19.Bölüm

3.1K 128 5
                                    

Helloo. Nasılsınızz? Umarım iyisinizdir.

Yeni bölümle geldim ve bir konudan bahsetmek istiyorum. Bir önceki bölümde Bulut ve arkadaşlarını tanımıştık.

Bulut un bir arkadaşının adıda Batıydı.

Ama ben bölüm sonuna Batu yazmışım ve o şekilde hoşuma gitti.

Yani zaten komik bir karakter olduğu için Batu daha çok yakışır gibime geldi.

İyi okumalarr.

Sabah annemin aşağıdaki bağırtısından dolayı uyandım.

Noluyo lan?

Yatakta dikleşip kendime biraz süre tanıdım. Bi 5-10 saniye sonra ayağa kalkıp odanın kapısının oraya gittim. Kapıyı açıp dinlemeye başladım.

Sanırım annem abimgile elbisesinin açık olmadığını uygun bir dille(!) anlatmaya çalışıyordu.

Sanırım abilerde bunun tam tersini savunuyordu. Umursamayıp banyoya geçtim. Bugün anneannem hanım geleceği için muhakkak annemde özenerek hazırlanıyordu.

Gülnur hanım (anneanne) tam bir İstanbul hanfendisi oldugu için annem çok özeniyor ve bütün aile fertlerinden aynı özeni bekliyordu.

Tabi abiler pek takmıyordu ama neyse. Onlarında Gülnur hanımı sevmediğini biliyordum. Sakinliklerinin tek nedeninin annemin olmasınıda.

Tabi anam kadında da bi bakış var sormayın. Hemen herkesi susturabiliyo. Bana çekmiş hwbsbhwbsh.

Elimi yüzümü yıkayıp banyodan çıktım kendime kıyafet ayarlayıp tekrar banyoya girdim. Kısa bir duşun ardından üstümü giyinip saçlarımı kuruttum.

Telefonumuda alıp asansöre bindim ve aşağı kata inmeye başladım. Kapılar açılınca çıkıp salona adımladım. Annemi çok güzel, kırmızı, dekolteli bir elbiseyle görmeyi bende beklemiyordum.

Yani sonuçta annen geliyo daha rahat olman lazım değil mi?

Herkes beni görünce gülümsedi ve hep bir ağızdan 'günaydın' dediler. Bende onlara karşılık verince Mert abimin yanına oturdum. Kolunu omzuma atıp anneme bir bakış attı.

Bende anneme dönünce derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı:

"Kızım bugün anneannen geleceği için biraz resmi giyinmek istedim ama abilerin çok güzel bir şekilde planlarımı bozuyor, neymiş kısaymış, çok dekolteliymiş. Planlarımı bozmayın, bu zamana kadar sizi dövmedim lütfen bu saatten sonra sizi anne terligiyle tanıştırmayayım isterseniz" deyince gülmemek için kendimi kastım.

Abilere bakınca daha çok gülme isteği geldi çünkü hepsi suspus olmuş birbirlerine bakıyorlardı.

İşte annem ya kadın quin resmen.

Ben kendi içimde gülerken annemle göz göze geldik. Oda güldü ve göz kırpıp abilere döndü.

"Ee itiraz eden var mı?" Deyince hemen söze atladım ve "itiraz eden varsa şimdi konuşsun yoksa gece anneannemgil gidene kadar sussun" deyince annemle birlikte kahkaha atmaya başladık.

Abi takımıda bana sende mi? Adlı bakışlarını atıyorlardı.

Ağzını açan olmayınca annem "tamam o zaman herkes odasına çıkıp hazırlansın. Birazdan gelirler" deyip tam giderken aklına bişey gelmiş gibi durdu ve bize dönüp "lütfen biraz kibar olun anneannenizin yanında. Zaten kibarsınız, çok şükür hepinizi kibar yetiştirdim ama onu sevmediğiniz için bilerek kaba konuşmayın lütfen. Tamam mı oğlum?" Diye sorunca aynı anda başlarını salladılar.

Yeni AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin