3. Bölüm

10.5K 339 127
                                    

Duman-İyi de Banane

Babam sinirle ayağa kalkıp "siz ne özründen bahsediyorsunuz ha burda kızımın hayatıyla geleceğiyle oynadınız resmen, asıl ben sizin hastanenize soruşturma açıcam" dedi.

Sonra karşı taraftaki aileye döndü ordaki kıza baktı ve "gel kızım" dedi.

Babamın ağzından çıkan cümle ile başımdan kaynar sular dökülmüşe dönmüştüm.

Resmen diğer ailenin kızına bakıp da 'gel kızım ' demişti yani az önce dediklerini benim için dememişmiydi.

Kız hemen üvey ailesine dönüp "ben gerçek ailemle gitmek istiyorum" dedi ve ne diyeceklerini hiç umursamadan üvey babamın yanına gitti. Babam hemen sarıldı.

Ben hala şaşkınca onlara bakarken abiminde benimle aynı durumda olduğunu gördüm.

Annemde babam in yanına gidip kızına sarılmıştı. Beni iki saniyede satmışlarmıydı.

Neden?

Biz birbirimizi seviyorduk. Neden bir anda birbirimizi hiç sevmiyormuşuz gibi bir hale bürümüşlerdi.

Şaşkınlığını üstümden atlatıp diğer aileye baktım. Onlarda sanırım kızlarının diğer aileye gitmesine üzülmüşlerdi.

Ama garip bir şekilde sanki şaşırmamışlardı.

Ben onlara dönünce onlarda bana dönüp yanıma geldiler.

Biyolojik annem "kızım eğer sende istersen birlikte evimize gidelim" dedi.

Şu anda kalıcak biterim yoktu. Kendi evime gidemezdim çünkü ailem taraflarını seçmişlerdi bile.

Bu yüzden kabul ettim ve "gitmeden önce abimle konuşmak istiyorum" dedim. Onlarda "tabi kızım konuş konuşman bitince gideriz" dediler.

Gülümseyip abimin yanına gittim. Abim hemen bana sarıldı ve " ben hala senin abimin cadı tamam mı? Bir şey olursa direk ara beni, ne olursa olsun nezaman olursa olsun hiç umursama ve ara " dedi.

Onu onaylayıp yanağını öptüm ve "görüşürüz kendine iyi bak sakın ben yokken sevgili filan yapma tamam mı?" Dedim. Gülüp " tamam yapmam Sen merak etme" dedi ve oda beni yanagimdan öptü.

Ayrılıp biyolojik ailemin yanına gittim birlikte aşağı inip arabalarına bindik.

Ama arabaları Range Rover abiii.

Ölüyorum düşüyorum. Kaldırmayın zengin olduğunuzu en baştan söyleseydiniz hiç uğraşmam direk gelirdim.

Şaka şaka

E bi zahmet

Ama yani Range Rover abi. Boru değil.

E tabi orası öyle.

Bizde zengindik ama yinede bunlarınki baya bi üst seviyeydi acaba evleri kaç katlıydı.

Çok merak ettim şimdi bak.

Senin merak etmediğin bişe mi var zaten.

Sus karışma sen.

Araba hareket ederken bende yağız mesaj attım.

Siz:Pişt bi bak hele

Yağız:Efendim

Siz:Çok feci olaylar oldu anlatmam lazım sana

Yağız:Ne oldu lan

Siz:Eve geçim aricam o zaman anlatırım

Yağız:Lan olm sonra anlatacaksan niye şimdi diyosun ben şimdi meraktan ölürüm.

Yeni AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin