Mavi Gri -Aklımı Kaçırdım
Sabah annemin "hadi kızım uyann" deyişiyle uyandım. Yatakta biraz tavanı izledikten sonra kalktım ve okul için formamı giyinmeye başladım.
Giyindikten sonra kapıyı açıp aşağı indik ve Yemek masasına oturup anneme ve babama 'günaydın' deyip kahvaltımı etmeye başladım.
Bu arada kendimi tanıtmadım. Ben Eliz Yaman müzik dinlemeyi , resim çizmeyi ve gitar çalmayı severim.
Annem Didem Yaman zarif, güzel bir kadın kendisi. İyi anlaşırız annemle.
Babam Ahmet Yaman, babam biraz soğuk görünse de iyi bir insandır. Dışarıya soğuk ,içeriye sıcak bir insan demek daha Doğru olur.
Ha birde abim var. Arda abim. Genellikle birbirimize karışır sonra kavga eder ve küsüp geri barıştığımız bir ilişkimiz var abimle. Ama severim onu iyi insandır köpek.
Hem iyi insandır hem köpek demeyi nasıl başarıyorsun anlamıyorum.
Sen sus.
Tm.
Tm.
Herneyse karnımın doyduğunu hissedince ayağa kalktım. Ve Arda abimin olmadığını farkettim.
Şimdimi farkediyosun yokluğunu.
Evet.
Aferin.
Ayh çok sıkıcısın iç ses. Konuşma.
Ayağa kalkınca anneme "anne abim nerde" dedim.
Annemde " odasında uyuyordu. Birazdan onuda çağıracağım" dedi. Bende kafamı sallayıp ayağa kalktım ve "tamam o zaman ben gidiyorum" dedim.
Annemde "görüşürüz kızım iyi dinle dersini" deyince başımı tamam anlamında aşağı yukarı salladım.
Sonra babama baktım ama o bir yere dalmış bir şeyler düşünüyordu.
"Babaa"
Seslenince daldığı yerden kafasını çekip bana baktı ve efendim der gibi kafasını salladı.
"Okula gidiyorum"
"Ha öylemi tamam kendine iyi bak. Ama okuldan çıkınca direk eve gel seninle konusmam gereken şeyler var" dedi
Böyle deyince bir tırsmadım değil şimdi.
Yavaşça kafa salladım ve yemek orasından çıkarken Ayşe abla ile karşılaştık.
"Eliz kızım okula mı gidiyorsun"
"Evet"
" tamam kızım hadi dersini iyi dinle"
Deyince güldüm ve " tamam ayşe abla" deyip evden çıktım.Yavaş yavaş yürürken karşıda yağızı gördüm. "Pişt pişt" diye seslenince direk arkasına dönüp baktı.
Aferin adam ol.
Salaksın.
Ya sen yoktun niye geldin.
Canım istedi.
Tamam şimdi geri git.
Öyle olsun.
Tm.
"Napıyon lan?"
Yağızın seslenmesiyle düşüncelerimden sıyrılıp ona baktım.
"Hiiç öyle herzamanki gibi okul yollarında sürünüyorum"
Dudağını büzüp, kafa sallayıp "iyiymiş" dedi.
"Sen?" Diye sorunca
"Bende aynı pek bi fark yok."
"İyiymiş"
"Aynen"
Aramızda garip bir sessizlik olunca ona baktım. Başını eğmiş yere bakıp yürüyordu.
Geri önüme dönüp yürümeye devam ettim.
Offf çok sıkıcıı. Abi niye hiç bişe olmuyo yani neden Yağız bir konu açmıyo. Neden konuşmuyo neden hep bem konu açıyorum. Yani bu kadar zor değil şimdi ben açardım da hiç açasım yok. Acaba birisimi ona konuşma dedi. Yok canım niye birisi öyle bişe desinki. Haaa acaba sevgilisini var. O yağıza hiç bi kızla konuşmicaksin dedi ve o yüzden mi konuşmuyo. Ama yok yani yağızın bi sevgilisi olucak ve onu dinlicek. Haaa acaba gay ve erkek arkadaşı kimseyle konuşma dedi ve oda bu yüzden mi konuşmuyo?
"Gay misin?"
Bi anda sorduğum soruyla gözlerini kocaman açıp öksürmeye başladı
Neden böyle oldu ki şimdi?
Bana baktı ve "ne alaka kızım?" Diye sordu.
Bende omuz silkip " bilmem bi anda aklıma geldi" dedim
"Sen ne düşünüyorsunda aklına böyle şeyler geliyo." demesiyle güldüm.
Ve sonunda okula gelmiştik.
(Şimdilik buraları geçiyorum direk karıştırılma olaylarına gelicem sonra detaylıca yazicam merak etmeyinnn<3)
Okul sonunda bitince eve gitmeye başladım. Babamın dedikleri aklıma gelince hızlanmaya başladım. Çünkü çok merak etmiştim.
Acaba ne dicekti. Bide sen karıştırıldın filan diyomuş ayy çok gülerim.
Eve gelince kapıyı çaldım ve beklemeye başladım. Kapıyı annem açtı ama gözleri kızarmıştı.
Sanırım ağlamıştı ama neden ağlamıştı ki.
"Ne oldu anne"
"Geç kızım anlatıcak baban"
Dedi.Ayakkabımı çıkarttım ve içeri geçtim.
Abim koltukta oturmuş dirseklerini dizinin üstüne koymuş bir yere dalmış duruyordu.
Babam arkasına yaşlanmış abimi izliyordu.
Acaba ne oldu çok merak ettim.
Salona geçip ayakta durdum ikiside aynı anda bana baktılar. Bende onlara bakıp "ne oldu?" Diye sordum.
Abim eliyle yanını işaret edip "gel abicim otur öyle konuşalım" dedi.
Yanına oturdum anneme de babamın yanına oturmuştu.
Babam derin bir nefes alıp " kızım bugün bir numara beni aradı. Telefondaki kişinin kızıda seninle aynı gün doğmuş ve sanırım sen o kızla karıştırılmışsın hastaneye gidip DNA testi yaptırmak istediklerini söylediler"
Ananı satim. Lan.
Acaba ne dicekti. Bide sen karıştırıldın filan diyomuş ayy çok gülerim.
Gülemedim.
Tam filmin en heyecanlı yerinde reklam gibi girdim. Gyeuwnsuebdh.
656 kelime bence ilk bölüm için baya iyi.
Bu arada ilk kurgum. Umarım beğenirsiniz.💕
Yorum ve oy vermeyi unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Ailem
Teen FictionEliz daha 17 yaşındayken karıştırıldığını öğrenir. Bu haber karşısında ne kadar şaşırsada yeni ailesiyle tanışır. Bakalım Eliz gerçek ailesine alışabilecek mi?