Ghizlan:
Hij dumpte mij, die homo..., en dat voor iedereen. Ik liep naar de wc en huilde het uit... Tfoe hij heeft me door, hij heeft me gepakt met die jongen, shit.. Maar tazz genoeg vissen in de zee..., pfff niet zoals Nawfal... Nawfel, de bokser. Ik stond altijd sterk in mijn schoenen met hem als mijn mannetje... Ik zuchte diep en ging weg...., samen met de meiden. Ik wou eff alles vergeten, en wou naar het centrum. DE SNACK, dacht ik. Daar zit hij veel met zijn sukkelvriend Abdel. Hmmm. Ik ga daar eff rond flirten, misschien word hij jaloers en wil hij me terug... . Toen ik met de meiden de straat wou oversteken, Merkte ik dezelfde Golf als die van Nawfel ik keek in de auto en zag m, druk in gesprek met iemand... oh nee.. zeg dat het niet waar is, de vuile bitch, zij is de reden waarom hij me heeft laten gaan. Ik wou haar zo vies mogelijk aan kijken... "Nu is het klaar..." zei ik stilletjes. Niemand neemt hem af van mij, en zeker geen schooister van Antwerpen.
Nawfel: Ik zag haar daar lopen, taazzz vuile hoer. Ze ging waarschijnlijk weer op jacht. Ik zag hoe vies ze keek naar Leila. Ik wist zeker dat ze iets van plan was. Ze zou het niet zo laten, kende haar goed genoeg. Ik keek naar Leila, ze keek stil voor haar uit. We hadden net een discussie over die Flik.ker Douzi. Tfoe ze vind m "mooi", taz wat is er nu zo mooi aan die zemmer? dacht ik. Ik kon der niet tegen dat ze helemaal weg was van die kerel en draaide de muziek ook uit...
Nawfel: Ey maak je niet druk, okay. Ze kan de pot op en ze kan je niks maken... en als ze dat doet pak ik haar aan. Leila: Ik doe niks verkeer. Zit bij jou in de auto en jij brengt mij weg naar huis, en als ze me iets wil maken, ewa dat kan ze dan proberen, kan goed genoeg voor mezelf zorgen. Nawfel: Moheem ze doet je niks Leila. Nawfel stelde me gerust. Ik vond het lief hoe hij het voor me wou opnemen, maar tog hij mocht niet denken dat ik bang ben... Ik kan wel voor mezelf zorgen. Nawfel bracht me thuis. Toen ik wou uitstappen, nam hij mn hand vast, ik keek verbaasd naar hem op..
Nawfel: Thanx dat je het me vergeven hebt.. Leila: Neej is okay. Ik werd er helemaal warm van, ik stapte uit en liep naar de deur. Ik zag dat hij nog bleef wachten tot ik binnen was. Ik zwaaide naar m en ging naar binnen. Thuis knapte ik nog hier en daar wat op. Ik ging naar de koelkast om iets te drinken en merkte dat die bijna leeg was, ik kan beter boodschappen doen, dacht ik. Ik ging naar de kast en nam het geld die mijn moeder aan de kant hield voor zulke momenten..
Ik deed mijn jas aan en liep de deur uit naar de supermarkt. Daar aangekomen was er nog veel volk. Ik nam mijn boodschappenlijstje en ging de rekken af opzoek naar de producten. Net toen ik de Red bull wou pakken voelde ik een hand in mijn nek die mij ruw beet nam en tegen de rek duwde....
JE LEEST
Liefde, haat & jaloezie ❤
RomanceDit verhaal gaat over een meisje genaamd Leila. Leila is 17 jaar oud en is 2 maal blijven zitten, daarom zit ze nu in de 5e klas. Dat heeft ze allemaal te danken aan de voorbij gaande jaren waar ze in werd gepest , omdat ze der anders uit zag. Haar...