~26~

2.6K 134 1
                                    

Net toen ik de Red bull wou pakken voelde ik een hand in mijn nek die mij ruw beet nam en tegen de rek duwde....


Ik probeerde me los te rukken, maar voelde al snel een tweede paar handen die me vaste pakte. Ghizlane: Ik zeg je één ding heks, blijf met je poten van Nawfel hoor je me? Ze gaf me een klap op mijn hoofd en duwde me bijna in de rekken. Ik viel op de grond. Ik zag wie het was, Ghizlane en Ibtisaam uit de klas van Abdel, meiden van de sletten groep, ze lachten me uit en liepen weg....


Jarebie, wat was ik geschrokken. Ik raapte snel mijn spullen op die ik al had gevonden en liep naar de kassa. Ik had nog dingen nodig maar was eff in shock. Ik wou zo snel mogelijk naar huis. Ik rekende af en liep naar buiten.


Net toen ik wou oversteken reed er een auto dicht bij de stoeprand en in een plas, het regenwater kwam op mijn gezicht en kleren... Ik keek naar de auto en zag Nora aan het stuur met Ghizlane naast haar kapot van het lachen. Tfoe vuile sletten, dacht ik...


De tranen prikten in mijn ogen, en landen zich op mijn wang druppelend naar mijn kin. Ik liep al huilend door, wist niet waar ik heen ging,ik liep en liep tot bij een park. Daar ging ik op een bankje zitten en staarde voor me uit...

Er liep mij een bekend iemand in de verte, ik zag al vlug het gezicht van Warda. Ze liep naar me toe en ging naast me zitten. Warda: Eyy lieverd. Leila: Slm, zei ik stil. Ze zag meteen dat er iets was en keek me bezorgt aan. Warda: Ey is er iets? Heb je gehuild..., ja?


Ik kon me weer niet meer inhouden en begon weer te snikken. Warda nam me in haar armen en trooste me Warda: Sssstttt schat wat is er gebeurt.. Leila: Ghizlane en Nora. Warda: Wat hebben ze gedaan?

Ik vertelde haar het verhaal van begin tot einde... van de snack tot bij de supermarkt.


Warda: Tfoeee vieze hoeren! Die hebben echt een paar klappen nodig, zei ze woedend. Leila: Maar is tis okay, hun tijd komt nog wel..., wacht maar. Ik wist goed genoeg dat ik het er gewoon bij ging laten. Ik besloot niks te vertellen aan niemand, en gewoon chill te praten met Nawfel, gewoon vriendschappelijk. Ik keek op de klok en zag dat het 14 uur was. Leila: Naar waar ga je? Warda: Ewa jah, na lang gedacht te hebben besloot ik is iets met mijn haren te doe, ik wil er anders uit zien, heb nooit tijd gehad ervoor en wist niet wat ik der mee moest... Heb je zin om mee te gaan? Leila: Jawel, zeker, maar kom je eerst eff mee met mij ik zet de boodschappen thuis en ga met je mee .


We liepen naar mijn huis en zetten alles op de juiste plaatsen. Al snel liepen we weer naar buiten naar de kapper. We liepen voorbij het huis van Abdel. Het was erg stil, volgens mij was hij nog niet thuis.


Aangekomen bij de kapper werden we onmiddellijk geholpen. Warda nam plaats in een stoel en kreeg een boekje, waar ze in kon kiezen wat ze met haar haar wou doen. Ik zag een mooi kapsel, in laagjes geknipt en dan gekruld, wel voor lange haren. Maar dat was geen probleem aangezien Warda's haren tot haar middel was. Het eindresultaat was prachtig.....



Warda: En....? Leila : Waauuwwwww shittt...Warda je lijkt wel op een model!!! Damnnnnn echt prachtigg! Warda: Hmmm vind het ook wel mooi (bloos), dankjewel... We rekenden af en liepen naar buiten. Ik durfde het haar haast niet te zeggen maar deed tog een poging...


Leila: Hmm warda, wat als we is gaan winkelen voor nieuwe kleding, je weet wel, kledingstyle veranderen... Warda: Jaah je hebt gelijk, heb tog genoeg geld op me bank, jalah we gaan winkelen meidddd!!


Ik liep tevreden met haar mee, winkel in winkel uit. In de laatste klerenwinkel kochten we een strakke spijkerbroek met een mooi witte wollen trui. Ik zei dat ze die s onmiddelijk moest passen, en dan aanhouden... We vroegen eerst of dat kon en de verkoopster vond het wel goed. Ewa jah zolang we maar betaalde... Warda zag er oogverblindend uit. Echt haar naam past bij haar. Net een bloem. Ik deed haar bril af..., en masha Allah prachtig. Ik raadde haar aan lenzen te dragen. We liepen nog is naar een opticien en kochten lenzen. Net toen we naar buiten gingen merkte ik Abdel op. Hij liep aan de overkant samen met Ghizlane, druk in gesprek. Tfoe moet ik haar dan ook overal tegenkomen?

Liefde, haat & jaloezie ❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu