Abdel:
Leila kwam verlegen naar ons toe. Ik nam haar met 1 arm bij haar middel vast en stelde haar voor,
"Moustafa, dit is Leila, die ene meid waarover ik je vertelde". Ik zag dan Nawfel me vreemd aan keek, ewa jah hij weet ook niet wat zijn broer gisteren zei, dusjah daarom begreep hij er misschien niks van. Moustafa keek haar van top tot teen aan. "Is dit die meid waarmee je vrijdag rondliep?"
Leila:
Ik liep naar hun toe en Abdel nam mij in zijn armen en stelde mij voor, alsof hij een pronkstuk vast hield. Ik zag Nawfel kijken, hij keek nogal raar naar Abdel,en toen naar mij. Abdel stelde mij voor aan Moustafa. Ik keek nog is naar Nawfel, en zag dat ze veel op elkaar leken. Dat moest zeker zijn broer zijn, had al bepaalde dingen gehoord van Abdel, dus dit moest die drugsdealer zijn. HIj keek me van top tot teen aan... Waar ik me helemaal niet op mijn gemak bij voelde. Hij vroeg aan Abdel of ik die meid was van vrijdag. Neryyy schandee dacht ik. Dt was toen ik nog me oude kleding style had... Daarom dat hij me zo bekeek hij herkende me niet. Ik keek verlegen weg. Wollah ging door de grond zakken van schaamte.
Abdel:
Ik bad in stilte dat Moustafa weer geen domme dingen ging zeggen. Want hij had een grote mond, enorm. Als het aankwam op dissen was hij er de beste en eerste in. Ik wou niet dat hij Leila in verlegenheid zou brengen. Moustafa:"Tbarkelah een mooie meid..." zei hij tenslotte, oefff hamdoulilah dacht ik... Hij keek Leila vriendelijk aan en gaf haar een hand.
Moustafa: Ik ben Moustafa, broer van onze kickboks Champion hier. Leila: Aangenaam Moustafa" zei leila op een vriendelijk toon. Moustafa: Dus je zit met mijn broertje op school? Leila: Jah idd dat klopt.
Leila:
Hij vond me een mooie meid zei hij. Ik keek hem vriendelijk aan en bedankte hem. Hij stelde zich voor als de broer van Nawfel. Ik keek naar Nawfel en hij glimlachte naar me, ik wou terug glimlachen, die smile en mooie tanden van hem pffff gewoon om van te smelten.., maar ik zag telkens het beeld waar hij me uitmaakte bij zijn slet. En keek dus gewoon weg.
Moustafa leek me een vriendelijke jongen en al zeker geen gangster, hij was deftig gekleed. Had ook zo'n opscheertje net als Nawfel. Kortom het leek wel Nawfel maar dan jaren later . Hij vroeg me nog of ik met Nawfel op school zat, en zei dat dat zo was.
Nawfel: Heb ook lessen met haar... Moustafa: Owzooo en let mijn broertje op behalve de hele tijd met zijn sletje te flikflooien? Ik voelde me helemaal rood aanlopen, wielie wat moest ik hierop zeggen. Nawfel veranderde snel van onderwerp... Ik had geen zin meer om hier nog te blijven staan..., ook al waren de jongens vriendelijk, voelde me niet op mijn gemak als het enige meisje bij die jongens. Ik zei dan ook tegen Abdel of ze me konden terugbrengen naar huis. Abdel: Eyyy jah, Leila lieverd sorry meid, maar ik heb nu een afspraak, waar ik zeker na toe moet, zei hij Leila: Safie is goed dan ga ik wel lopen.. Abdel: Weet je de weg naar huis?Leila: Jah ik red me wel..., maak je geen zorgen. Ik zag dat Nawfel naar me keek, hij wou iets zeggen maar ik groette snel iedereen en ging meteen weg. Van jou wil ik niks weten geloof me maar... dacht ik. Nog voordat ik de hoek om ging lopen hoorde ik mijn naam...I draaide mij om en zag Nawfel naar me toe lopen....
JE LEEST
Liefde, haat & jaloezie ❤
RomantikDit verhaal gaat over een meisje genaamd Leila. Leila is 17 jaar oud en is 2 maal blijven zitten, daarom zit ze nu in de 5e klas. Dat heeft ze allemaal te danken aan de voorbij gaande jaren waar ze in werd gepest , omdat ze der anders uit zag. Haar...