~11~

3.1K 145 6
                                    

Nawfal:
Ik zat met de jongens te chillen op het plein, zoals gewoonlijk. Tot er een ene meid kwam met haar moeder. Wajaw, haar kleding en haarstijl? Damnn shittt, vanwaar komt dat kind? De drarie gingen er al van uit dat ze typje nerd was en dan ook de goede punten behaald. Dus zoals wij marokanen goed in zijn, chantage. Abdel zou haar vriendschap moeten winnen en dan zouden ze haar gebruiken, en haar taken stelen, kinderspel. Deed er niet aan mee. En dan nog had medelijden met zo'n soort mensen, volgens mij hadden die het al moeilijk genoeg. Ik weet niet hoe het voelde om gepest te zijn, ik was altijd al populair geweest. Terwijl ik het ook niet gemakkelijk had. Ik woonde nog thuis samen met mijn broer. Had nog twee zussen maar die zijn getrouwd en wonen in nederland. Mijn broer was 1e class drugsdealer. Hij was bekend in de Gent. Zei tege iemand Moustafa J, dan wist iedreen dat het ging over de bekende dealer. Mijn ouders hadden bijna iedere dag ruzie, en stonden dus ook op het punt te scheiden. Ik storte me maar in kickboxen. Als ik boxte dan wist ik niks meer af van de buitenwereld. Concentreerde me alleen op de stoten die ik gaf, klaar, afreageren, had het zeker nodig. Ik had met Ghizlane. Wist wel dat ze me bedroog met andere jongens, maar dat kon me niet schelen. Ik had haar ook maar voor de fun, voor mijn behoeften. En gewoon om ff over straat mee te pronken. Ik verlangde ook wel naar echte liefde, de ware. Iemand die de hele dag aanje dacht. En waarvan je haar hartje deed kloppen en zij dejouwe.... Ik ging weer naar school. Pff had echt geen zin tfoe. Maarjah, ik moest mijn diploma halen als ik ergens wou belanden in het leven. Eerste lesuur verliep maar saai, beetje gekloot met mijn schattie, noujah wie zit er nu niet aan haar... Volgens mij zijn alle meiden zo. Tazz geile beesten. Dacht dat de jongens de ergste waren maarjah schijn bedriegt. Dan tweede lesuur. Volgens Abdel zat Leila met ons in de klas. Meskiena nog een tweede nerd derbij. Zeker dat ze haar dood gingen pesten, ik zag vorm van interesse in mij. Dat viel me op, de vorige dagen in het park. Ze wou een gesprek beginnen met mij. Maar daar moest ik niks van. En daar gaat mijn reputatie (beroemdheid) zeker, neej dankje. Het tweede lesuur ging ik eerst nog ff naar toilet samen met Ghizlan , ze bleef weer tegen me plakken...., Daarna liepen we snel terug naar de les, we gingen achteraan zitten. Er viel me een meid op naast Abdel. Ze was super gekleed en had die sexy krullen. Shit wie zou dat zijn. Ze draaide zich niet om, dus kon ik niks zien tot de leerkracht haar naam noemde... Leila *******? Shit leila van de wijk tog niet? Damnnnnn? Ik kon mijn ogen niet van haar af houden..., wajaw wat een schoonheid! Ze zag me en keek vlug naar Ghizlane. Ghizlane begon haar ook weer uit te maken, jah jaloersheid, had je veel bij meiden, zeker bij mijn meid. En daar ging ze weer roddel hier roddel daar, en uiteindelijk begon ze het nerdje van de andere klas voorschut te zetten. Tot abdel haar ff kraakte. Ik nam het ze3ma op voor haar. Maar Abdel wist goed genoeg dat het me niks deed. Kraar haar maar. Mijn ogen ging telkens naar Leila, wajaw wat had ze een mooi figuurtje, en die ogen. Ik zag dat telkens als ik naar haar keek ze me scheef terug bekeek en dan wegdraaide. Uhm.. had ik me dan tog vergist kwa interesse in mij? Misschien wou ze alleen maar vriendelijk zijn die ene dag in het park. Daar ging de bel ik wou een gesprek beginnen met haar. Maar zag dat de leerkracht haar bij zich riep dus ging ik maar door naar de aula. Met een plakkende ghizlane aan me.

Leila:
Abdel: Leila aub het stelt niks voor... Leila: wat stelt er niks voor smeerlap. Ze3ma vriendschap. Vuile ***** ik had het moeten weten. Jij en alle je *******vriendjes hierzo. Jamal werd boos en wou me een klap geven, tot abdel hem tegenhoude en hem met vurige ogen aankeek. Blijf van haar af. Het kon me allang niet meer schelen ik zag niks meer voor me van de tranen, en liep gewoon weg naar het toilet. Daar snikte ik het uit. hoe kon hij me dat aan doen, wat heb ik hem dan misdaan, om me zo te gebruiken? Ik dacht dat hij echt om me gaf? En het beste wou voor me. Zo zie je maar niemand is te vertrouwen dacht ik in mezelf. Ik waste mijn gezicht toen de bel ging, en liep naar het economie lokaal...

Liefde, haat & jaloezie ❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu