~30~

2.6K 137 1
                                    


Ik dweilde gewoon verder en lette niet op hun. Tot Moustafa weer zijn domme smoel open deed....


Moustafa: Tbarkelahhh, Nawfel man jij hebt wel geluk, choof echt een bent nass. Nawfel: Bent nass is ze zeker, maar of ze de mijne word Allahoalem....

Ik draaide me om en glimlachte naar hun, Leila: Zoals ik al zei soort zoekt soort.....

En liet hem daar zo achter, iedereen begon te fluiten en te roepen " WEJOOOWW RWINAA NAWFELL Wahahha".


Ik ging naar binnen en kon het niet laten om nog eff door het raam te kijken, ik zag hun onderling gek doen en lachen, waarschijnlijk Nawfel uitlachen of zo. Ik moest lachen in mezelf en ging verder met mijn dingen.


Nawfel:

Ik zette Leila thuis af en ging terug naar de snack. Ik ging wat eten en wachten tot mijn oom kwam. Een uurtje later stapte hij de snack binnen.


Ik ging meteen naar m toe en vertelde hem over Leila. Nawfel: Ahlan Ghalie Aziz, eey ik heb iemand die je kan komen helpen tijdens de weekenden en zo. Aziz: Owzo, en wie is dat? Is hij marokaans? Nawfel: Het is een meisje... Aziz: Ahzo een meisje en wie is dat, waar woont ze? Nawfel: Het is dat nieuw meisje die in de wijk is komen wonen, dicht bij ons thuis. Aziz: Ah zo.., ewa heb je erover gepraat met Nora? Nawfel: Jawel heb ik, en ze zou morgen terugkomen na school. Aziz: Incha Allah, is goed. Hmm jij doet wel grote moeite, het is tog niet die meid waarmee jij mee bezig bent?

Nawfel: Hhahha Ghizlane neej neej het is een veeeel deftiger meisje..., vraag maar aan je vrouw en Moustafa.


Moustafa hoorde het gesprek en mengde zich erin Moustafa: Ahlan Aziz (hij zei geen oom aangezien hij maar 2 jaartjes jonger was), jah man is waar, ze is echt de bom, wollah bent nas.. je zult zien.... Aziz: Safie is goed morgen zie ik haar dan. We bleven nog ff in de snack en gingen er dan vandoor aangezien het druk begon te worden en we plaats in namen voor de klanten. We besloten naar de wijk te gaan bij ons. Moustaf was weer aan het handelen met de kerels over de drugs en zo. Ik bleef er gewoon bij zitten en luisterde mee...


Tot mijn Leila mijn aandacht trok. Ze liep richting haar huis, weer met haar handen in haar jaszakken en haar ogen naar beneden gericht. Masha Allah wat een meisje. Echt iets aparts... "Ik kom zo terug ,zei ik tegen de jongens" en liep weg. Iedereen werd stil en volgde mij naar waar ik ging. Toen ze Leila zagen begonnen ze te fluiten en roepen. Ik groette mijn schoonheid, noujah MIJN schoonheid word het wel, Insha Allah, en zei dat ze niet moest letten op de jongens.


Ik wou gewoon ff haar stem horen, begon waarschijnlijk verslaafd aan haar te raken. Na een gesprekje ging ze naar binnen. Ik keerde terug bij de jongens en iedere begon alweer gek te doen. Vrouwtje hier, vrouwtje daar... Ewa insha Allah zei ik...,. en iedereen lachte me uit, omdat ik verliefd was en drm een poesie was. Gaf er helemaal geen aandacht aan. Want idd was verliefd.... Leila....

Liefde, haat & jaloezie ❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu