~24~

2.8K 147 2
                                    

Nawfel:

Mijn broer begon weer met zijn domme hoofd over Ghizlane. Ik zag aan Leila dat ze zich schaamde en dat ze naar beneden keek. Snel veranderde ik van onderwerp en begon over mijn boxwedstrijd van volgende week. Maar Leila zei dat ze wou gaan, ze vroeg aan Abdel of hij nog mee ging, maar Abdel moest weg. Ik dacht dat ze het mij ook nog ging vragen. Maar in plaats van dat nam ze afscheid van iedereen en ging ervandoor.


Moustafa: Wollah tbarkelah, een mooie meid.. Ismail: Jah wollah en zag je die schaamte op haar gezicht? Ze durfde bijna niet op te kijken. Moustafa: Zulke meiden zijn perfect, je zou beter je aandacht richtte op die meid, Nawfel, in plaats die kehba van jou. Tfoe iedereen gebruikt haar en iedereen heeft al aan haar gezeten... Nawfel: Jah ben ik van plan a gooja. Abdel keek me met een opgetrokken wenkbrauw aan. "Ik leg je later uit" zei ik. En liep de deur uit haar achterna. Ik riep haar, en liep naar haar toe.


Nawfel: Jalah ik breng je wel naar huis. Leila: Nee Nawfel dank je, hoeft niet..., en dan nog ik wil weer geen rwina met jou chick, dus ga ik liever lopen, als je het niet erg vind dan ga ik nu... Ik nam haar arm vast en hield haar tegen ,

Nawfel: Leila, ik weet dat je nog boos bent op mij, maar aub vergeef het mij wollah het was mijn bedoeling niet. Leila:... Ze keek de andere kant op, en zei niks terug. Nawfel: Aub je lijkt me een lieve meid, ik wil geen ruzie met jou, nog zei ze niks. Ik wou dolgraag dat ze met ging praten, gewoon normaal met me zijn, goede vrienden en incha Allah meer..... Nawfel: Leila, kom op stop met koppig zijn. Ik nam haar kin en draaide die naar me toe. "Leila.., moet ik smeken, is dat wat je wilt... want ik ga zo op mijn knieën als je nog weigert te praten.

Snel keek ze naar me op... Leila: Jij, op je knieën voor mij? Hahahaah laat me niet lachen Nawfel. Nadat ze haar zin had afgemaakt, ging Nawfel op zijn knieën... Leila: Jarebie.... hij gaat op zijn knieen voor mij? Dat had ik nooit verwacht van hem, ik zag dat hij echt spijt had van die keer, maar het deed me goed dat hij zo zijn best deed om het goed te maken... zo lief, dacht ik.

Jammer dat zijn vriendin tussen ons in zit... anders.. Pffff dacht ik. Ik trok hem omhoog, Leila: Wat doe je a gekk!!! zei ik. Nawfel: Noujah, jouw schuld je wilt niet tegen me praten, zei hij.

We keken elkaar een tijdje aan en proestten het uit van het lachen...

Nawfel: Ewa meid, moet ik, of liever mag ik je een lift geven? Leila: Kijk, ik wil geen ruzie met je vriendin. Straks ziet ze ons nog en denkt ze dat er meer aan de hand is, het gene wat helemaal niet waar is... zei ik er nog bij.

Nawfel: Ten eerste het is mijn ex niet mijn vriendin, en ten tweede so en als ik iets met je heb?

Hoorde ik het goed? Zijn ex? Ik negeerde zijn laatste zin.

Leila: Hoe bedoel je jouw ex? Nawfel: Ewa begrijp je het woordje ex niet..., neej serieus het is voorbij tussen haar en mij, ze ging tog hele tijd vreemd dusjah... Leila: Ze3ma jij ging niet vreemd? Nawfel: Neej ik ging niet vreemd, zij alleen. Leila: Kom op Nawfel laat me niet lachen, jij gaat niet vreemd? Doe normaal.

Nawfel: Wat weet jij van mij, om zo'n vooroordelen te maken...? We hadden net een ruzie bijgelegd, en daar kwam de nieuwe ruzie, noujah eerder discussie weer...

Leila: Nou ik weet niks van je, maar hoef alleen naar je uiterlijk te kijken en kan al direct weten dat jij een hartenbreker bent.. Nawfel: Hmm dus je kijkt naar me.... Leila: Pfff doe normaal... Ik ga ervandoor, thalla. Nawfel kwam naast me lopen en nam spontaan zijn hand in de mijne. Ik probeerde mijn hand weg te trekken maar hij hield m strak vast. Leila: Wat doe je a gek? Nawfel: Ik loop met je mee, als je niet wilt dat ik je breng. Ik gaf het op en liep met hem mee naar zijn auto. Leila: Okay is goed jalah naar je auto, en breng me naar huis.

Nawfel: Zo mag ik het horen, zei hij met een big smile... We stapten in en hij speelde een liedje van Douzi... De muziek weergalmden in de auto... Ik was gek op Douzi..., kapot mooie stem hij had. Ik begon spontaan mee te zingen..., ik zag dat hij me raar aankeek... Nawfel: Euhm meid, hou maar weer op, voordat mij ramen kapot gaan.. Leila: Hahahah, gekkie , Douzi is de bommm, echt hij heeft een kapot mooie stem, en zo'n mooi gezicht...

Nawfel: Pfffff hooor haar... Die zemmer een mooie stem, en dan nog mooi gezicht, laat me niet lachen. En deed het muziekje uit... Ik keek boos naar m... Leila: Wrm doe je zo dom...? En weer waren zaten we in een discussie/ruzie. We kwamen aan bij een stoplicht en nog waren we bezig tot mijn aandacht een boos gezicht merkte... Ik keek goed en zag Ghizlane naar me kijken... Als haar ogen kogels waren, was ik allang dood....

Liefde, haat & jaloezie ❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu