~4~

3.3K 152 4
                                    

Leila:

Vrijdag was het koopjes avond. Ik wou abdel vragen met me mee te gaan naar het centrum misschien dat hij kleren met me wou uitkiezen. Ik deed mijn dikke gele jas aan en liep naar buiten. Daar zag ik Abdel met de jongens van gisteren weer op dezelfde plaats. De kale jongen zat erbij. Ik liep met veel moed naar hun toe. Leila: Eyyy jongens. De jongens: Salam Leila. Leila: Alles goed met jullie? Abdel: Jah goed hamdoulilah. Leila dit is Nawfal je hebt m nog niet ontmoet.

Verlegen keek ik naar hem op... Pffff wat is hij mooi. Hij was breed gespierd. Mooi kapsel, stekel baardje, waaauww zen ogenn mooii blauw/groen .

Hij zag er netjes uit , ik schatte hem rond de 20 jaar.

Nawfal: Ahlan Leila. Alles goed? zei hij, niet echt enthousiast eerder ongeinteresseert. Leila: Goed alhamdoulilah en met jou?

Hij antwoordde al helemaal niet meer op mijn volgende vraag. Shitt deze kerel geloofde er echt wel in. Pfff mislukte vin diesel. Ik riep Abdel eff alleen.

Abdel: Jah meid wat kan ik voor je doen? Leiila: Ehm.. zou je met me mee willen gaan naar het centrum morgen? Het is tog koopavond? Abdel: Jah graag meid. Zeker ga ik met je mee. Ik was blij dat hij toestemde, ik bedankte hem nog en liep weg bij de jongens. Ik hoorde dat een van de jongens nog iets zei waarop ze allemaal in de lach schoten. Yarebie laat het niet weer beginnen....

De volgende dag maakte ik me klaar want Abdel zou me ophalen. We zouden met de tram gaan tot het centrum, en daar dan onze inkopen doen. Ik kreeg net genoeg geld mee om een broek, trui, jas en schoenen te kopen. Ik moest net teveel verwachten rond deze tijd. Want we zaten krap bij de kas. Mijn moeder ging maandag beginnen in de fabriek waar ze een tijdje geleden voor solliciteerde. Ik nam me voor ook een jobje te zoeken voor tijdens de weekenden. Miss haal ik iets op.


Ik ging winkel in, winkel uit. Ik had wat geld geleend van Abdel, want zag allerlei mooie dingen staan maar had niet genoeg geld. Tegen het einde van de dag ging ik snel nog iets drinken met Abdel. Ik zag dat hij zich schaamd met mij aan zijn zij. Telkens als hij bij vrienden voorbij liep ging hij wat ver van me lopen... Alsof hij wou laten merken dat hij niks met mij te maken had, me niet kende. Dat deed me wel wat maar ik was het anders wel gewend. We bestelden nog een warme chocolademelk.


Abdel: Ewa wat vind je van je nieuwe kleren? Leila: Jah super, ze staan me echt, alleen mijn haren nog, ik wil iets met mijn haren doen, een nieuwe stijl

Abdel: Jij hebt tog krullen? Leila: Jah... Abdel: Noujah meid ik weet niet wat meiden met hun harren doen, maar ik weet wel dat krullen sexy staan... Zei hij en voegde er een knipoogje aan toe. Leila: Hahahah okay dan gewoonlos, wat moes erdoorheen jek. Abdel: That's what i am talking about.


We bleven nog gek doen, maar het werd al vlug laat. Leila: Yalah Abdel we gaan naar huis. Ey maandag ga je op me wachten? Dan kunnen we samen naar school? Abdel: Zeker geen probleem, 8 uur aan je deur, okay? Leila: Waga incha Allah.

We liepen snel terug en elk ging naar huis. Thuis aangekomen hielp ik mijn moeder met de vaat en ging dan slapen. En droomde over mijn eerste schooldag, en over Nawfal... mijn vin diesel....

Liefde, haat & jaloezie ❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu