Ghizlane:
Ik kwam net buiten en ging bij de meiden staan, tot Nora me riep...,
Nora: Check ff wie er met je schatje weg gaat lopen. Ghizlane: Vuile slet tfoe, nou let maar op. Ik liep naar hun toe en ging voor hun staan...., ze3ma tortelduifje, ik wou zeker weten of ze samen waren of niet...
Ghizlane: Ow nieuw speelgoed gevonden, Nawfel? Nawfel: Pfff jij tog niet weer? Wat moet je? Ghizlane: Nou ik vroeg je net iets.
Hij deed zijn arm rond de nek van Leila, oww my god ik wou haar een klap geven. Nawfel: Je bedoelt mij hartediefje? Jij was mijn speelgoed maar zij is mijn vrouwtje incha Allah....
Leila: Die heks kwam voor ons staan, en vroeg aan Nawfel of hij nieuw speelgoed had, ze3ma mij. Waar bemoeit dat mens zich mee? Ik keek haar gewoon aan tot Nawfel zijn arm om mijn nek deed, hij duwde me naar zich toe... en zei dat Ghizlane zijn speelgoed was maar ik zijn vrouwtje incha Allah..... Ik keek hem vreemd aan maar hij kneep in mijn arm, ow spelletje meespelen dus. Tfoe hij meende het niet. Leila: Jah tog schatje? (ik deed alsof ik speelde, maar meende de woorden vanuit mijn hart), maar maak je geen zorgen Ghizlane we nodigen je wel uit. Ghizlane: Tfoeee kowed met jou Nawfel, ku.twijf hoor je me? Je mag hem hebben als het aan mij lag, ziek mensen.. En ze liep woedend weg. Ik en Nawfel konden ons niet meer inhouden en begon te lachen. Hij haalde zijn arm weg, pff voelde net zo goed aan.
Nawfel: Shaytana je kunt goed acteren he. Leila: Ewa je zag mijn skills tog, hahaha.
Nawfel keek weg en het leek bijna dat hij verdrietig keek. Maar jah ik dacht het waarschijnlijk maar. Daar ging de bel, pauze was over , go naar de volgende les.
Nawfel: Pfff dat was het dan zeker. Leila: Denk het wel. Nawfel: Maar ey jij hebt tog afspraak met mijn oom? Leila: Jah incha Allah na school, wrm? Nawfel: Nou ik dacht dat ik je wel een lift kon geven, aangezien ik ook die richting ga. Leila: Ow okay is goed, dan hoef ik niet te lopen Nawfel: Safie dus blijf wachten hier beneden, okay? Leila: Safie afgesproken, tot straks. En knipoogde nog naar m hij keek me aan en glimlachte lief naar me...
Ik draaide me snel om voor ik wehd tomaat wordt.Nawfel:
Ghizlane, kwam weer janken. Speelgoed, Leila speelgoed? Die is op haar hoofd gevallen. Ik zei ook bezaf 3leek dat mij schatje speelgoed is, dus nam ik mijn arm en deed het om haar nek. Wajaw zo zacht en zo lief, het deed me kapotgoed, net alsof ik echt met haar ging. Ik zag dat ze raar naar me keek, maar ik kneep in haar arm, gelukkig had ze het door, en deed ze mee, toen Ghizlane weg ging begonnen we alle twee te lachen. Ik zei dat ze goed kon acteren, ze zei dat ze de skills had. Dat deed me wel wat verdriet aan, jammer ze meende het niet. Ik droomde ff weg, droomde dat ze zei, dat ze helemaal niet aan het acteren was, maar het meende. Pfffff.. De bel ging en het schoot me te binnen dat Leila na school naar mijn oom moest gaan, nou dan kon ik haar tog een lift geven? Nog een reden om bij haar te kunnen zijn. Ze stemde toe en liep door. Mijn dag kon niet meer kapot....Ghizlane:
Ik liep woedend weg, ze heeft hem dus tog afgepakt... Maar mijn wraakactie komt nog, en mij wraak is zoet.... Wie niet horen wil zal moeten voelen.....Leila:
Het was middagpauze, ik zag dat ik mijn map economie niet mee had. Pfff dus zou ik naar huis moeten. Ik vroeg Warda of ze mee wou gaan, en dat wou ze. We liepen samen te voet naar huis, want we hadden tog een uur pauze. En het is niet zo ver. Thuis aangekomen zag ik weer paar jongens op het plein. Naar mijn grote verbazing zag ik ook Ghizlane tussen hen, ik keek goed, misschien zat Nawfel er wel tussen. Toen ze ons zag begon ze weer te roddelen bij de jongens zodat die helemaal in een deuk lagen van het lachen. Leila: Tazzz mislukkelingen. Warda: Hoertje zoekt aandacht. Leila: Hahaha wollahila.We liepen binnen zonder hun aandacht te schenken door. Vroeg me af of Nawfel erbij stond. Maar hij moet tog niks van haar hebben? Ik ging eerst naar de keuken en zette wat eten op tafel. Ik ging snel naar boven en haalde mijn map. Ik kon het niet laten om ff te kijken door het raam, en raar maar waar, daar zat hij. Samen met Abdel. Dus die waren er ook bij town straks? Abdel zou dat niet doen. Ik lied de gedachte wegzaken en ging naar beneden.
Lieve lezers, als ik om comments vraag, dan is dat heus niet omdat ik aandacht wil.., ik wil gwn weten wat jullie der van vinden en of der wel lezers zijnn.. dus kom niet met domme reacties aandacht zoeken en weet ikveel ....
JE LEEST
Liefde, haat & jaloezie ❤
RomanceDit verhaal gaat over een meisje genaamd Leila. Leila is 17 jaar oud en is 2 maal blijven zitten, daarom zit ze nu in de 5e klas. Dat heeft ze allemaal te danken aan de voorbij gaande jaren waar ze in werd gepest , omdat ze der anders uit zag. Haar...