~27~

2.5K 131 1
                                    

Hij liep aan de overkant samen met Ghizlane, druk in een gesprek.... Tfoe moet ik haar dan ook overal tegenkomen??

Leila:

En Abdel was dat zijn zogenaamde afspraak? Wat had dit allemaal te betekenen? Ze kwam dicht bij hem en gaf hem een kus op zijn wang? Speelden die twee soms een spelletje met mij? Ik nam Warda snel bij de hand en liep weg, zo dat hij of zij me niet zouden zien.


Ghizlane:

Met mij valt niet te spelen riep ik in de auto bij Nora. We lachten ons helemaal kapot. Ze moest het maar weten die domme trut, met mij proberen spelen, hellnooo! Dan moest ze van verder komen dan van Antwerpen! Ik vroeg Nora mij af te zetten in het centrum..., misschien kwam ik Nawfel wel tegen. In plaats van Nawfel kwam ik zijn vriend Abdel tegen. Ik ging bij m lopen, en begon een gesprek


Ghizlane: Eyyy Abdel. Abdel: Ow Ghizlane..., wat moet je van mij, sinds wanneer spreek jij me aan. Ghizlane: Sinds het uit is met Nawfel, dacht ik....." Abdel wil je iets voor me doen?"

Abdel: Vertel.. Ghizlane: Wil je aub met Nawfel praten, ik smeek je? Abdel: Luister als het van mij was liet hij je allang in de steek weet je, want jij bent niemand waard, zelf geen schooier van de straat... Ghizlane: Wrm zo grof? Abdel: Ik ben niet grof, zeg gwn de waarheid... Ghizlane: Okay maar please, doe dit gewoon voor me. en dan vraag ik niks meer.



Abdel:


Ik moest naar het ziekenhuis, mijn moeder zou daar wachten op mij. Ze moest bloed laten prikken, want ze voelde haar slecht de laatste tijd. Ik zou normaal met Leila terug naar huis gaan, maar kon niet. Ik zag dat Nawfel grote interesse had voor haar, hmmm daarom dat hij Ghizlane heeft laten vallen zeker. Nieuwe chik, ik ken Nawfel en hij nam geen meid serieus. Daarom wou ik nog een goed woordje met m hebben. Dat als hij met Leila zou gaan hij haar hart niet moest breken want dan is onze vriendschap voorgoed kapot. In het ziekenhuis aangekomen zag ik dat mijn oudste broer al bij haar was, ik bleef nog eff bij hun en liep dan terug naar het centrum. Ik kwam Ghizlane tegen, ze kwam weer slijmen bij mij, ze3ma ik zou moeten praten met Nawfel zodat hij terug zou gaan naar haar. Tazz ik verlangde naar het moment dat we af waren van haar, want telkens als we iets wouden gaan doen of zo, jongens onder elkaar, kwam zij plakken. En dan nog ze was een bitch en ik haatte haar, dus is het haar verdiende loon. Ik zei dat ook tegen haar. Abdel: Jah is goed ik zeg het hem wel, zei ik.

Zat van haar geslijm Ghizlane kwam bij me en gaf me een kus op mijn wang " Dank je lieverd" en ze liep weg? Wajaw die lippen hebben waarschijnlijk overal gezeten. Tfoee ik veegde snel mijn wang af. Net toen ik een straat wou inlopen, zag ik Leila en een mooie meid naast haar, het leek alsof ze op de vlucht waren, ik liep achter hen aan en riep hun. Ze draaide zich geschrokken om en keek me raar aan...



Liefde, haat & jaloezie ❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu