«Οι καταθέσεις των συγγενών βρίσκονται πάνω στο γραφείο σας. Ο δράστης από την άλλη, βρίσκεται στην αίθουσα ανακρίσεων και δε θα έλεγα ότι σας περιμένει.» ο αστυφύλακας άφησε ένα γελακι στο τέλος της πρότασης, αφήνοντας την ειρωνεία στην φωνή του να γεμίσει το δωμάτιο.
Η Ιφιγένεια του έριξε ένα προειδοποιητικό βλέμμα, ενώ μελετούσε τους φακέλους μπροστά της και το γέλιο του κόπηκε αμέσως.Ήταν φρέσκο αίμα στον όροφο, είχε δηλώσει τον θαυμασμό του και την επιθυμία του να δουλέψει δίπλα στην Ιφιγένεια. Εφόσον υπήρχε κενή θέση, λόγω της Μαρίνας, δεν έχανε τίποτα να δώσει ευκαιρίες σε νέα παιδιά.
«Ο δράστης είναι δράστης, αλλά δεν παύει να είναι άνθρωπος.» του μουρμουρησε, ωστόσο εκείνος είχε αποκτήσει τον αέρα του με την Ιφιγένεια. Την σεβόταν και την θαύμαζε, αλλά κατάφερνε να της κάνει παρέα στην φάση που ήταν, με τον καλύτερο τρόπο.
Ήταν νέος, ωραίος, εύστροφος και με πολύ πολύ χιούμορ. Κάτι που η Ιφιγένεια χρειαζόταν.«Ναι, αλλά δεν ξέρει ποιος θα του πάρει ανάκριση...» την κοίταξε πονηρά και εκείνη μη αντέχοντας άλλο, χαμογέλασε.
«Δώσε αναφορά αστυφύλακα.» το κορμί της ήταν μία ευθεία, το χοντρό και άνετο φόρεμα που ήταν σαν ένα τεράστιο ανδρικό φούτερ, την έκανε να μοιάζει μικροσκοπική εκεί μέσα. Τα αρβυλακια της ήταν άνετα για να μπορεί να βγάζει την ημέρα της όρθια και το καλσόν κάλυπτε και κρατούσε ζεστά τα πόδια της εκείνη την βροχερή μέρα.
«Μανώλης Χατζής, 53χρονος που επιτέθηκε στην 75χρονη μητέρα του και κατηγορείται για απόπειρα ανθρωποκτονίας κατά του ανήλικου παιδιού του.» το ύφος του από χαλαρό είχε μετατραπεί σε επαγγελματικό.
Τελικά η Ιφιγένεια είχε κάνει σωστή επιλογή και καλή δουλειά.«Μάρτυρες ποιοι είναι;»
«Οι γείτονες που άκουγαν τις φωνές και η γυναίκα του.»
«Μόνο μία κόρη έχει;» ρώτησε κοιτάζοντας την φωτογραφία του μικρού κοριτσιού.
«Και έναν μεγαλύτερο γιο, ο οποίος σπουδάζει εκτός Αθηνών. Είναι καθ'οδόν.» την ενημέρωσε την στιγμή που η πόρτα άνοιξε απότομα.
«Γιατί είσαι εσύ εδώ;» ο Αλέξανδρος στεκόταν στην είσοδο του γραφείου με το χέρι του να σφίγγει όλο και περισσότερο το χερούλι.
«Δίνω αναφορά κύριε.» απάντησε αμέσως ο αστυφύλακας.
«Όχι εσύ.» τον κοίταξε για πρώτη φορά και μετά ξανακοιταξε την Ιφιγένεια, απευθυνόμενος σε εκείνη. «Εσύ τι κάνεις εδώ.» προσπέρασε τον αστυφύλακα και την πλησίασε.
YOU ARE READING
All This Love
ActionΠαρελθόν και Παρόν. Μία πρωτόγνωρη, μυστήρια υπόθεση δολοφονίας, που μόνο σύγχυση μπορεί να επιφέρει. Στο τμήμα υπάρχουν μόνο καλοί και έμπειροι αστυνομικοί, με επικεφαλή της υπόθεσης την εγκληματολόγο, Ιφιγένεια Ανδρέου. Η Ιφιγένεια λατρεύει το επά...