Nawfel:
Ik was vroeg op school vandaag, misschien kwam Leila ook vroeg en kon ik eff met haar praten. Ik ging bij de jongens staan, Ghizlane kwam naar me toe maar ik jaagde haar weg, net als een hond. Tfoei kehba. Ik walgde van haar op dit moment, eigenlijk altijd al, maarja gebruikte haar gewoon, en dat deed zij ook met mij, dusjah niks nieuws. Ik bleef praten toen ik Abdel en Leila zag.
Nery wat had ze mooie krullen, echt een knapperd, ze was weer leuk gekleed vandaag. Ik zag dat ze Alleen ging zitten en Abdel kwam naar ons toe. We begonnen allemaal over van alles te praten. Tot Warda de schoolpoort kwam in gewandeld, sshittt... iedereen keek haar verbaasd aan, zelfs ik... Wat was ze tog een schoonheid, natuurlijk overheerst Leila haar, mijn schatje,dacht ik.
Jamal: Neryyy die twee meiden zijn echt wel de bom op deze school, en niet dat ze aandacht gaan zoeken. Abdel: Idd kapot mooie meiden, en lief ook. Ik zag hoe hij naar Leila knipoogde. Tfoee die twee hadden iets, zeker weten. Waarschijnlijk van gisteravond al, toen ze samen weggingen. Jamal: Ik denk tog dat ik is mijn kans ga wagen bij Leila... Nawfel: Zet dat maar uit je hoofd..., je mag er zelf niet aan denken Jamal: Owww wat horen we hier, ik ruik verliefdheid a drarie hahahah. Nawfel: Jah die meid word de mijne, toen ik dat zei keek ik naar Abdel. Hij keek me normaal aan, niet dat hij er boos van werd. Hmm dus is er tog niets tussen die twee? Of had ik het verkeerd?
De bel ging en we gingen naar binnen. Ik zorgde ervoor dat we na Leila en Warda gingen lopen. Ik ruikte een zoet geurtje bij haar, pfff wat een schoonheid, mijn hartje ging 100 per uur kloppen van zodra ik bij der was. Ik wou net tegen haar praten toen ze een klas inging. Tfoee te laat...
Ik had geen les met haar deze voormiddag. Pas in de namiddag, damnn
Ghizlane:
Ik maakte me zo mooi mogelijk op, misschien dat Nawfel me terug zou willen? Ik liep naar hem, maar hij jaagde me weg. " ga a stukje vuil" zei hij. Tfoeee hatelijke homo. Ik was woedend. Ik ging weg en ging aan de kant staan. Ik bleef hem aankijken. Ik zag dat hij hele tijd staarde naar Leila. Die kk slet tfoeee ik haat haar zo erg. Warda had blijkbaar is in de spiegel gekeken, en ontdekt dat ze eruitzag als s.hit, moest eerlijk toegeven ze was mooi. Maar niemand is mooier dan mij, onmogelijk. Ik voelde intense jaloersheid op dat moment. Ik haat die Leila.., maar wacht maar. Ik maak haar nog kapot.. Ik heb met Soraya gesproken op app (mijn nicht) en ze vroeg over welke Leila ik het had. Maar mijn internet verbinding ging naar de klote, dus had ik geen antwoord meer. Maar ik zou haar bellen, we zien wel....
Leila:
Ik liep door en hoorde af en toe luid gelach achter me..., ow dus ze liepen achter ons. Ik had les in het volgend lokaal, dus ging ik het lokaal binnen. Ik wou niet omdraaien, wou hem niet het gevoel geven dat ik achter hem aan zat of zo.
Ik ging naast Warda zitten en Omar ging voor ons zitten. Hij draaide zich meteen om en keek ons beiden aan zonder iets te zeggen. Leila: Haalloww Omar, jek lebes. Omar: Laat me dromen, laten me genieten van jullie schoonheid. En hij keek dromerig voor zich uit. Leila: hahaha a gek doe normaal joh.
