We gingen allemaal samen de school binnen, Warda liep met Abdel en ik met Nawfel.
Ik vond dat hun beide een super koppel zouden zijn. Abdel keek me aan en knipoogde naar me, ik glimlachte terug.
Nawfel en ik zwegen weer, niemand had iets te zeggen tot op een gegeven moment.
Nawfel: Euhm Leila, denk niet dat ik weer iets heb met Ghizlane, want dat is niet zo. Leila: Nou Nawfel als je weer iets hebt met Ghizlane hoef je mij dat niet te zeggen. Dat zijn jouw zaken. Je hoeft je daarvoor niet te verontschuldigen. Ik deed echt grof tegen hem, wist niet waarom.
Nawfel: Okay, ik wou je alleen geen slechte indruk geven over mij. Leila: Dat heb je ook niet gedaan. Nawfel: Ey neem de lift als het niet zou gaan tot boven. Leila: Jaah is okay. Nawfel: Ik ga wel met je mee. Leila: Okay.
We stapten samen de lift in en gingen naar de tweede verdieping. In de lift voelde ik zijn arm tegen mij, toen de liftdeuren open gingen nam hij mijn hand vast in de zijne en vergezelde me naar mijn lokaal. Ik trok mijn hand niet weg, want het voelde zo goed aan, hij had zo'n zachte handen..
Aangekomen bij mijn lokaal
Nawfel: Nou tot het volgende lesuurtje dan maar. Leila: We hebben dan samen les zeker? Nawfel: Jaah idd economie toch? Leila: Jaah denk het wel, nou tot straks dan, en dank je voor alles....
Nawfel: Deed het met plezier....En hij ging weg, jarebiee wat hou ik van hem!!!! Zo liefffffffffffff....
Ik ging met een big smile op mijn plaats zitten en zag dat Warda er nog niet was. Enkele minuten later kwam ze binnen, op dezelfde manier als mij, met een big smile, Ik keek haar aan en we begonnen beide te lachen.
Warda: Shit we hebben zwaar geluk. Leila: Hahaha zeg dat wel. Warda: Heb afspraakje met hem, na school gaan we weer is iets drinken. Leila: Leukkkk man!!
De leerkracht kwam binnen en de les Frans begon. Mijn buik kriebelde zo erg bij het naderen van het volgend lesuur. Na tien minuutjes ging de bel en de gangen liepen weer vol. Paar minuten later kwam de andere klas binnen.
Ghizlane's ogen doorboorden de mijne maar gaf haar geen aandacht ze kon de pot op. Ik keek voor me uit, tot ik iemand in mijn oor hoorde fluisteren.
Nawfel: Ewa schoonheid gaat het beter? Ik draaide me om en zag dat hij net achter ons kwam zitten met Abdel Leila: Jah hamdoulilah, het gaat beter. Nawfel: Mooii zo....
De leraar van economie kwam binnen en begon onmiddellijk aan de les. Bepaalden gingen kletsen tot Ghizlane weer eens de aandacht trok.
Ghizlane: Nawfel ik ben toch na school gekomen he. Nawfel: Nou goed voor jou dan, de vraag is wat je er weer voor hebt moeten doen.
Iedereen begon luid te lachen en ook ik kon het niet laten, hij had haar goed gepakt.
Ghizlane: Pffff tazzz, ey schooister wat zit jij te lachen? Leila: Schooister pfff hoor wie praat , ik hoef geen lichaamsdelen te geven voor een lift, iets wat we van jou niet kunnen zeggen.
Iederen begon hard te lachen.
Nawfel: Wahahhahahahah wollah die is goedddd.... Ghizlane: Jij kwam als schooister naar Gent vanuit Antwerpen, ze3ma ga je je helemaal mooi opmaken en een andere look… Je vader en broer moeten jou en je moeder niet hebben, dus wonen jullie als schooisters in zo'n krotje hierzo. En op jezelf was je al een zwerver in Antwerpen, dus eenmaal schooister altijd schooister en dat zal ik morgen bewijzen....
Die woorden kwetsten me zo erg, het was doodstil in de klas… Ik voelde een brok in mijn keel die ik onmogelijk kon doorslikken, de tranen gingen zich opstapelen in mijn ogen. Voor ze zich gingen begeven op mijn wangen liep ik de klas uit naar de toiletten en liet ze de vrije lopen....
JE LEEST
Liefde, haat & jaloezie ❤
RomanceDit verhaal gaat over een meisje genaamd Leila. Leila is 17 jaar oud en is 2 maal blijven zitten, daarom zit ze nu in de 5e klas. Dat heeft ze allemaal te danken aan de voorbij gaande jaren waar ze in werd gepest , omdat ze der anders uit zag. Haar...