Leila:
Ik zag dat Nawfel gewoon weg keek, hij zwaaide niet of zo., ewa jah misschien zag hij me niet. Moustafa begon weer gek te doen. Gekke jongen hij. We liepen door naar het park en Abdel begon te praten.
Abdel: Euhmm Leila..., je weet wel over wie ik het zal hebben. Leila: Eigenlijk niet, vertel het eens. Abdel: Neejjj ewa safie, doe niet moeilijk. Leila: Hahaha neej, ik weet ik weet, Warda tog.. Abdel: Wollah Leila, ik ben verliefd op haar. Leila: Joejoejoeeee hahahah. Abdel: Safie ik heb spijt dat ik het gezegd heb. Leila: Ewa safie lieverd ik ouwehoer metjou, vertel is, hoe was het toen straks? Abdel: Wollah ik kon niet wegkijken van haar ogen, zo mooiiii en ze is echt lief, altijd kijkt ze verlegen weg van zodra ik iets lief zeg, je weet wel aanleiding geven dat ik iets voor haar voel. Leila: Wil je dat ik er met haar over praat, want je weet ik draai niet rond de pot. Ik zeg het haar gewoon recht in haar gezicht. Abdel: Okay wat ga je dan zeggen? Leila: Nou jah, dat je haar leuk vind en je haar beter wilt leren kennen, inchallah word het dan meer tussen jullie? Abdel: Zou je dat willen doen? Leila: Ik stel het tog voor sukkel, safie ik praat morgen wel met der, okay?
Voor ik het wist nam abdel me vast en knuffelde me... Abdel: Wolahh shokrannn. Leila: Geen probleem, maar zou je me nu willen loslaten want ik denk dat ik zo stik. Abdel: hhahha owjah sorryy.
We bleven nog gek doen en praten. Na een uurtje gingen we naar huis en merkte ik dat het pleintje leeg was..., Nawfel was weg...
Nawfel:
Ik kreeg allerlei gedachten door me heen, gedachten over Abdel en Leila....
Pfff Ik zie wel of die twee samen gaan of niet, hoop het echt niet. Ik maakte nog wat ruzie met me broer Omdat hij zo'n megool is en niet denkt aan hoe ik me erbij moet voelen of Leila zich erbij moet voelen. Telkens doet hij me dat aan. Ook als we familie thuis hebben, begint hij de megool over haar. Tot je zin hebt om onder tafel te kruipen van schaamte. Ik kreeg het koud en had zin om naar huis te gaan, ik nam afscheid van de jongens en ging naar huis in mijn auto, aangezien Moustafa met zijn eigen auto was. Ik deed wat Jalal Hamdaoui muziek op, en reed in een verliefde bui naar huis.
Leila:
Ik nam afscheid van Abdel en ging naar binnen. Ik nam snel nog een douche en kroop mijn bedje in.. met mijn gedachten bij Nawfel viel ik in een diepe slaap.
7 uur ,tuuuut tuuuut, tfoe die rotwekker
Ik ging naar de badkamer en friste me op. Ik deed een strakke jeansbroek aan met me witte nikes en een witte trui. Mijn haren liet ik los en deed er mous in, ik deed wat mascara op en oogpotlood. Nam mijn witte 3kwart vestje, tas en liep de trappen af. Ik maakte snel nog een boterham. Net toen ik de deur uitging stond Abdel buiten.
Abdel: Okay op tijd klaar. Leila: Jah, iets wat we niet altijd van jou kunnen zeggen, hahaha. Abdel: Hahaha safie masgoota, jalah we gaan, en eff dat je het weet ik ga vanaf volgende week met de auto naar school. Nou wij gaan vanaf volgende week met de auto naar school, hahahha. Leila: Hahah eyy serieus, leuk zeg :) dan kunnen we wat langer uitslapen jek. Abdel: Hahah jah ongeveer wel jah.
We liep weer al lachend naar school. Ik zag Nawfel, met de jongens van de wijk. Ik had niet echt zin om naar hun toe te gaan, dus ging ik alleen zitten. Ik zei tegen Abdel dat hij kon gaan, ik zou wachten op Warda. Net toen ik zat kwam Warda de schoolpoort in gewandeld. Iedereen keek haar verbaast aan, al snel gingen zich groepjes marokkaanse meiden vormen op school en daar ging het geroddel weer. Warda liep naar me toe...
Warda: Ahlan schatiee Leila: Ewa zina, je ziet er weer veeeeeel te mooi uit. Warda: Hahaha shokran hbiba, zonder jou was het niet gelukt. Leila: Ewa safiee overdrijfster. We bleven nog kletsen en ik zag dat heel de jongens groep naar ons aan het kijken was. Abdel knipoogde naar me(ze3ma doe goed woordje over me) Nawfel zag dat en keek me boos aan? Wat mankeert hem dacht ik...? Daar ging de bel , we stonden op en liepen naar de trappen.
JE LEEST
Liefde, haat & jaloezie ❤
RomanceDit verhaal gaat over een meisje genaamd Leila. Leila is 17 jaar oud en is 2 maal blijven zitten, daarom zit ze nu in de 5e klas. Dat heeft ze allemaal te danken aan de voorbij gaande jaren waar ze in werd gepest , omdat ze der anders uit zag. Haar...