~37~

3.2K 145 18
                                    

Ik zag nog een paar jongens in de hoek en een meisje bij hun.. Ik lette er niet echt op tot ik die irritante stem weer hoorde... 

Nora: Nou nou, wie hebben we hier? Ex-nerdje van Antwerpen. Bepaalde jongens waarmee Ghizlane nog veel omging begonnen te lachen.

Nora: Ghizlane had je goed te pakken niet waar, schaamde je je meskiena?

Ik probeerde gewoon niet op haar te letten.

Nora: Nou morgen word het erger ... hhahahhaha. En iedereen lachte met haar mee tazzz morgen word het erger, ik had Nawfel aan mijn zij, dus geen probleem.

Nawfel: En heeft Ghizlane je ook verteld hoe ik haar buiten gegooid heb? Zo niet toon ik het jou nu wel voor, als je je smoel niet houd. Nora: Ow ow rustig champion, ik ging er toch al vandoor, wil geen luizen in mij haar begrijp je..

Weer voelde ik me gekwetst. Waarom behandelen ze me als vuil?

Nawfel zag dat en hij riep zijn oom die naar de keuken ging toen we binnen kwamen om van onderwerp te veranderen.

Oom Aziz: Jah a woldie. Nawfel: Ahlan oom alles goed, O Aziz: Jah goed hamdoulilah en met jou? Nawfel: Rustig rustig. Aziz: Ewa wat vind je van je poster..., mooi tog, wil laten zien dat mij neefje volgende week champion word insha Allah. Nawfel: Insha Allah oom.

Aziz: Nou dit moet Leila zijn. Leila: Jaa dat ben ik, aangenaam. Aziz: Aangenaam. Beleefd, is al een goed punt. Nou wat ik hoorde van Nawfel zoek je werk voor in het weekend en woensdag middagen, nietwaar? Leila: Jah meneer. Aziz: Aziz is de naam, voel me anders veel te oud met die meneer , nou morgen zaterdag zijn we erg druk, en ik heb dringend iemand nodig dus wat vind je ervan om morgen te beginnen? 8 uur morgens? Is dat niet te vroeg of zo? Leila: Nee helemaal niet, zei ik blij. Aziz: Jouw loon bespreken we dan wel morgen, en Nawfel je hebt gelijk, ze is een vriendelijke dame. Nawfel: Ik zei het je...

Ik voelde me verlegen worden... Nawfel nam mijn hand vast en kneep er zachtjes in, er ging een verliefd gevoel door me heen. Dus hij sprak over me tegen zijn Oom. hmmm...

Aziz: Ewa ik moet er nu vandoor, excuseert u mij, maar drink nog iets, op kosten van het huis. Voor ik kon protesteren nam Nawfel me naar een tafeltje..

Ik ging aan een tafeltje zitten samen met Nawfel...

Nawfel: Ewa vertel is iets over jezelf, iets dat ik niet weet? Leila: Hmmm jaahh uhumm... Nawfel: Ik wil je beter leren kennen Leila, tenminste als jij dat ook wilt?

Oooh my goed. Hoor ik dit goed? Hij wil me beter leren kennen? Dus ik had het al die tijd niet verkeerd over zen gevoelens die hij zou hebben voor mij?

Leila: Ik weet het niet, wil geen verdere ruzie met je ex. Nawfel: Die kan de pot op weet je, zeg me niet dat je bang bent voor haar?

Leila: Dat is het niet!! (ik werd er boos van... hij zag toch zelf wel hoe zij me voor schut zet?) Jij maakt die vernederingen niet mee, die zij me aandoet. Jij heb een leuk leventje achter de rug en misschien in je toekomst ook. Ik heb niks anders dan shit meegemaakt, okay?

Ik keek naar beneden probeerde die rot tranen weg te slikken, altijd komen ze op het verkeerd moment. Ik voelde Nawfel 's vingers bij mijn kin hij trok mijn gezicht omhoog.

Nawfel: Ik weet dat je veel moest geleden hebben, zie het in je ogen. De manier hoe je soms kijkt, zie verdriet der in weerspiegelen. Ik begrijp je goed genoeg, want ook mijn ouders staan op het punt te scheiden, mijn broer zit in de drugsdeal en iedere dag ga ik met een bang hart naar huis, bang dat ik te horen krijg dat mijn broer ergens doodgeschoten is. We hebben veel gemeen, ook al denk je dat ik een leuk leventje achter de rug heb. Je hebt het verkeerd. Ook ik heb geleden en lijd soms nog altijd.

Liefde, haat & jaloezie ❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu