~29~

2.4K 134 0
                                    

"LEILA" 


Ik draaide mij om en zag Nawfel naar me toe lopen, en alle jongens die naar Nawfel en mij keken..


Nawfel: Ahlan Leila, zei hij met een stralende glimlach. Leila: Salaam Nawfel, alles goed...?Nawfel: Hamdoulilah nu wel jah. Ik begreep goed genoeg wat hij bedoelde en werd er verlegen van. Ik hoorde de jongens op de achtergrond fluiten en roepen...


Nawfel: Kinderachtig... niet naar achter kijken... hahahah. Leila: Okay zal ik doen, zei ik al lachend. Nawfel: Ewa wat heb je gedaan in de middag? Leila: Ewa ben eff naar de supermarkt geweest en eff in centrum met Warda. Pff ik dacht terug aan de supermarkt, en keek waarschijnlijk verdrietig want Nawfel merkte het en vroeg wat er was. Leila: ow niks ergs hoor :), en probeerde zo breed mogelijk te glimlachen. Leila: Maar Nawfel ik ga ervandoor, moet nog van alles doen thuis, kom je anders binnen? Nawfel: Neej is okay ik ga terug naar de jongens, hou je goed lieverd, en spreek je morgen hopelijk . Leila: Jah is goed, tot morgen.., en glimlachte nog naar m. Ik draaide nog is naar de jongens en zwaaide naar Moustafa.

Moustafa: Hou je goed toekomstige schoonzusje :). Ik ging snel naar binnen en deed zo snel mogelijk de deur dicht, awielie schande... Het leek er wel op dat hij door had dat ik van zijn broertje hield. Ik vroeg me af of hij iets voelde voor me..., niet dat ik het al gemerkt heb. De manier hoe hij soms naar me kijkt en nu net..., die woorden.....


Ik ging wat schoonmaken in huis, en besloot eff te dweilen. Te laat besefte ik dat ik het water naar buiten zou moeten trekken en dat betekende dat ik weer onder de ogen van de jongens zal verschijnen, Nawfel's ogen... Ik deed de deur open en keek naar buiten, er waren zelfs veel meer jongens bij komen staan. Ik dweilde gewoon verder en lette niet op hun, tot Moustafa weer zijn domme smoel open deed....

Liefde, haat & jaloezie ❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu