Κεφάλαιο 39

190 15 3
                                    


«Πίστευα ότι, αν έγραφα όλα αυτά που σκέφτομαι, νιώθω και αισθάνομαι, θα νιώσω καλύτερα. Θα διώξω ένα βάρος από πάνω μου, θα το ξεφορτωθώ και θα συνεχίσω την ζωή από το τελευταίο όμορφο συναίσθημα που ένιωσα.

Πόσο αθώα ήμουν...

Πρώτη απ' όλους γνωρίζω πως πρέπει να νιώθουμε και να μάθουμε να επιβιώνουμε με τα συναισθήματά μας, είτε είναι καλά είτε κακά. Και πρώτη απ' όλους εγώ, τα καταδικάζω και τα αγνοώ, βάζοντάς τα μέσα σε ένα ντουλάπι της ψυχής μου, στην προσπάθεια να τα αγνοήσω, να αγνοήσω το υποσυνείδητο μου.

Αυτομαστιγώνομαι. Βιάζω την ψυχή μου με όλη αυτή την καταπίεση. Εγώ η ίδια, πολεμάω τον εαυτό μου και τι καταφέρνω;

Με ρημάζω.

Με ρημάζω και προσπαθώ να με τιμωρήσω.

Και αυτή είναι η μεγαλύτερη και πιο τρανή απόδειξη ότι δεν με αγαπώ.

Δεν ξέρω καν πως να το κάνω βασικά. Γιατί νιώθω εγκλωβισμένη και το χειρότερο δεν είναι αυτό. Το χειρότερο είναι ότι εγώ η ίδια με εγκλώβισα σε όλη αυτή τη παράνοια του εαυτού μου.

Αλλά δεν φταίω...

Μια ζωή ρίχνω ευθύνες στον εαυτό μου, γιατί κανένας άλλος δεν βρίσκει το θάρρος να αναλάβει την δική του ευθύνη της κατάστασης. Έχω κουβαλήσει στην πλάτη μου τα σκατά όλων των προηγούμενων. Και αυτή είναι η μεγαλύτερη αλήθεια, η μεγαλύτερη διαπίστωση και το μεγαλύτερο κακό που μου έχω κάνει.

Έχω εγκλωβιστεί από τις ευθύνες των άλλων, που εν τέλει έκανα δικό μου πρόβλημα.

Κανένας δεν μου πρόσφερε μία ασφάλεια, την ασφάλεια που αξίζω. Και όταν ο ένας το έκανε, εγώ τον παράτησα.

Αλλά αυτό δεν είναι η ζωή;

Επιλογές. Μάθε να ζεις με αυτές, όποιες κι αν είναι οι συνέπειες. Θα μάθεις από αυτές.

Γνωρίζοντας όλα αυτά...

Εγώ προσπάθησα να αποφύγω τις κακές συνέπειες. Γιατί ήμουν μία δειλή.

Mάλλον.

Καθόταν στο γραφείο του και κοιτούσε σοκαρισμένος μία μία τις λέξεις που είχε μπροστά του. Οι λέξεις αυτές δεν μπορούσε να πιστέψει ότι αναλογούσαν στην γυναίκα που αγάπησε κάποτε.

Έβγαζαν έναν πόνο, μία μελαγχολία, ένα δράμα... Από πότε ήταν έτσι;

Και πλέον, τι μπορούσε να κάνει; Ήταν έτοιμος για έναν γάμο, τι στιγμή που οι ισορροπίες είχαν αλλάξει για ακόμη μία φορά.

All This LoveOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz