~14~

2.8K 144 4
                                    

Al vlug was het middagpauze. Ik besloot samen met Warda naar de Mac te gaan, aangezien de school er maar tien minuten vadaan is. Daar aangekomen zag ik dat het prop vol was... Wajaww zoveel marokanen!! Ik hoorde een kerel fluiten naar me, "a zina l3arbia" zei hij, maar ik deed net alsof ik hem niet hoorde. Ik ging samen met Warda aansluiten in de rij, we bestelden elk een menu en gingen zitten, tot ze de bestelling naar onze tafel brachten. Tot mijn verbazing zag ik de slettengroep van mijn klas met Abdel en Nawfal die me vriendelijk aan keek,maar ik ontweek hun blik. Schijnheilig gedoe. Daar ben ik niet van, en dan Abdel ze3ma als je die meiden niet mag wrm ga je dan met hun lunchen? What everr. Ik begon een gesprek met Warda. Ze vroeg me allerlei dingen over Antwerpen en ik kwam ook allerlei dingen over haar teweten. Ze had een broer (21) die studeerde voor advocaat. TbarkeAllah. En een zusje van 5 jaar. Mooi...

Abdel:
Ik besloot al helemaal niet meer te wachten op Leila. Ze was boos op mij, en dat was echt te zien. Want zodra ze me zag tijdens een leswisseling in de gang bekeek ze me scheef aan. Ik neem het haar dan ook niet kwalijk. Het is mijn eigen domme schuld. Ik besloot met Nawfel te lunchen in de Mac, hierzo niet ver vandaan. De sletgroep bleef weer hangen en Nawfel liet hun met ons mee gaan. Aangezien Ghiz weer haar zin moest hebben. Daar aangekomen gingen we bestellen en liepen daarna met onze eten naar ons tafeltje. De meiden begonnen weer te giechelen..., tfoe wat haat ik dat aan hun. Ghizlane vond ene kerel daarzo lekker... Nawfel liet haar haar gangetje gaan. Het kon m niks schelen. Ik zag m staren naar de deur... ik volgde zijn blik en begreep meteen wrm hij zo weg was met zijn gedachten. Leila kwam binnen samen met Warda. Ik begreep goed genoeg wrm ze met haar ging. Meskiena ze heeft ooit in haar positie gestaan. Dus moet ze wel begrijpen wat die meid doorstaat. Ik had wel medelijden met haar, en zorgde er zo min mogelijk voor dat ze haar gingen kwetsen. Want warda was een zeer lieve meid, en zeker respectvol. Ik zag dat leila me ontweek. Pfff ik hoop echt niet dat het zo blijft. Ze gingen aan een tafeltje zitten, en waren druk in gesprek. De sletgroep probeerden weer aandacht te trekken door hun voor schut te zetten. Maar volgens mij negeerden ze haar gewoon. Ze gaven haar het gevoel dat ze gek is.... slimme meiden. Tot mijn grote verbazing gingen er kerels bij haar tafeltje zitten, en begonnen een gesprek.

Leila:
Ik bleef kletsen met Warda tot die kerrels (die methaar flirtten) bij ons tafeltje kwamen. Ik keek naar hun op met blik van " kan ik u helpen?" Jongen: ahlan meid. (duidelijk geinteresseert in Leila) leila: ahlan jongen. Jongen: haha nou laten we dat veranderen mijn naam is khalid. Leila: okay Salam khalid. Jongen: En jou naam isss..... Leila: doet er niet toe, wat wil je? Ik was geschrokken van mijn eigen woorden. maar ik kon er niks aan doen, ik kon geen jongen meer vertrouwen na hetgeen wat Abdel me heeft geflikt. Jongen: owww hoge dunk ofzo? Safie meid je hoeft je hierzo niet hoog te voelen okay. Kwam ff gezellig praten, blijkbaar voel je je te hoog. Ewa moor shtaba dan. Leila: okay afgehandeld dan, nu opsouten. De jongen keek me aan en spugde in mijn gezicht..., en dat alleen omdat ik hem belachelijk maakte bij zijn vrienden die hem aan het uitlachen waren. Hij stond op en wou net weglopen tot......

Liefde, haat & jaloezie ❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu