Αλέξανδρος
Νευροανατομία
«Οι χιλιάδες λεπτομέρειες σου, που δεν θα μάθω, είναι επώδυνες ακίδες σ' εκείνη την περιοχή του εγκεφάλου μου που θα σ' αγαπούσε, αν είχες μείνει.»
Μπαίνω σπίτι και νιώθω, ξαφνικά, ένα κύμα ζέστης να με αγκαλιάζει. Ασυναίσθητα οι ώμοι μου χαλαρώνουν. Αφήνω τα κλειδιά στο τραπεζάκι, δίπλα στην πόρτα, βγάζω και αφήνω το σακάκι μου, όπως όπως, πάνω σε μία καρέκλα στην τραπεζαρία και κατευθύνομαι προς το πάσο όπου βρίσκονται όλα τα ποτά που έχω.
Θέλω κάτι βαρύ. Θέλω κάτι να με κάψει.
Το κεφάλι μου πάει να σπάσει και σε καμία περίπτωση δεν φταίει το ποτό. Δεν έχω πιει καν, κι όμως. Νιώθω το κεφάλι μου έτοιμο να σκάσει.
Ακούω τον ήχο μηνύματος από το κινητό μου και ξεκινάω να ψάχνω για να το βρω.
«Μου λείπεις»
Απλό και λιτό. Αρκετό για να σε κάνει να ξεχάσεις τα πάντα γύρω σου, όλα τα προβλήματα, τις ανησυχίες και τις δυσκολίες... Όταν όμως το διαβάζεις ή το ακούς από το σωστό το άτομο. Αυτό που είναι ικανό να σε κάνει να ξεχάσεις τα πάντα στο δευτερόλεπτα.
Το καταφύγιο σου.
Ανέκαθεν τα θεωρούσα σαχλαμάρες όλα αυτά για τα δήθεν καταφύγια, τις αδελφές ψυχές και δε συμμαζεύεται... Δεν πίστευα αυτά! Μέχρι που συνάντησα, γνώρισα, ερωτεύτηκα και αγάπησα το δικό μου καταφύγιο. Δεν κατάλαβα ότι ήταν το καταφύγιο μου, μέχρι που την έχασα μια για πάντα.
Αλλά έτσι είναι αυτά. Αν δεν χάσεις κάτι, δεν θα το εκτιμήσεις. Και διάολε... Η σκέψη αυτή μπορεί να με σκοτώσει στο δευτερόλεπτο.
Το κλείνω και πάλι και ξεφυσάω. Πίνω μία γερή γουλιά από το ποτό μου και απολαμβάνω αυτή τη γλυκιά, πολυπόθητη, κάψα στον λαιμό μου. Στηρίζω το χέρι μου στην μεγάλη τζαμαρία μπροστά μου και σκύβω το κεφάλι.
Έχω τρία μέτωπα ανοιχτά, χωρίς να έχω κάνει τίποτα.
Από την μία, πάνω που πήγα να σοβαρευτώ και να πάω ένα βήμα παρακάτω με την Νάντια, εμφανίστηκε πίσω η Ιφιγένεια. Όσο και να έψαξα για τα στοιχεία της στο Λονδίνο, δεν κατάφερα ποτέ να την βρω. Από την Ελλάδα, δεν κράτησε καμία επαφή με κανέναν. Έβαλα λυτούς και δεμένους να επικοινωνήσουν με την μητέρα της, τον μοναδικό άνθρωπο που έχει και που θαυμάζω απεριόριστα. Ήθελα σαν τρελός να έχω κάτι, να βρω έστω κάποιο μέλος αυτής της οικογένειας, να μαθαίνω με κάποιον τρόπο ότι είναι στο Λονδίνο, αλλά ότι είναι καλά. Ήθελα απλά να είναι στην ζωή μου έστω και κατ' αυτόν τον τρόπο.
BINABASA MO ANG
All This Love
ActionΠαρελθόν και Παρόν. Μία πρωτόγνωρη, μυστήρια υπόθεση δολοφονίας, που μόνο σύγχυση μπορεί να επιφέρει. Στο τμήμα υπάρχουν μόνο καλοί και έμπειροι αστυνομικοί, με επικεφαλή της υπόθεσης την εγκληματολόγο, Ιφιγένεια Ανδρέου. Η Ιφιγένεια λατρεύει το επά...