~12~

2.9K 141 5
                                    

Daar aangekomen liep ik voorbij de tafel van Abdel. Ik zag dat het plaatsje naast hem leeg was. Hij keek me aan, maar ik negeerde zijn blik en liep door naar achter. Alle ogen waren gericht op mij. Ik ging naast Warda zitten. Het nerdje van mijn klas, jah "nerdje" voor mij was het zeker geen nerdje. Want ze is een mens als een ander. En heb ooit nog in haar positie gestaan. Maar daar ging ik verandering aan brengen. Ik zag iedereen staren naar mij. Ze3ma van, ben je gek meid? Maar iedereen kon me op dat moment niks schelen. Behalve Hakima. Hakima keek me met respect aan en glimlachte naar me. Ik glimlachte oprecht terug. Automatisch gingen mijn ogen naar Abdel. Ik zag m met spijt naar me kijken en hij draaide zich beschaamd weg. Maar het deed me niks, klaar, gedaan met ze3ma mensen te geloven. Er zit altijd iets achter. Ik glimlachte naar Warda, meskiena ze geloofde haar eigen ogen niet. Volgens mij zat er nog nooit iemand naast haar. Ik probeerde een gesprek met haar te beginnen maar meskiena ook haar vertrouwen in mensen is volgens mij verdwenen. Maar ik zou dat terug brengen. Daar zorg ik wel voor.

Abdel:
Ik liet plaats voor Leila vrij... Nesserine, een van ghizlane haar sletjes-groep kwam naast me zitten maar ik duwde haar van de stoel. Abdel: wat moet je bij me komen zitten? Nesserine: wat mag ik dan niet, ff praten met jou, ik wil je mijn liefde geven... glimlachte ze sluw. Abdel: nou kijk zulke sletjes zouals jou, daarvan walg ik, yalah kowed nu! Nesserine: jah a chagerijn ik ben al weg. Nou wat dacht zei wel? Dit plaatsje is voor Leila. Ik wil haar mijn excuses aanbieden. Hopelijk als ze naast me komt zitten, maar ik betwijfel het. Waar is ze eigenlijk? Ze is tog niet uit school gelopen ofzo? Yarabie van niet, dan is het allemaal mijn schuld als haar iets zou overkomen. Maar al snel liep ze voorbij de deuropening. Voorbij mijn tafel. Iedereen volgde haar... Ze ging zitten bij Warda! Nou stond ik goed voor schut... Iedereen merkte wel dat er iets is. En zoals gewoonlijk kon ghizlane haar mond niet houden. Ghizzy: hahahahah wajawww soort zoekt soort zegt men!! Ik geloofde er nooit in tot nu, wahaha die aantrekkingskracht bij die nerds moet wel diep zitten.
Abdel: En de aantrekkingskracht bij de sletjes moet ook wel diep zitten... Op die opmerking begon iedereen te lachen... Ghizzy: jah okay we hebben jouw verliefdheid al gemerkt Abdel... je steekt het ook niet onder stoelen en banken he... Ik keek ghizzy stom verbaasd aan. Maar ook beschaamd. Ik zag hoe abdel het voor me opnam. Maar volgens mij was dat weer een of ander slijmtruk. Nou niet met mij. Ik zweeg en zei niks op niemands opmerking. De leerkracht maakte al snel een einde aan het gesprek. De les verliep vlot en al snel ging de bel, hamdoulilah ik had geen les meer met de klas van Abdel, ik kon zijn hoofd wel voor een tijdje missen.... Ik vroeg Warda mij derest van de dag te vergezellen. Net toen ik verder liep hoorde ik Abdel mijn naam roepen ik liep sneller maar hij haalde mij in en stond voor.

Liefde, haat & jaloezie ❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu