Leila:
Ik kreeg de gedachte dat Warda iets voelde voor Abdel. De manier hoe ze tegen hem sprak, sprak boekdelen, of dacht ik dat maar, in ieder geval ik liet de gedachte vallen en concentreerde me op de tijd. Ik zag dat wel daar al minstens 3 uur zaten. Warda excuseerde zich, ze moest naar huis. Met dat haar moeder ziek was, moest zij zorgen voor haar zusje en vader... je weet wel avondeten...schoonmaak.. enz.. Ik besloot ook naar huis te gaan. Leila: abdel gaan we ervandoor..? Mijn moeder is gaan werken en ik heb nog vanalles te doen thuis. ABdel: waga a schoonheid, maar wacht ff ik denk tog wel dat Nawfel met de auto is. Nawfel kwam ondertussen met ghizlane bij ons staan. Ze keek met een minachtende blik aan. Leila: Nawfel, bedankt voor daarnet. zei ik verlegen... Nawfel: oww meid denia henia... Mijn vriend zat in de problemen... en hij stompte abdel aan. Ik keek verlegen weg... ze3ma wat bedoelde hij met die uitspraak.. dat als het abdel niet was die in moeilijkheden was, hij me niet zou helpen ofzo?? pff jah ik verwacht nix anders eerlijk gezegd. Ghizlane: wat is jou probleem eigenlijk meid??? wat zat je daar zo ze3ma verleidelijk rond te kijken?? het is jouw schuld dat dit gevecht ontstaan is!! gellukkig zitten we niet in het politiebureel. Leila: kijk meid, het is niet dat jij sloerie styl gaat uithangen met jan en alleman en dat je geen aandacht krijgt dat je moet komen shitten tegen mij... okay.. ga en val iemand anders lastig, voor jou kinderspelletjes heb ik geen tijd... enn zou ik zelf mijn tijd niet aan verspillen. Ghizlane: Hoe noem je me daar? Leila: zoals je hoorde, moet ik het spellen? okay s l o e r i ... nog voordat ik de laatste letter uitsprak gaf ze me een klap op het gezicht. Ik stond versteld... en keek haar alleen aan... mijn ogen vulden zich met tranen, door de woede die in me ging plaats nemen.. Ik kletste haar zo hard terug dat ze bijna omver viel, ze was verbaasd en begon te huilen ( ik zag die neppe huil van haar) ze3ma, ben niet dom Nawfel: eyyy meiden wat stelt dit voor... Leila? wat is jou probleem? Leila: wat mijn probleem is???? die sloerie van jou moet mij met rust laten, dat is mijn probleem. Nawfel: mijn sloerie?? meid let op je woorden. Ik heb je net geholpen en ga je zo praten tegen mij? Leila: Ik vroeg je niet te helpen en erbij dacht dat je het deed voor abdel dat was de klap in de roos... ik had er genoeg van en draaide me om.. mijn ogen prikten en algauw stroomden er tranen over mijn wangen. Ik hoorde abdel mijn naam roepen Abdel: tazzz man, wat is jou probleem?? tfoei hoe je het nog durft op te nemen voor haar? zag je dat niet wat ze allemaal deed in de macdo... pfff abdel draaide zich om en holde leila achterna... hij haalde haar snel in en nam haar arm vast. Nawfel: Na wat geflikflooid te hebben met ghizzy liep ik naar abdel en leila. Ik zag die genegheid tussen die twee.. die blik.. Het liefste van al was ik in de plaats van abdel en kreeg ik haar aandacht... ik voelde me jaloers, maar was niet van plan enige belangstelling te tonen... ze3ma alsof ik hopeloos ben.. loser styl. hellno.. ze bedankte me voor daarstrax maar zei in codetaal dat het niet voor haar bedoeld was maar voor abdel... Ik zag dat ze gekwetst werd en een beetje rood liep, ik wou haar raken... Het wrat me op dat ze veel aandacht gaf aan abdel. Ghizlane kennende begon op haar te schreeuwen, ze kreeg weer geen aandacht... kende haar goed genoeg. Leila kwam fel uit de hoek en ripte haar terug...damn dat had ik dus echt niet verwacht van haar... ik stond perplex. ze maakte ghizzy uit van sloerie,,, hahah ze moest het ooit wel weten... maar dan gebeurde het, ghizlane gaf haar een klets en leila liet haar natuurlijk niet doen en kaatste terug... damn wat kan ze goed stoten dacht ik, Ghizlan begon te huilen.. dat was ik niet gewoon van haar. Ik maakte me boos op leila... maar dat was mijn bedoel ing niet. Ik had die jaloersheid nog in mij.. en wou die afreageren op haar. we hadden nog woordwisselingen en uiteindelijk liep ze weg...meteen had ik spijt.....
JE LEEST
Liefde, haat & jaloezie ❤
RomanceDit verhaal gaat over een meisje genaamd Leila. Leila is 17 jaar oud en is 2 maal blijven zitten, daarom zit ze nu in de 5e klas. Dat heeft ze allemaal te danken aan de voorbij gaande jaren waar ze in werd gepest , omdat ze der anders uit zag. Haar...