Warda zweeg en gaf m geen aandacht, ze haatte iedereen van de klas. Voor het geen ze haar aangedaan hadden, al die pesterijen vergeet ze niet zomaar. Omar: Warda, wat is er met je gebeurt, serieus. Wollah je ziet er kapot lekker uit. Warda: Draai je om en kijk voor je, zei ze bloedserieus. Omar: neej meid laat... Warda: Safie kijk voor je, mijn aandacht krijg je niet. Omar: oowwww, safie hoge dunk. Warda: Denk wat je wilt denken over mij, dus kijk voor je.
Omar: Okay is goed meid, ik spreek je niet meer aan, wees daar maar zeker van. Warda: Blablabla.Ik moest lachen, ze had groot gelijk. Want toen ze nog haarzelf was behandelde iedereen haar als lucht, en nu ze veranderd is, kwam iedereen plots met haar praten, zo zie je maar, voor de meesten gaat het hun alleen maar om uiterlijk.
De lesuren verliepen rustig. Ik herinnerde mij nog dat ik na school naar de snack moest, Incha Allah dat ze me zouden aannemen, want had het echt nodig. Al snel gingen twee lesuren voorbij en hadden we pauze.
Nawfel: Pffff ik kon mijn hoofd helemaal niet bij de les houden, zie zat constant bij Leila, wat zou ik graag bij haar willen zijn. Of gewoon met haar in de klas zitten, zodat ik haar kon aanstaren. Pfff lhob s3ieb (liefde is moeilijk) Twee lesuren gingen voorbij, en in die twee uren zei ik helemaal niets. Ghizlane had haar ogen hele tijd op mij gericht, maar voor mij kon ze de pot op. Ik zag dat ze veel aan de jongens zat en dan naar me keek, ze3ma jaloers maken, tazz ziek mens. Ik zag dat Abdel ook niet veel zei, vraag me af waar hij met zijn gedachtes zat.
Het was pauze ah Allah eindelijk eff rust. Ik liep weg met Abdel, en net toen we bij de trappen waren botsten we op tegen Leila en Warda.
Leila:
Ik liep samen met Warda de gang door tot bij de trappen, ik zag hem daar lopen met Abdel, Nawfel, pfff ayema wat een knapperd! Altijd gekleed met style, opzcheertje, en ik zag dat hij zijn ringbaartje weg gedaan heeft, hmm staat hem ook wel. Ik keek achter hem en zag een paar meiden onder elkaar lachen, en proberen aandacht te zoeken bij hem, maar hij leek hun die niet te geven. Ik deed net alsof ik hem niet zag en liep gewoon door tot Abdel ons riep. Ik keek naar hun op en het eerste wat ik zag was Nawfel 's glimlach rond zijn lippen. Wajaw wat een witte tanden. Ik liep naar hun toe en groette hun. Leila: Ahlan wasahlan. Abdel: Ewa zina's. Warda: Salam, zij ze verlegen. Nawfel: Ahlan.Abdel ging meteen naast Warda staan dus kon ik niets anders dan met Nawfel lopen. Ik zag Abdel weer druk in gesprek met Warda, maar zij zei niet veel, typisch Warda. Ik en Nawfel zeiden ook niet veel. We liepen de trappen al stil af en volgden Abdel en Warda. We gingen buiten op de banken zitten. Ik nam plaats naast Nawfel. Ik merkte dat hij dicht tegen me aan kwam zitten, en zijn been tegen de mijne deed... Hmm dat voelde zo goed aan, ik kreeg vlinders in mijn buik. Nawfel: Ewa hoe stel je het een beetje op school? Leila: Goed goed lhamdoulilah, trek me plan hier wel... Nawfel: Leuk zo moet het ook. Verder zweeg hij, dus deed ik dat ook, tot Ghizlane voor ons kwam staan........
Vervolgje komt bij 10 reactiesss ❤
JE LEEST
Liefde, haat & jaloezie ❤
RomanceDit verhaal gaat over een meisje genaamd Leila. Leila is 17 jaar oud en is 2 maal blijven zitten, daarom zit ze nu in de 5e klas. Dat heeft ze allemaal te danken aan de voorbij gaande jaren waar ze in werd gepest , omdat ze der anders uit zag. Haar...