~28~

2.7K 137 4
                                    

 Abdel:

Ze draaide zich om en keek me raar aan, het tweede meisje draaide zich ook om. Yarabie, tbarkelah wat een schoonheid. Ik liep wat dichter naar hun toe. Ik schrok me kapot... Warda......., is dat Warda?


Leila:

Tfoe hij riep me, shit hij heeft me gezien.... Ik draaide me om en keek hem arrogant aan...

Ik had de gedachte dat hij me weer belazerde net als die ene keer...


Abdel: Leila, wat kijk je zo? Leila: Wat deed je daar met Ghizlane? Dacht dat je haar niet mocht? Abdel: Leila doe normaal, ze kwam bij me om te vragen of ik het tussen haar en Nawfel wou goed maken. Ik kreeg een steek van jaloersheid in me, maar ik deed alsof het me niet boeit... Misschien gaat hij wel weer met haar, dus ga ik niet te veel verwachten.


Toen draaide hij zich om naar Warda. Hij bleef haar aanstaren en zei geen woord, ze werd er verlegen van.


Warda:

Ik was thuis en verveelde me dood... Ik keek in een tijdschrift, en zag een onderwerp over meiden die niet tevreden waren over hunzelf en een hele verandering beginnen met hun uiterlijk.... Het zag er best leuk uit...., dat ik er ook zin in had, eff me hele lichaam veranderen kleding style, gezicht, haren, alles...


Misschien dat Abdel me dan zou zien zitten? Ik zit al jaren bij hem in klas, hij was de enige die mij nooit gepest heeft, of gewoon iets verkeerd gezegd heeft. In plaats daarvan nam hij het altijd voor me op, en jaagde de pesters weg. Ik werd dol verliefd op hem..., en hou nu ontzettend veel van hem, alleen ik mag het niet laten zien. Ik probeer het zoveel mogelijk aan de kant te zetten..., maar helaas lukt het mij niet altijd, maar ik doe mijn best.



Ik zag Leila huilen op een bankje en ging naar haar toe, ze vertelde me hoe Ghizlane en Nora haar hadden gepakt in de supermarkt, omdat ze bij Nawfel in de auto zat. Ik vond dat zij meer bij Nawfel past dan die hoer. Ze zouden een mooi koppel vormen, maarjah we zien wel. Leila ging met me mee naar de kapper en winkelen. Ik vond mezelf mooi, met mijn nieuw kapsel en kleren. Ik deed mijn bril af en deed lenzen in. Het uiteindelijke resultaat was prachtig vond Leila...



Leila bleef geschrokken staan en nam toen mijn hand vast, we liepen snel weg, ik zag hoe Ghizlane Abdel kuste.... Die vuile kehba ging met hem? Moheem hij bewijst alleen zichzelf als hij met haar ging. Hoop niet dat hij zo'n geile soort was net als de rest...


Hij riep Leila en we draaiden ons alle twee om, hij bleef naar me staren ik voelde me rood worden en keek naar de grond. Abdel: Je ziet er beeldig uit Warda. Warda: Dank je Abdel, zei ik verlegen. Abdel: Wollah echt prachtig.... Warda:"......" ik wist niet wat ik moest zeggen, hij maakte mij zo verlegen met zijn complimenten en dat aanstaren van hem....


Leila: Moheem wij gaan ervandoor, of ik ga ervandoor. Warda: Jah ik ga ook mee. Abdel: Neeej laten we nog iets gaan drinken of zo... Warda: ... Leila: Neej ik moet nog avondeten maken en zo, gaan jullie maar, en maak het gezellig.., zei ze met een knipoogje naar Abdel. Abdel: Okay dan, beslama en tot morgen, dan ik kom je wel op halen in de ochtend. Leila: is goed, wel op tijd komenn! riep ik hem nog na.Abdel: Doe ik zekerr.


Ik voelde me onzeker naast hem, we liepen door de stad en ik merkte dat ik werd bekeken van alle kanten. Abdel kwam dicht bij me staan, alsof hij wou aantonen dat ik van hem was.



Leila:

Ik zag de liefde bij Warda die ze had voor Abdel, had het al eerder opgemerkt..., maar wou er niet over beginnen tot ze het zelf deed. En eerlijk ik bekeek hun alle twee en ze zijn echt een lief koppel, echt cuteee!! Abdel stelde voor om iets te gaan drinken, ik wou echt dat het ging klikken tussen die twee, wou hun tijd alleen geven. Dus zei ik maar dat ik van alles moest doen thuis. Abdel bekeek me en ik knipoogde naar hem, hij had waarschijnlijk door wat ik van plan was. Ik liet hun gaan en wandelde door de winkelstraten naar huis. Net toen ik de hoek omdraaide naar mijn wijk toe, zag ik allerlei nette auto's staan bij mijn huis en Abdel's huis. Ik keek naar het park en zag dat die vol met jongens zat... Ik merkte Nawfel tussen de groep en Moustafa, maar zij mij niet. Ik liep naar de deur en draaide mijn sleutel in het slot toen ik mijn naam hoorde.... "LEILA"....

Liefde, haat & jaloezie ❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu