schopt hij tegen de plek waar mijn portocat zat. Die hebben ze met een kleine operatie weg gehaalt. Het doet erg veel pijn en nu al helemaal. Boos en met tranen in mijn ogen sta ik op en sla hem met mijn vuist in zijn gezicht. Als hij me terug wil slaan word hij vast gepakt door een docent die ik niet ken. Ook komt mijn mentor aanlopen. Die mij bij mijn arm pakt en mee sleurt. "Mijn spullen liggen daar nog" zeg ik boos. Hij laat me los zodat ik mijn spullen kan gaan halen. Nog vordat het half 9 is heb ik het voor elkaar gekregen om 3 dagen geschoorst te worden. Ook de jongen die mij pestte.

Nu zit ik weer thuis, het is 10:00 uur en ik veveel me kapot. Ik heb alles van de hele dag al gemaakt. Ik besluit naar boven te gaan en een beat aan te zetten en te gaan rappen. Na een tijdje begin ik met het schrijven van een liedje. Rond 16:00 word er aan gebeld. Ik loop naar beneden en open de deur. Het is Sam. Sam loopt achter mij aan naar mijn kamer. Ik vertel hem dat ik een lied schrijf. Hij zegt dat hij me wil helpen. Samen gaan we verder met het schrijven van een lied.

Na een uur zijn we klaar. Het is een anti pest liedje, waar ik dus echt gevoelens voor heb. Ik vind het rot wat er is gebeurd en ik zorg ook dat ik nooit meer geschoorst word. "Sam, zullen we ons opgeven voor Holland's got talent en ons anti pest liedje laten horen" vraag ik hem onzeker. "ja, goed idee! Dan kunnen we nederland laten horen dat er veel gepest word, en dat je mensen er echt kappot mee maakt" zegt sam. Snel ren ik naar beneden en vraag aan me moeder of het mag, ze heeft er geen probleem mee gelukkig. Ook sam belt zijn moeder en die vind het ook prima. We hebben net aangemeld en hebben al een mail terug. We moeten aanstaande vrijdag al. Er was iemand uitgevallen wij mogen op hun plaats. Ik ben wel heel zenuwachtig. Ik hoop dat we ons hele optreden kunnen afmaken en dat Gordon niet op het kruis drukt.

Stay strong (flikken maastricht)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu