Κεφάλαιο 41

161 14 3
                                    

Είχε περάσει ένα τρίμηνο από τότε που κλείστηκαν για μέρες μέσα στο σπίτι της Ιφιγένειας.
Σε εκείνο το διάστημα είχαν φροντίσει να πουν πολλά, ο,τι δεν είχαν πει τόσα χρόνια. Εξομολογήσεις, μυστικά, πλέον όλα ήταν στο φως.
Φυσικά ο Αλέξανδρος φρόντιζε να περνάει το μεγαλύτερο μέρος των ημερών μέσα της, κάτι που δεν φάνηκε να δυσανασχετεί την Ιφιγένεια.
Τουναντίον μάλιστα.

Βρίσκονταν στην κουζίνα και έτρωγαν το καθιερωμένο πρωινό που επέβαλε ο Αλέξανδρος στο πρόγραμμα τους. Ήταν το απαραίτητο συστατικό της ημέρας, όπως έλεγε.
Το κινητό της Ιφιγένειας χτύπησε για πρώτη φορά εκείνη την ημέρα, μόνο που δεν ήταν η μητέρα της όπως ήταν τις προηγούμενες μέρες για την καθιερωμένη συζήτηση τους.

«Ποιος είναι;» ρώτησε τρώγοντας χαλαρά μία σαλάτα φρούτων με βρώμη και γιαούρτι.

Με μία γρήγορη ματιά, η Ιφιγένεια πρόλαβε να δει ποιος να την καλούσε. Γι' αυτό και πρόλαβε να πάρει το κινητό μακριά από τον Αλέξανδρο, όσο εκείνος τηγάνιζε μία ομελέτα. Εκείνη με την σειρά της φρόντισε να το κλείσει και έπειτα να επεξεργαστεί το όνομα που την καλούσε, ούτως ώστε να μην καρφωνόταν στον Αλέξανδρο σε περίπτωση που το πετύχαινε εκείνος στο επόμενο χτύπημα.
Γιατί θα υπήρχε επόμενο χτύπημα, δεδομένου ότι είχε αγνοήσει το σημερινό ραντεβού της.

«Η μαμά. Κλασικά, θέλει να δει τι κάνω και πως είμαι.» απάντησε όσο πιο χαλαρά μπορούσε. Είχε ταραχτεί και για δικό της καλό, ο Αλέξανδρος ήταν πλάτη σε εκείνη ακόμη.

«Γιατί δεν της απαντάς βρε μωρό μου;» τώρα πήγαινε προς το μέρος της και της πρόσφερε έναν φυσικό χυμό και μία κούπα καφέ.

«Δεν έχει αλλάξει κάτι από εχθές που μου μίλησε. Και ξέρει ότι είσαι εδώ. Κάθε λόγος ανησυχίας εξαφανίζεται θεωρητικά.» χαμογέλασε σαρδόνια και την κοίταξε με νόημα.

«Να μιλήσω εγώ με την πεθερούλα μου καλύτερα;» άπλωσε το χέρι του με σκοπό να πιάσει το κινητό, αλλά βρέθηκε να χαϊδεύει το πόδι της Ιφιγένειας.
Με μια διακριτική κίνηση η Ιφιγένεια έσπασε αυτή τη σαρκική επαφή και σηκώθηκε με κατεύθυνση το δωμάτιο της. «Να έρθω και εγώ μέσα; Αν αυτό είναι το κάλεσμα να ξέρεις θα ανταποκριθώ.» της φώναξε ο Αλέξανδρος ο οποίος την παρακολουθούσε με τα μάτια του, ωστόσο το γεγονός ότι η στάση της Ιφιγένειας ήταν απόμακρη το παραξένευε.

Έσμιξε τα φρύδια και την ακολούθησε.
Μπήκε μέσα στην κρεβατοκάμαρα και ενώ την βρήκε μόνο με τα εσώρουχα, μπροστά από την ντουλάπα να ψάχνει ρούχα, δεν μπορούσε να επικεντρωθεί σε αυτό το θέαμα.
Δεν του έριχνε ούτε βλέφαρο πλέον.

All This LoveWhere stories live. Discover now