Selamm. Yeni bölümü biraz geç attım farkındayım. Kusuruma bakmayın lütfenn.
Lafı çok uzatmayacağım geçelim bölüme. Yorum yazmayı ve oy vermeyi unutmayınn.
İyi okumalar💗
Sabah uyandığımda yataktan hemen kalkmadım. Telefonu elime alıp biraz instagram da gezindikten sonra tarihe baktım. Bugün haftasonuydu. Yani tüm günü yatakta geçirecektim.
Gülümseyip tekrar yorganın içine girecekken annemin odaya girmesi ve "hadi kızım kalk artık" demesiyle bu hayalim suya düşmüştü. Yattım ve gözlerimi kapatıp "anne bugün haftasonu ben tüm gün yatmayı planlıyordum." Diye yakındım.
Oda hemen konuşmaya başladı "bugün haftasonu evet ama bugün Bulut'ların geleceği gün aynı zamanda" deyince kapattığım gözlerimi açtım birden. Ama anneme belli etmemek için tekrar kapattım.
Sonra yavaş bir şekilde kalkıp "hmm o bugünmüydü?" Deyip başımı salladım. "İyii"
Annem bu halime gülüp "neyse kalk, kahvaltıya gel, sonrada hazırlanmaya yavaştan başlarsın" deyince başımı salladım.
Annem odadan çıkınca bende kalkıp önce yatağımı topladım. Ama şu yatak toplama işi kadar saçma birşey yok abi ya.
Zaten gece tekrar yatıcam, yatak tekrar bozulacak. Neden toplamak zorundayım!?
Annemden yiyeceğim azarları düşünüp kaderime razı geldim ve yatağımı toplamaya başladım. Sonra odada gözüme kötü gelen birkaç şeyide düzeltip banyoya geçtim. Elimi yüzümü yıkayıp giyinme odasında pijamalarımı rahat birşeylerle değiştirdikten sonra asansörle aşağı indim.
Yemek odasına geçip diğerlerini bekledikten sonra kahvaltıya başladım.
Kahvaltım bitince kalkıp odama geçeceğimi söyledim. Sonra odama çıkıp akşam için kombin hazırlamaya başladım. Aklımda birşey yoktu ama sade birşeyler olsa güzel olurdu.
Biraz bakındım giyinme odasına.
Biraz sonra güzel bir elbise bulmuştum.
Elbiseyi kenara koyup inci bir kolyeyi de takmak için yanına koydum. İki tanede bileklik seçtikten sonra ayakkabı seçmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Ailem
Teen FictionEliz daha 17 yaşındayken karıştırıldığını öğrenir. Bu haber karşısında ne kadar şaşırsada yeni ailesiyle tanışır. Bakalım Eliz gerçek ailesine alışabilecek mi?