20.Bölüm

3.1K 132 10
                                    

Selamm.

Yeni bölümle geldimm.

Bu arada teşekkür etmek istiyorum. 10 bin olmamıza az kaldı.

Bu aralar kendimi biraz depresif hissediyorum. Eğer bölümde fln birisi ölürse şaşırmayın. Hsbhsbshsnsj.

Tabi şaka yapıyorum ama depresiflik konusunda dürüstüm.

Herneysee.

Bölüme oy ve yorum atmayı unutmayınn.

İyi okumalarr.

Merdivenlerden inerken bugünün sorunsuz geçmesini diliyordum. Tabi asansör yerine merdivenleri kullandığım için sövmeyi de.

En sonunda merdivenler bitince derin bir nefes aldım ve bakışlarımı kapıya çevirdim. Hâlâ herkes kapının orada selamlaşıyordu. Ananı satayım!

Lan bunlar niye bu kadar kalabalık. Ben sadece anneanne hanım ve dede bey gelir sanmıştım.

Resmen anne tarafı hep beraber gelmişlerdi. Neyseki o kadar çok değillerdi. Ağlardım yoksa.

Ben inince herkesin bakışları bana döndü ve annem hemen "içeriye geçelim. Hem içeride daha rahat tanışırız. Buyrun bu taraftan" diyip herkesi yönlendirdi. Ben de anne tarafının arkasından salona geçince herkes yerleşip oturdu bende yavaş adımlarla anneanne hanımın yanına yürüdüm.

Elini uzattı ve "elimi öp bakayım torunum" dedi. Arkadan histerik bir gülüş duydum. Sanırim Demir abiden di.

Elini tutup öptüm ve ardından da alnıma koyunca gülümsemeye çalıştım. "Hoşgeldiniz Gülnur Hanım" dedim aynı annemin dediği gibi. 

Başını geçiştirmek için sallayıp kısa bir an üzerimi süzdü ve başını başka bir tarafa çevirince içimden göz devirdim.

Sonrasında dede beyin yanına gidip elini öptüm ve alnıma koyunca "sizde hoşgeldiniz Sadık Bey" deyince gülümsedi ve "aman kızım bu yaştan sonra ne beyi. Ayrıca ben senin dedenim lutfen bana boyle hitap et" deyince gülümsedim ve "tabi dede" diyip bu seferde dayılara yöneldim.

En büyük dayı olduğunu düşündüğüm kişinin yanına gittim. Ayağa kalkıp bana sarıldı ve "merhaba Eliz ben en büyük dayın Tarık. Memnun oldum. Bu da benim eşim Sevim. Bunlarda benim çocuklarım. Sırayla Fırat, Uygar ve Sinan" dedi. Ahmet dayım samimi bir insandı, eşi sevim de öyle gelip bana sarıldı ve "memnun oldum Eliz" dedi. Başımı salladın ve oğullarına baktım.

Toprak baş selamı verince ona aynı şekilde karşılık verdim. Uygar gülümseyince kısa bir an şaşırdım ama bende ona gülümseyip Sinan' a baktım. Oda gülümseyince aynı şekil karşılık verdim ve diger dayımın yanına gittim.

Ayağa kalktı ve bana sarıldı. Ayrıldıktan sonra "Merhaba Eliz. Ben Ekrem, buda eşim Selma. Bunlarda benim oğullarım Çağrı, Koray, Doruk ve Ege" dedi.

Hepsine ufak bir baş selamı gönderdim. Doruk hariç hepsi aynı şekilde karşılık vermişti. Oda anneannenin tarafındaydı büyük ihtimal. Gözlerim en son Ege' yi bulunca resmen ağzım kulaklarıma varmıştı.

Lan bu çok tatlı!!

Hemen yere çömelip gülümsedim ve elimi uzattım. Yumuşak bir şekilde "merhaba Ege ben Eliz. Nasılsın?" Diye sorunca önce annesine baktı. Annesi gülümseyip başını sallayınca yavaşca yaklaştı ve işaret parmağımı küçük elinin içine aldı.

Lan tatlılıktan bayılıcam şimdi!

Sakin ol. Sadece bir bebek. Bu kadar tepki göstermesen mi?

Yeni AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin