~41~

3K 153 20
                                    

Nawfel:

Ghizlane: Laat haar, ze koelt wel af. Nawfel: Wrm noemt ze je stuk vuil? Heb je haar weer iets misdaan? Zei ik op een dreigende toon.

Ghizlane: Wrm zou ik?

Ik keek haar aan, en kreeg dat onzekere gevoel weer door me heen, maar ze keek helemaal niet gemeen, eerder zielig...

Ik liep snel de deur uit, Leila achterna.

Ze was nergens te zien. Shit!

Waar is ze tfoe!

Ik keek rond en zag haar in de verte, de straat oversteken naar het park toe.

Leila: De tranen liepen over mijn wangen... Safie.

Hij zag het goede in die shaytana....

Pfff maarja. Wrm ook Nawfel niet..., iedereen gaat weg van me, of wordt van me afgenomen...

Ik stak de straat over en liep het park binnen.., ik nam plaats op de eerste bank, en keek naar beneden.

Pfff ....

Nawfel: Mag ik bij je komen zitten...

Ik keek op en zag Nawfel tegenover me staan... Ik antwoorde niet, had geen zin in zijn onzin weer...

Nawfel: Wat is er met jou? Leila: Wat is jou probleem, wat the fuck brengt jou ever naar dat wijf en om met haar te praten..., ten eerste ze is je ex, ten tweede ze heeft me van alles aangedaan... Hoe kun je met haar praten en het haar vergeven als je met me gaat?

Nawfel: Maar Leila ze is een lieve persoon geworden... Leila: Hahahah aub Nawfel stil aub, lieve persoon yek. Nawfel: Komop Leila je moet leren vergeven en vergeten. Leila: Weet je wat, ik ben het zat...

Ik deed mijn verlovingsring af en gooide het op zijn borst...

Leila:Hier,ik ben de verkeerde die hem draagt. Ga en geef m maar aanGhizlane..

Nawfel:

Ze gooide de verlovingsring op mijn borst...

Ik werd zo boos bij die actie, wrm kan ze niet gewoon vergeven en vergeten... Ik was woedend en gooide alles eruit.

Nawfel: Weet je wat, jij maakt me moe, het feit dat Abdel en Warda weg zijn, doet jou niet alleen pijn maar mij ook. Ik ken Abdel jaren, ben ermee opgegroeid, ken hem beter dan jou, maar ik heb hem losgelaten, klaar. Ga niet moeilijk doen en alles afreageren op anderen zoals jij doet. Zie je dan niet dat Ghizlane het probeert goed te maken?

Ze keek me met betraande ogen aan, draaide zich om en liep weg, hopelijk niet uit mijn leven....

Leila:

Met die woorden kwetste hij me echt... Die kehba heeft hem gewoon gek gemaakt met haar schijnheilig gedrag.

Ik zag haar wel sneaky naar me lachen. Maar weet je? Ik doe niks meer om Nawfel terug te krijgen. Of wat dan ook. Hij zal zelf wel zien wat voor schijnheilige wijf ze is. Klaar punt, heb er geen zin meer in. Wie van me weg wil, doet dat dan maar.

Ik draaide me om en liep weg. Weg uit zijn zicht, misschien uit zijn leven.

Ik wil geen banden met Ghizlane, hij ziet het goede in haar. Terwijl ze me daarnet nog heeft uit gemaakt en belachelijk heeft gemaakt.

Hij weet niet wat ze allemaal wel niet heeft gezegd, hij heeft der niet eens om gevraagd.

Nou dan hoeft het niet van mij. Hij mag haar kansen geven zoveel als hij wil, als hij in een diepe kuil wil vallen, dan doet hij dat maar, maar dat zonder mij.

Liefde, haat & jaloezie ❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu