~31~

2.7K 142 1
                                    

Abdel:


Ik had zo'n leuke tijd met Warda, yarebie zo'n lieve meid. Ik was meteen verkocht na haar nieuwe look. Vond altijd al dat ze iets speciaals had. Maar eerlijk durfde niks met haar te beginnen, alleen door de anderen, ze was tenslotte het nerdje van de school. Ik had een goeie reputatie, maar sinds ik Leila leren kennen heb, ben ik een groot deel veranderd. 


Vroeger had ik een hoge dunk en zo, en haatte nerdjes, niet dat ik ze dan ging pesten. Gaf hun gewoon geen aandacht. Mijn aandacht was te duur voor hun. Maar met Leila haar verleden en zo, ben ik helemaal anders gaan denken. Warda...Warda.... Ze draaide in mijn hoofdje rond. Wat is ze lief, en zoooo mooi yarebie. Ik besloot eff bij Leila langs te gaan, wou het er graag met haar over hebben. Ik zag dat Nawfel, Moustafa en nog andere jongens op het plein zaten. Ik zwaaide naar hun en liep door naar Leila. 


Nawfel...., volgens mij ziet hij haar echt zitten Leila... Ik had het al gemerkt, hij deed echt wel moeite voor haar. Moheem zolang hij niet met haar gevoelens gaat spelen, vind ik het okay.


Leila: 

Mijn moeder kwam thuis en ik zette meteen het eten op tafel. Ik sprak over de snack maar zag dat ze maar half luisterde, dus hield ik maar op. Meskiena ze was dood moe, fabrieks-werk is erg vermoeiend. Maar insha Allah haal ik mijn diploma en ga ik goed werk zoeken, dan ga ik voor haar gaan werken, en zorg ik is voor haar. Mijn moeder ging meteen slapen en ik ruimde alles op. Deed de afwas en ging uiteindelijk voor de tv. Ik zapte wat, maar vond geen leuke kanaal. Net toen ik de tv uitzette hoorde ik de deurbel. Ik zag dat er nog een paar jongens op het plein zaten. Maar wist niet wie... hoopte Nawfel. Ik keek op de klok 20:00 uur, wie zou dat nou zijn? Ik opende de deur en zag Abdel.


Abdel: Ahlan schoonheid. Leila: Ahlan verliefde gek, hahahaha Abdel: Hahaha okayyy hou al maar op. Leila: Okay okay, alleen als je zegt dat ik gelijk heb...? Abdel: Je hebt gelijk, safie, moet je nu een sticker hebben? Leila: Hahaha graag.. Abdel: Ewa, ey heb je zin om eff te gaan wandelen, wil met je praten. Leila: Okay is goed ik ga eff mijn jas halen, heb je al gegeten? Abdel: Neejj, heb geen zin. Leila: Ewa er staat lekkere eten in de keuken, als je honger hebt dan gaan we eerst eten en dan wandelen.. Abdel: Neej neej, wollah heb geen honger dank je lieverd.., jalah doe je jas aan. Leila: Okay is goed, jalah. Ik deed de deur open en we gingen wandelen, ik keek nog eff op het plein en zag Nawfel kijken... 


Nawfel: Ik zag Abdel van de verte komen..., hij zat wel diep in gedachten verzonken. Tfoe, hij had wel geluk, hij was de buurjongen van Leila..., damn. Was ik dat maar, dacht ik. Ik zou nooit bij haar weg gaan, iedere dag bezoekje brengen. Ik zag dat Abdel niet naar zijn huis ging maar bij Leila, er ging een steek van jaloezie door me heen. Ik kon het niet aan als er een jongen in haar buurt was, ook al was het Abdel. Ik zag die liefde, vriendschappelijk hoopte ik, pfff zolang ze maar niet met elkaar zouden gaan. Ik zag dat ze wat met elkaar lachten, Leila ging naar binnen en kwam terug met haar jas aan. Ze deed de deur toe en liep samen met hem weg..., ik keek hen na en zag dat ze naar me keek. Ik voelde jaloersheid en werd wat kwaad in mezelf. Ik wou wel zwaaien maar was boos, dus keek ik gewoon weer de andere kant op. Tot moustafa weer dom ging doen... Moustafa: ABDEL LOOP NIET MET NAWFEL'S CHICKIE WEG! riep hij. Nawfel: Safie moustafa doe niet dom, zei ik geïrriteerd. Moustafa: ZE IS VAN MIJN BROERTJE A MASGOOT!!! zei hij lachend. Abdel: MAAK JE GEEN ZORGEN, I GOT MY OWN!! Insha Allah voegde hij er stilletjes aan toe en zwaaide.


Liefde, haat & jaloezie ❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu