~45~

3.6K 177 40
                                    


Ik bleef wachten en niet lang daarna kwam hij... Ik stapte in en we reden weg. Thuis aangekomen spraken we af dat hij eerst zijn zusje ging halen en dat hij over een uurtje bij mij zou zijn.

Ik vond het goed en stapte uit.

Op het plein in de wijk waren allemaal jongens... Ze kwamen allemaal samen.

Volgens mij gingen ze al toeterend weer op straat naar de wedstrijd. Zoals de andere keer. Dus dat betekent dat Nawfel daar misschien wel tussen zat?

Ik keek rond maar merkte geen Golf vier op, wel de auto van Moustafa... Hmm raar.

Noujah hij was nog niet klaar.

Ik ging naar binnen en rook een lekker geurtje dat vanuit de keuken kwam.

Ik liep naar de keuken en kuste mijn moeder.

Moeder: Ahlan bentie.. zei ze op een vrolijke toon. Leila: Ahlan a mie... wrm zo blij? Moeder: Nou mag een moeder niet blij zijn haar dochter weer is te zien na een lange dag? Leila: Jewel jewel...

Ik zag hoe mijn moeder heel goed gehumeurd was. Nog nooit heb ik haar zo meegemaakt?

Wat had dit te betekenen? Ze keek me aan.. Het leek alsof ze me iets wou vertellen, alsof ze een blije mededeling had. Maar dan was het net alsof ze zich plots van mening veranderde zodat ze gewoon verder deed met wat ze bezig was.

Leila: Moeder moet je me iets vertellen ofzo? Moeder: Hoezo?

Leila: Safie laat maar; Ik ga naar de bokswedstrijd a ma, je weet wel. Van de broer van Rabia en Nawfel...

Moeder: Nawfel? Vind je dat een goed idee?

Leila: Nou Rabia wil graag dat ik mee ga en haar broer ook.

Moeder: Ewa ga dan maar, maar mijn dochter ik vertrouw je.. Dus ga geen domme dingen doen. Leila: Ewa safie moeder, je weet dat ik dat niet zou durven.

Moeder: Waga a bentie, zei ze met een glimlach.

Ik liep naar boven en nam snel een douche.

Ik deed een spijkerbroek aan en een witte V kraag truitje.

Ik had mijn haren in een badmuts gedaan, zodat ze mooi stijl bleven.

Ik maakte mezelf op deed mijn leren jasje aan en witte nike's en liep de trappen af.

Ik hoorde kapot veel lawaai buiten. Ik wou de deur open doen om te kijken.

Maar veranderde snel van mening...

Wou niet het gevoel geven aan Nawfel dat ik hem wou zien ofzo. In de plaats daarvan ging ik naar het raam en keek naar de jongens...

Ze maakten een kring rond 1 iemand... Moest wel nawfel zijn.

En gingen schreeuwen en roepen en klappen. Ik zag dat Moustafa ,de gek, met een geweer in de lucht wou knallen. Maar Nawfel nam die snel af...

Hahah wollah die jonge spoort niet.

Ik zag dat Amien en Rabia waren aan gekomen...

Alle jongens keken naar de tegen- stander van Nawfel...

"DOOOOODDD BEN JEEE" schreeuwden ze.

Hij glimlachte naar hun, alsof hij het doodleuk vond hoe ze naar m schreeuwden.

Nawfel daar en tegen zwaaide vriendelijk naar Amien, hij zwaaide terug.

Ik zei gedag tegen mijn moeder en ging de deur uit.

Liefde, haat & jaloezie ❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu