Ik nam plaats en keek voor me uit. Dit keer echt niet, ik laat dit keer niet met me spelen, en erbij ik heb Abdel. Hij helpt me wel. Tijdens les zat ik nog veel te lachen met Abdel, hij was telkens de leerkracht aan het uitmaken in het marokkaans, ewa die begreep ons lekker niet. Maar ook lette ik op, ik zag dat zij hier ver achter waren. Al hetgeen ik hier zie zag ik vorig jaar Antwerpen. Dus word het een gemakkelijk jaar voor me. Er zat ook een meid voor ons, Hakima was haar naam. Een hele rustige meid. Ze had geen kapsones zoals die andere aan de overkant, ze3ma. Ik zag dat Nawfel af en toe mijn kant op keek, maar ik gaf m geen aandacht, hellno. Wat denkt ie wel. Ze3ma op het begin keek hij niet naar me, en nu ik wat verandering in me gebracht heb, gaat hij contact zoeken. Ewa krijgt ie lekker niet. En erbij hij heeft zijn hondje, trouwens haar naam is Ghizlane, een trutje die denkt dat ze het voor het zeggen heeft. Ze snakt iedereen af, en denkt dat ze de queen of beauty is. Mij liet ze met rust. Ik wist ook wel dat dat tijdelijk zou zijn, mijn beurt komt nog. Ik zag hoe ze Warda ("nurdje") voorschutzette. Meskiena, ze kromp helemaal ineen van schaamte. Abdel keek haar met medelijden aan. Ik wou iets zeggen. Maar was bang dat ze uiteindelijk tegen mij zouden beginnen. Abdel: "ewa safie Ghizlanne, laat haar man. Ghizlanne: " wat is jou probleem rare , schatje praat ff met je domme vriend. Wat zet hij grote mond op tegen mij?" Nawfal: "man laat mij schattie met rust " zei hij glimllachend. Abdel: ewa zeg tegen je miss ik-vind-mezelf-mooi-terwijl-ik mensen-afschrik dat ze die meid met rust laat man. Tazzz wat is jou probleem meid??? zei hij toen tegen haar . Leerkracht: STILTE. WAT DENKEN JULLIE DAT IK TELKENS DE LEERSTOF OPNIEUW GA LATEN ZIEN TOT JULLIE FF ZIN HEBBEN OM OP TE LETTEN? Nawfel: safie safie meneer ga jij maar verder we trekken ons plan wel. :D Ik zag dat de leerkracht nogal bang was van Nawfal. Is ook begrijpelijk. Een allochtoon, kapotgespierd opschreertje. Daar ging de bel we hadden pauze. Ik ruimde alles op. De leekracht riep me nog bij hem. Abdel: je weet de weg tog wel naar de aula? ewa ik blijf daar op je wachten safie. Leila: okay is goed ga maar. De leerkracht wou me uitleg geven over hetgeen wat ze voor de vakantie zagen, toen ik nog in Antwerpen zat, maar ik zei hem snel dat ik alles al gezien heb. en het voor mij helemaal geen probleem ging zijn. Hij stond versteld. Volgens mij hadden ze hier een heel ander zicht van allochtonen, maarja mijn probleem niet. Ik ging op weg naar de aula toen ik Abdel hoorde praten in de gang met de jongens van mijn wijk.
Abdel:
Ik ging snel door. Ging tot de klas van de drarie, je weet wel, Mo, Jamal, hicham enzo. Abdel: ahlan drarie... ey ik wou nog iets zeggen... choof in verband met die deal safie doe er niet meer aan mee. Drarie: ben je gek man. Ey wat is je probleem? blijf plakken aan haar je doet het goed. En zodra Leila een taak gemaakt heeft steel je m van haar en breng je die, we schrijven die wel over.., en dan geef jij m terug. Zeg dat ze hem heeft laten vallen ofzo.. je weet wel. Abdel: Pffff Leila: vuile smerige klootzakken!!Ik ga morgen insha Allah weer verderrr.
Ik kanhet amper geloven bijna450 lezers♡Bedankt voor allee comments&stemmen superr lieeff ♡
JE LEEST
Liefde, haat & jaloezie ❤
RomanceDit verhaal gaat over een meisje genaamd Leila. Leila is 17 jaar oud en is 2 maal blijven zitten, daarom zit ze nu in de 5e klas. Dat heeft ze allemaal te danken aan de voorbij gaande jaren waar ze in werd gepest , omdat ze der anders uit zag. Haar...