~21~

2.6K 135 4
                                    

Ik draaide me om en zag Nawfel en Abdel in de auto. Ik liep naar het raampje van Abdel en keek hem glimlachend aan. Ik gaf verder geen aandacht aan Nawfel. Abdel: Eyy schat... Waarom heb je niet op mij gewacht? Leila: Nou ik dacht dat je met je vrienden zou gaan, aangezien wij geen afspraak hadden. Abdel: Oww zooo, maar waar naar toe? Leila: Ik ga ff naar het centrum, ik ga werk zoeken. Abdel: Voor de weekenden of zo? Nawfel: Ik denk dat ze in die Snack iemand zoeken, je weet wel Abdel waar wij meestal gaan eten, zei hij. Abdel: Jahjaahh dat is waar, Leila ga daar eff kijken. Nawfel: Het gaat hun ook om de looks, en jou nemen ze zeker aan. Ik merkte dat hij aan me wou slijmen, zehma goed maken. Maar ik gaf hem geen aandacht. Leila: Owww chokran Abdel. En waar is dat precies? Ik zag dat Nawfel nogal gekwetst wegkeek omdat ik hem geen aandacht schonk. Abdel: Weet je wat, waarom brengen we jou daar niet naar toe, stap in. Nawfel: Jah meid, stap in dan gaan we eff mee naar binnen, we zijn daar vaste klant en kennen de eigenaars. Misschien kunnen we een goed woordje voor je doen. Leila: Ik keek Nawfel aan, het leek alsof hij me smeekte mee te gaan. Abdel stapte uit en deed mijn deur open, " Jalah meid geen getreuzel stap in" zei hij met een glimlach. Ik stapte snel in, en keek voor me uit. Leila: Jalah laten we daar dan maar is gaan. We reden weg en ik merkte dat Nawfel veel door zijn voorspiegel naar me keek. Ik voelde me niet echt op mijn gemak, ik was zo dicht bij hem. Hij had zo'n mooi gezicht, zijn kaaklijn, zo mannelijk, en die lekker geurtje van Armani, deed me al helemaal smelten.

Op een gegeven moment keek ik onbewust naar zijn spiegel, zijn ogen kruisten de mijne, ik leek er wel in gevangen....., kon niet meer wegkijken.

Uiteindelijk knipoogde hij naar me en richtte zijn ogen weer op de weg.


Nawfel:

Ik liep met Abdel naar buiten, school was voorbij... Ik zag Ghizlane flirten met een paar jongens, en liep gewoon voorbij haar, het deed me niks. Een Hoertje dat was ze, en dat wist iedereen. Zij zag me en liep naar me toe. Ze3ma dacht ze nou echt dat ik blind ben?

Ghizzy: Eyyy lievelinggg, ik nam haar armen die zich onmiddellijk rond mijn nek ging, en duwde haar van me af.

Nawfel Het is over... hoor je me... het is over. Ik geloofde mijn eigen woorden niet, heb ik haar nou gedumpt. Haar ogen gingen al snel plaats maken voor haar tranen, ze liep weg, met een grote groep sletjes achter haar aan.

Liefde, haat & jaloezie ❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu