~38~

3.7K 154 14
                                    

Ik liep met mijn schotel naar de keuken en ging 4 glazen cola halen. Toen ik terug liep zag ik Nawfel aan schuiven bij hun tafel, ik verschoot me zo erg dat ik de glazen op de grond liet vallen en iedereen naar me keek.

Het liefst van al zakte ik door de grond heen.... Ik raapt snel alle scherven bij elkaar...

Nadia was erbij gekomen, ik excuseerde me voor de glazen.

Leila: Smehlia Nadia, ik had echt geen controle meer over, ik deed het niet expres. Nadia: Safie tis okay, kan gebeuren, maak je geen zorgen. Leila: Wollah het was mijn bedoeling niet. Nadia: Leila, dat kan gebeuren. Ik heb er waarschijnlijk al een doos laten vallen, zei ze met een glimlach.

Nawfel kwam naar me toe en ging me helpen. Hij hielp met de scherven oprapen tot hij een snee kreeg in zijn hand.

Nawfel: Auwwww shittt.. Leila: Nawfel, neryy kom snel met me mee.

Ik nam zijn hand vast en nam hem mee naar de keuken ik deed zijn hand onder koud water en snelde naar het EHBO kastje. Ik haalde daar pleisters, verband en zalf uit. De snee leek me niet zo diep, maar het bloed bleef lopen.

Ik deed er zalf op en een paar kompressen. Daarna ging ik met het verband er omheen...

Ik keek naar hem op en zag hem naar me kijken met een brede glimlach....

Nawfel:

Ik ging naar de snack en ging zitten bij Moustafa en zijn vrienden. Net toen ik op mijn stoel plaats ging nemen hoorde ik het breken van glazen.

Ik verschoot me kapot en keek op wie dat deed.

Ik zag Leila gehurkt over de scherven heen, alles aan het oprapen, meskiena ze leek zo hulpeloos. Ik snelde naar haar toe en hielp haar mee, ze was helemaal rood van schaamte...

Wowww zo liefff hoe ze naar beneden keek.. Ze durfde zelfs niet op te kijken. Ik zag die rode wangetjes maar gloeien. Het liefst van al gaf ik er een kus op. Maar ik hield me in.

Ik zag de ene scherf niet en ik sneed mij hand. Weyema wat dat deed pijn.

Leila keek me geschrokken aan en nam mijn hand vast. Ze snelde met me naar de keuken en ging me verzorgen. Ik kon niet van haar gezicht weg kijken, ze was zo druk bezig mijn hand, dat ze blijkbaar niet doorhad dat ik haar heel de tijd aan keek.

Toen ze klaar was keek ze naar me op. Ze keek me vreemd aan. Ik moest ervan lachen.

Leila: Wat kijk je zo... Nawfel: Jou gezichtje zo bezorgd... Wou het opslaan in mijn geheugen. Leila: Ow zo ... ze werd er verlegen van.

Nawfel: Hoe komt het dat je telkens zo snel verlegen word? Leila: Wowww niet doen, echt niet vragen..., of ik word de binnenkant van een dela7 (watermeloen) Nawfel: Hahahha okay zeg al niks meer, in ieder geval dank je wollah. Leila: Neej sorry het is mij schuld dat je die snee hebt... Nawfel: Ewa safie denia henia, kijk kan hem bewegen. Leila: Hahah okay, goed zo dan, maar ik ga weer aan het werk. Nawfel: Okay is goed ik ga dan maar weer. Leila: Okay ...

We keken elkaar aan wisten verder niks te zeggen. Hij draaide zich uiteindelijk om en ging terug naar zijn tafel. Ik hoorde Moustafa weer vanuit de keuken dom doen.

Moustafa: Wow jouw vrouwtje heeft je goed verzorgt zeg. Nawfel: Natuurlijk deed ze dat goed.

Ik kwam net aangelopen met de andere glazen cola. Ik liep dit keer heel voorzichtig tot de tafel.

Moustafa: Ow dus ik krijg toch nog cola. Leila: Blijkbaar wel, maar die andere betaal je ook. Moustafa: Hoe bedoel je, die je kapot hebt gemaakt? Leila: Uhu zeker weten. Moustafa: Hellnoooo. Leila: Hahahah maak je geen zorgen, je kunt je centjes binnenhouden deze zijn van huis. Moustafa: Hahahha okay zo mag ik je weer.

Liefde, haat & jaloezie ❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu