Later die dag ging mijn moeder boodschappen doen. Ik nam me voor thuis te blijven en wat hier en daar op te knappen. Toen ik klaar was ging ik naar mijn kamer.
Ik deed mijn koffer open en zag al mijn kleren. Ik kon onmogelijk deze kleren weer aantrekken of straks had ik weer een akelige schoolperiode. Ik wou dolgraag nieuwe kleren.
Maar ik had geen smaak, wie moet ik dan meevragen? Vriendinnen had ik hier niet. Ik heb nog geen 1 meisje buiten gezien. Pff alleen die kerels. Ik deed mn koffer weer dicht en ging naar beneden.
Ik zag dat mijn moeder teruggekomen was, dus ging ik weer naar buiten om te helpen. De buurjongen abdel (een mooie jongen en heel vriendelijk) vroeg me weer te helpen, ik zei graag. Hij kwam en hielp ons vlug mee.
De daar opvolgende dagen kwam hij nog veel langs en ik kreeg een hechte band met hem. Ik kon ook eindelijk is mijn verhaal kwijt..
Hij had diep medelijden met me... . Ik begon vaak te huilen tijdens mijn verhaal. Waarna hij me dan omhelsde en trooste. Pfff wat voelde dat goed aan. Oprechte vriendschap. Daar had ik nog nooit van geproefd.
Abdel:
Daar ging ze dan weer buiten.We zagen Leila net toekomen met haar moeder. Gatverdamme wat zag ze er als een typje junk uit. Niet dat ze plakte maar gewoon haar haren, kleren. Volgens mij had ze nog niet door dat we in 2015 leefden. Ewa samen met de jongens gingen we haar gebruiken, namelijk voor onze huiswerk proefwerken enz. We zouden doen alsof ze bij ons in de groep behoorde maar ondertussen alles afsluiten. Nawfel ging weer niet akkoord. Ewa dan niet, zijn zaken als hij hele tijd minpunten wil blijven halen dan is dat zijn probleem. Ik hielp Laila met uitladen van de boodschappen die haar moeder bracht. De volgende dagen bracht ik samen door met haar. Ze vertelde me over haar verleden. Wajaw wat dat meisje heeft afgezien. Pffff maarjah dat ligt aan haar kleding. Ik ga haar helpen verandering in brengen. Ik ga haar voorstellen ff samen te gaanshoppen. Ik hoop dat ik haar niet kwets. Want na haar verhaal pfff ik weet het zo niet meer..
JE LEEST
Liefde, haat & jaloezie ❤
RomanceDit verhaal gaat over een meisje genaamd Leila. Leila is 17 jaar oud en is 2 maal blijven zitten, daarom zit ze nu in de 5e klas. Dat heeft ze allemaal te danken aan de voorbij gaande jaren waar ze in werd gepest , omdat ze der anders uit zag. Haar...